Aan je herkenningsverhaaltje van Wouter ivm Bo.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waar heb ik deze lieve begroeting aan te danken?
Idd. Ik zie het liefst van te voren zo veel mogelijk foto's op fundaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie! Ik zou ook zorgen dat er meer foto's komen hoor. Ik heb namelijk bij huizen waar dat niet zo is heel snel zoiets van 'nou, de badkamer en keuken zullen er wel niet uit zien' bijvoorbeeld.
Ik kan ook lekker meejanken hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, stinkie vind het ook altijd erg vermakelijk.
Ik vind het toch ook altijd wel 'sneu' voor die kindjes hoor. Ineens is alles zo onwijs streng. Dat moet zo'n omschakeling zijn.
Hoewel ik ze ook soms wel draakjes vind hoor.
Misschien omdat ze met zijn tweeën zijn, Jessie? Samen stout is natuurlijk net even makkelijkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Schei uit zegquote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef Lois het volgende:
Je kant het Sugar! Echt, juni is nog zooooooo ver weg!
Heb je hem zelf nog? Dan wil ik hem vanavond wel voor je in orde maken hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ok het komt door de verwijder dus, weer wat geleerd. Dit is ook een langwerkend iets (12 uur)
Ja ik weet niet meer waar die is en hoe ik hem terug krijg Lois. Ik voel me ook leeg. Melonovy had me toen geholpen. Maar die lieverd heeft het druk met dr huisje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |