Koebellen zijn de shit !quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vond dat ene nummer met die handklapjes erin wel grappig
Hij komt uit Puerto Rico, is enorm muzikaal, verschrikkelijk schattig, heeft vast een ontzettend aanbiddelijk accent en dan heeft hij volgens mij ook nog eens de afmetingen van een uit de kluiten gewassen tuinkabouter!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Wat heeft gabriel rios dat ik niet heb enzo...
![]()
![]()
De backstreet boys deden het alleen erg goed bij meisjes van 13.quote:Maar goed, ik begrijp dan ook niet waarom vrouwen helemaal wegsmelten van een stel verkapte nichten als de backstreet boys.![]()
Ja, kijk, dat snap ik nou weer niet zo goed. Die man maakt toch alleen maar herrie??quote:edit: Kijk, Henry Rollins ofzo, daar kan ik inkomen. Wanneer doet die nederland weer eens aan met 'n stand-up voorstelling?
OK. 1-0 voor meneer rios.quote:
2-0.quote:is enorm muzikaal,
Ha. 2-1.quote:verschrikkelijk schattig,
Ik ben wel vaak verkouden en heb nog een restje zachte 'g'. Telt dat ook?quote:heeft vast een ontzettend aanbiddelijk accent
Nou ja! Krijg nou wat! Gaat het hele criterium van een man die een kop groter moet zijn opeens overboord!quote:en dan heeft hij volgens mij ook nog eens de afmetingen van een uit de kluiten gewassen tuinkabouter!![]()
quote:En hij maakt geweldige liedjes!![]()
Ach, backstreet boys, take that, ik haal 't allemaal door elkaar.quote:De backstreet boys deden het alleen erg goed bij meisjes van 13.
Alhoewel Take That wel weer erg tof was.
Tsja, die herrie ben ik ook niet zo weg van. Maar z'n standup-shows schijnen wel weer erg goed te zijn.quote:Ja, kijk, dat snap ik nou weer niet zo goed. Die man maakt toch alleen maar herrie??
* Mark adviseert om eens een concert van White Cowbell Oklahoma te bezoekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Koebellen zijn de shit !
Ach Pink Floyd is Pink Floyd en Pink Floyd is nooit meer geweest wat het was nadat Syd Barrett erut gekickt werdquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:21 schreef dwerg het volgende:
Over David Gilmour gesproken: we hebben hier voor de afwisseling City FM Classic Rock aanstaan, en daar kunnen luisteraars na 9 uur muziek aanvragen. Nu was er iemand die naar het concert van Gilmour wilde, maar dat was uitverkocht. Dus vroeg ze Hey You van Pink Floyd aan. Dat staat op The Wall. En is geschreven door Roger Waters en wordt gezongen door Roger Waters.
Sinds ze muziekinstrumenten bedachten is muziek ook niet meer wat 't geweest is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef cafca het volgende:
Ach Pink Floyd is Pink Floyd en Pink Floyd is nooit meer geweest wat het was nadat Syd Barrett erut gekickt werd
Zo is dat! Vroeger, toen we nog gewoon op holle boomstammen trommelden, dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Sinds ze muziekinstrumenten bedachten is muziek ook niet meer wat 't geweest is.![]()
Jullie hadden holle boomstammen? Luxe!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef cafca het volgende:
Zo is dat! Vroeger, toen we nog gewoon op holle boomstammen trommelden, dat waren nog eens tijden!
At least you had dreams....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:25 schreef Mark het volgende:
We used to dream about having a shoebox
Wat voor covers staan er zoal op dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nu toch een briljante CD op staan!
Tom Jones - The Collection
Het ding kost 3,89 bij het Kruidvat, bestaat uit 2 cd'tjes en er staan allemaal covers op die heel fout zijn!En de liedjes die ik wel ken als van Tom Jones, zijn volgens mij in een andere versie!
Maar Tom Jones rocks!
Yesterda, I can see clearly now, somewhere over the rainbow, Pretty woman, You don't have to say you love me, My way, Bridge over troubled water en meer van dat moois.:)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat voor covers staan er zoal op dan ?
Tom Jones die Andre Hazes covert ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Liejannuh het volgende:
sorry voor de typfouten in bovenstaande post!
Het meest briljante nummer van de Tom Jones cd's is de Tom Jones versie van zij gelooft in mij!Dacht je dat het in het Nederlands al een verschrikkeiljk zeiknummer was, in het Engels wordt het er niet beter op!
Heb je nog voorkeur voor een bepaald nummer? Dan kan ik even oefenen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Seborik het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/3858/1
Vanavond gaat Lianne Tom Jones voor me zingen.
Ik ga 'm zo nog even in de repeat zetten!quote:
Da's marteling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga 'm zo nog even in de repeat zetten!
psst. origineel is in het engels, Kenny Rogersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Liejannuh het volgende:
sorry voor de typfouten in bovenstaande post!
Het meest briljante nummer van de Tom Jones cd's is de Tom Jones versie van zij gelooft in mij!Dacht je dat het in het Nederlands al een verschrikkeiljk zeiknummer was, in het Engels wordt het er niet beter op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |