abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 21:35:04 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35754660
Ja, stinkie vind het ook altijd erg vermakelijk.

Ik vind het toch ook altijd wel 'sneu' voor die kindjes hoor. Ineens is alles zo onwijs streng. Dat moet zo'n omschakeling zijn.
Hoewel ik ze ook soms wel draakjes vind hoor.
pi_35756100
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Waar heb ik deze lieve begroeting aan te danken?
Aan je herkenningsverhaaltje van Wouter ivm Bo.

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 05-03-2006 22:29:40 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:17:06 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35756531
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie! Ik zou ook zorgen dat er meer foto's komen hoor. Ik heb namelijk bij huizen waar dat niet zo is heel snel zoiets van 'nou, de badkamer en keuken zullen er wel niet uit zien' bijvoorbeeld.
Idd. Ik zie het liefst van te voren zo veel mogelijk foto's op funda

En ik zie 't liefst wel ingericht. Wij zijn vorig jaar ofzo bij een huisje wezen kijken dat erg klein was. Doordat 't leeg was, leek 't wel groter maar wij hadden dus echt het idee dat we ons daarop aan 't verkijken waren en dat een hoop niet zou passen daar.
nou was 't enige 'mooie' aan dat huis de badkamer geloof ik.. de rest was zulk amateuristisch broddelwerk dat we er niet eens aan wilden beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 maart 2006 @ 22:17:06 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35756532
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, stinkie vind het ook altijd erg vermakelijk.

Ik vind het toch ook altijd wel 'sneu' voor die kindjes hoor. Ineens is alles zo onwijs streng. Dat moet zo'n omschakeling zijn.
Hoewel ik ze ook soms wel draakjes vind hoor.
Ik kan ook lekker meejanken hoor Hier zit geen vent naast me, dat scheelt.

En over dat streng zijn: je ziet hoe dat joch zowat letterlijk over haar heen liep Echt streng hoef je trouwens niet te zijn, als je maar consequent bent: als jij dit doet, doe ik dat.

Christan heeft vandaag ook 5 minuten op de trap gezeten (met de kookwekker aan - alleen niet in zijn handen ). Na 3 minuten begon hij al sorry te roepen. Pech voor hem Maar het helpt wel, daarna is het gelijk over met vervelend gedrag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35756590
Nou hier is het nooit gelijk over
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:19:12 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35756615
Een vriendinnetje van mij past heel consequent de stoutstoel toe en het werkt dus echt. Helemaal te gek. Ze was toen hoogzwanger van nr 2 en kon gewoon niet constant achter de oudste aanrennen. En 1 keer de stoutstoel noemen was al genoeg om haar te laten stoppen met wat niet mocht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 maart 2006 @ 22:23:01 #57
13151 crew  Rewimo
pi_35756777
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef jessie het volgende:
Nou hier is het nooit gelijk over
Misschien omdat ze met zijn tweeën zijn, Jessie? Samen stout is natuurlijk net even makkelijker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35756831
Hahahaha nou nee op die manier spannen ze eigenlijk nog niet samen. Het is meer Jansje die de afspraken gewoon weer snel vergeet en dus een half uur later weer net zo snel op die gang zit. soms om hetzelfde soms om iets anders.
Maar ach joh...fase enzo
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:25:46 #59
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35756885
Job roept al zeer routinematig "Nu lief zijn" als ik de deur van de gang weer opendoe om hem binnen te laten. Het komt niet al te gemeend over in ieder geval en hij is ook meestal niet echt onder de indruk van het feit dat hij 'gestraf' wordt. Maar goed, het leidt hem meestal wel voldoende af van hetgeen waar hij mee bezig was, dus dat hebben we dan gewonnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 maart 2006 @ 22:26:24 #60
13151 crew  Rewimo
pi_35756903
Als ze ouder worden snappen ze het beter ja. En je kunt ze langer apart zetten 1 minuut per levensjaar.
  Jubileum moderator zondag 5 maart 2006 @ 22:27:23 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35756952
Iris hoeft zelden tot nooit naar de gang (meesterlijk braaf kind ) maar Eva des te meer. Het komt hier wel voor dat Iris daar weer zo jaloers om wordt dat ze ook "boos en sout" zelf naar de gang loopt om vervolgens vrolijk voor het raam (van de deur) te gaan staan zwaaien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 maart 2006 @ 22:28:19 #62
13151 crew  Rewimo
pi_35756993
Iris
  zondag 5 maart 2006 @ 22:29:53 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_35757062
Liam verdwijnt de box in
stormy waters...
sailin'
  zondag 5 maart 2006 @ 22:30:43 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35757106
Iris

Hier wordt Katja ook niet zo vaak gestraft, maar zij ondermijnt wel mijn strafbeleid met Job. Meestal gaat zij Job direct weer uit de gang halen omdat ze het zo zielig voor hem vindt. En dan te bedenken dat Job 9 van de 10 keer op de gang staat omdat hij Katja slaat of anderszins terroriseert
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:31:28 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_35757148
Iris
stormy waters...
sailin'
pi_35757174
Iris

Pas zei ik dat wat Jans deed (slaan) heel stout was. Toen barste ze in snikken uit. Niet stout gilde ze niet stout. Dat maakte meer indruk dan het naar de gang gaan op zich. Toch gaat ze direct naar de gang als ze slaat (wat regelmatig gebeurt nog) Ik benadruk wel dat wat ze doet stout is dus niet zij zelf. En als de 2 minuten om zijn zegt ze altijd solly
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:34:01 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35757280
Iris!
pi_35757564
Iris

Djulian krijgt ook een waarschuwing en bestaat vaak uit dat ik em naam en toenaam noe en zodra meneer alle namen hoort dan weet hij dat het toch tijd word om te luisteren en is hij ineens heel lief.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:40:30 #69
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35757598
Aaah nu snap ik het natuurlijk, Jessie.
Solly Ik had tijdens de vele echo's toen Sterre in mijn buik zat een gynaecologe genaamd dr. Solly. Echt een schat van een mens. Tristan zegt trouwens sohhy ipv sorry. Klinkt ook zo lief.
pi_35765324
Nou de 14e worden er foto's van de woning binnen gemaakt.
De 20 e naar de tandarts.
En vanmiddag word ik teruggebeld om mijn puf naar 1 keer terug te brengen ivm de hevige bijwerkingen.

Mijn assertieve belochtend heb ik weer gehad

Bo had vanmorgen geen traantjes
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35765372
voor Bo! En voor haar assertieve ma

Ik moet ook een lijstje maken, moet bellen voor parkeervergunning enzo. Jakkes. Urgh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 6 maart 2006 @ 09:45:19 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35765671
Go Bo!
pi_35765867
Hee, waar zijn onze usericons gebleven? Photobucket plat?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 6 maart 2006 @ 09:59:35 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35765925
Bij mij doen ze het nog gewoon.
  maandag 6 maart 2006 @ 10:00:58 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35765959
Bij mij ook!

Wil er iemand even tegen me zeggen dat afstuderen voor begin juni echt mákkelijk gaat lukken? Dank alvast.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 6 maart 2006 @ 10:03:49 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35766027
Ja joh! Appeltje eitje toch?
Da's nog máánden weg! Waar hèb je het over!
Fluítend! Met twee vingers in je neus, handen op je rug en je ogen dicht ga je dat makkelijk halen!

Hoezo? Beetje stress? Zonder het overdrijven van hierboven moet dat toch wel gaan lukken? Toch?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:04:55 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35766045
Ja, gewoon pas net begonnen en veel meer dan 1.5 dag in de week heb ik niet. Dus voelt toch wel als heel minimale tijd nog.
Maar wat jij allemaal schrijft is vast hélemaal waar!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35766174
Sugar dat haal jij makkelijk!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35766187
O Sugar je hebt hem aangepast
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 10:12:40 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35766198
Je kant het Sugar! Echt, juni is nog zooooooo ver weg!

Wat fijn Jessie dat Bo vanmorgen zo goed ging Zijn er geen andere medicijnen die je kunt krijgen waar je minder hyper van wordt?
Eva heeft er 1tje waar ze ook van tegen het plafond aan gaat, gelukkig hoeft ze hem alleen maar bij acute benauwdheid. In het ziekenhuis kreeg ze die via verneveling en omdat ze toch aan de monitor lag kon je altijd heel erg goed zien dat haar hartslag echt de pan uit rees na dat medicijn. Echt onvoorstelbaar gewoon.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 maart 2006 @ 10:13:48 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35766224
Btw Sugar. Ik was gisteren aan het opruimen thuis en ik kwam nog ergens de Delfs Blauwe stickers van de Viva tegen. Heb je interesse?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:16:10 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35766264
Hihi, voor jou doe ik alles, jessie!

Nog even over mijn afstuderen: ik ben wel echt heel blij en enthousiast erover! Ik heb een onderwerp dat precies bij me past en echt alles wat ik erover lees en moet lezen, vind ik meteen tien keer zo interessant als de Viva die eigenlijk lag te lonken! Ik voel me echt een soort uitverkorenen dat ik zo mag afstuderen.

Alleen tijd dus en bang dat niet af gaat komen. Dat stond al in mijn rapporten van de eerste klas: "je haalt het altijd makkelijk, dus niet meer zo bang zijn, hoor!"

Oh BE, ja, ik wil ze!!! Héél graag!
pi_35766269
Ja ik word vanmiddag teruggebeld Lois. Maar dit voelde gewoon weer als mijn snelle schildklier supereng.
Ik wil hem zelf nu 1 keer per dag nemen. Om 10 uur sochtends en dan savonds een codeine tabletje. Dat ging gisteravond heel goed eigenlijk. Amper gehoest
Het word echt minder. Dus dat betekent of dat het kinkhoest is die nu aan to ver gaan is. Of dat de medicijnen werken en dan is het astma/bornchitus (de longarts zei namelijk dat als de medicijnen aanslaan ik er zeker van kon zijn dat het dat was, maar aangezien er nu 3 maanden om zijn kan het ook nog net toevallig wezen dat het kindhoest is die minder aan t worden is)

Maar Lois voor kinderen lijkt me dat helemaal vreselijk. Het is zo'n rotgevoel wat voor kinderen vast niet te omschrijven is.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 10:21:49 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35766376
Het is soms echt rot om te zien inderdaad Jessie, vooral toen ze nog heel klein was. Toen kon ze natuurlijk nog niet zo erg bewegen maar dan lag ze maar met haar ampjes te flapperen om maar in beweging te zijn. Als een soort tegendruk ofzo. Tegenwoordig als ze veel ventolin moet omdat ze zo benauwd is gaat ze heel hard rennen en springen, om daar vervolgens weer benauwd van te worden.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35766393
Was trouwens leuk he Peking expres gisteren.
En eind van de week weer wie is de mol
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35766430
Ach gos!!!!
O het is dus de luchtwegverwijderaar die het hypere gevoel geeft en niet de ontstekingsremmer? Ik dacht namelijk dat het de ontstekingsremmer was. Ik weet er nog zo weinig van allemaal. Ja dat meoten bewegen is ook heel raar. Ik lag steeds in bed een soort van te watertrappelen. Echt ik werd er gek van....en Geer ook
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 10:25:25 #87
13151 crew  Rewimo
pi_35766447
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:22 schreef jessie het volgende:
En eind van de week weer wie is de mol
Jaaaaaaaaaaaaa

*al klaar zit met magere nootjes en calorieloze chips*
pi_35766452
En net wat jij zegt, ik was al zo moe van dat hoesten en nu dus weer van het niet slapen.
Maar het gaat de goede kant op.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35766465
Leuk he Rewimo.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 10:26:43 #90
13151 crew  Rewimo
pi_35766485
Ik verheug me er al op Jessie, lekker met Frank op de bank naar Wie is de Mol kijken We zijn allebei grote fans
pi_35766505
Ik denk nu al dat het die fredericke is omdat ze op de foto als enige met dr handen achter zich staat
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 10:27:56 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35766517
Bij Eva is het echt die verwijder ja, van die ontstekingsremmer heeft ze nooit veel last gehad. Ze heeft nu een verwijder die langer werkt en heeft de ventolin echt alleen nog nodig in acute aanvallen van benauwdheid, wat maar 1 keer per week ofzo voorkomt.

Jessie wanneer komt jouw usericon weer terug? Ik vind je zo leeg zo.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35766570
Ok het komt door de verwijder dus, weer wat geleerd. Dit is ook een langwerkend iets (12 uur)

Ja ik weet niet meer waar die is en hoe ik hem terug krijg Lois. Ik voel me ook leeg. Melonovy had me toen geholpen. Maar die lieverd heeft het druk met dr huisje enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 6 maart 2006 @ 10:35:04 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35766664
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef Lois het volgende:
Je kant het Sugar! Echt, juni is nog zooooooo ver weg!
Schei uit zeg juni vind ik persoonlijk veels te dichtbij.
Maar voor Sugar is juni natuurlijk nog heeeeeel ver weg en tuurlijk haal je het. Hoe heb je dat trouwens met manlief geregeld? Krijg je echt de tijd om te studeren? Het mannetje was op zondag bijv. niet aanspreekbaar. Dan zat hij tot ca. 4 uur te blokken en mochten we hem niet storen. Klinkt heel streng, maar het werkte wel voor hem. Die afspraak hebben we gewoon duidelijk gemaakt aan het begin van zijn studie. Door de week kwam hij er gewoon nauwelijks aan toe ivm zijn werk. En hij wilde natuurlijk ook nog genieten van zijn gezin. Maar hij heeft zich zoveel mogelijk middels dat strakke regime op zijn studie gestort en voila hij studeerde ver voor zijn overige studiegenoten uit. Hij is in totaal met 5 man afgestudeerd, terwijl het een groep van 30 is.
Léon en ik moeten ineens helemaal omschakelen nu het mannetje de zondag weer vrij heeft. O ja, papa wil misschien ook wel mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2006 @ 10:38:52 #95
13151 crew  Rewimo
pi_35766724
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ok het komt door de verwijder dus, weer wat geleerd. Dit is ook een langwerkend iets (12 uur)

Ja ik weet niet meer waar die is en hoe ik hem terug krijg Lois. Ik voel me ook leeg. Melonovy had me toen geholpen. Maar die lieverd heeft het druk met dr huisje enzo.
Heb je hem zelf nog? Dan wil ik hem vanavond wel voor je in orde maken hoor

Lois, ik heb je een mailtje gestuurd
  maandag 6 maart 2006 @ 10:42:12 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35766790
Maria gaat 1 dag in de 2 weken extra naar het kdv. Dan heb ik dus om de week een woensdag om eraan te werken.
Die andere week proberen we dan een oma in te schakelen steeds 1 dag. Zo kom ik aan elke week een dag afstuderen.

Verder weet ik het niet. Zaterdag zien man en ik elkaar al nooit echt (beiden aan het sporten), dus de zondag houden we oorlopig vrij van afstuderen.
  maandag 6 maart 2006 @ 10:43:57 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35766826
Sugar, mail me even je adres (brighteyes [at] fok [punt] nl ) Dan zal ik ze vanavond in een envelop stoppen.
  maandag 6 maart 2006 @ 10:48:41 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35766904
Even pesten:

gemeeld
  maandag 6 maart 2006 @ 10:49:27 #99
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35766921
Oh, krijg mail terug! Lukt dus niet... Hotmail?
Oh, wat een giller dit. Nu doe ik alles wat niet mag!
  maandag 6 maart 2006 @ 10:50:43 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35766946

Hotmail is goed.

Even kijken of ik hem wel heb hoor... brb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')