jaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:28 schreef Belana het volgende:
we hebben nog een hocus pocus hier in hoorn
we rijdens straks op gasquote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Belana het volgende:
hahahahaha, ja! Maar ergens anders is ook goed hoor, is toch wel ver voor jullie. ergens in the middle?
nou, dan gaan we dat doen, leuk! misschien willen er nog wel meer mensen komenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef moussy het volgende:
[..]
we rijdens straks op gasdan kunnen we het hele land weer door cruisen
![]()
Ja leuk! open jij een topic, dan hobbel ik er achter aan, mijn topic's lopen nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, dan gaan we dat doen, leuk! misschien willen er nog wel meer mensen komendan heb je zomaar een meeting
je moet!! Anders kom ik je madeliefjes uit je tuin stelenquote:
Hahahahaha en dan allemaal foto's maken van al die leuke jongejtes voor Jessiequote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
je moet!! Anders kom ik je madeliefjes uit je tuin stelen
Oh en Karin, Cas is zo'n leuk jongetje aan het worden.... Jessiejoehoe, nog een leuk jongetje
en René wordt al zo groot, ze is al bijna 7
als ik het hardop zeg, ik heb een dochter van bijna 7 voel ik me zo oud, maar het is zo leuk allemaal!!
Oh ja, ik begin morgen vast met mijn jongetje op de pszquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahahaha en dan allemaal foto's maken van al die leuke jongejtes voor JessieWe zullen haar helemaal gekmaken.
Oe goeie, ik heb nog wat verjaardagsspam liggen. Zal meteen even wat uploaden.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, ik begin morgen vast met mijn jongetje op de psz
Niet denken maar doen. Echt.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
Het is gewoon niet slim. Maar wel heeeeeeeeeeeeeel leuk
Zo draait Cas zo graag mee bij een gezin waar vier(!!) jongetjes zijn! Leuk gezin ook trouwensquote:
René gaat er van aan de racekak/spetterpoep/schijterijquote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die dit weet? Hoe zat het ook al weer met de combinatie ontbijtkoek + stoelgang???![]()
* Ireth propt 6e plak ontbijtkoek naar binnen....
Maak je plee maar vast schoon voor morgenochtend, en sla de loperamide maar vast inquote:Op maandag 6 maart 2006 23:41 schreef Ireth het volgende:
Nou het leed zal nu ongetwijfeld wel al geschied zijn.. dus die laatste plak kan er dan ook wel bij!
Ik dus ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
René gaat er van aan de racekak/spetterpoep/schijterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |