Cool, dan ben je nu een beetje Robocopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef bartrid het volgende:
en ik heb nu fijn een hoop metaal in m'n enkel zitten
Daar liep het ook zo goed mee af tenslottequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cool, dan ben je nu een beetje Robocop
Oew! Dan ben je echt heel lullig terecht gekomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef bartrid het volgende:
Uitgegleden op ijzel toen ik 's nachts terugliep naar m'n hotel. Dubbele breuk en ik heb nu fijn een hoop metaal in m'n enkel zitten
Dat klinkt heel kut. Moet het ijzer nog weer een keer terug, of mag je het houden als je er geen last van krijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef bartrid het volgende:
Uitgegleden op ijzel toen ik 's nachts terugliep naar m'n hotel. Dubbele breuk en ik heb nu fijn een hoop metaal in m'n enkel zitten
Gaf dat geen problemen op het vliegveld?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef bartrid het volgende:
...fijn een hoop metaal in m'n enkel zitten
het voordeel was dat ik in een rolstoel zat en dan kom je overal doorheenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gaf dat geen problemen op het vliegveld?
Zo kan het ook, ik mocht stemmen op deelraad en voor de hele stad ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
En in Maasdriel had iemand al 440 machtigingen ofzo verzameld. Geen idee waarom, maar het is wel de manier om met voorkeursstemmen gekozen te worden.
dank jequote:
Gefeliciteerd! Ik heb even speciaal op Tholen gelet en ik zag dat de SGP niet meer de grootste partij is bij jullie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik zou zelfs blij zijn wanneer het CDA hier zou winnen en de SGP niet.
quote:
Volgens mij was ik een paar jaar terug zo'n 3000 euro aan vervoerskosten kwijt (zal het morgen nog eens nakijken). Midden in de nacht van Terschelling naar Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef bartrid het volgende:
ik heb 2 weken geleden een weekje in een new yorks ziekenhuis gelegen met een gebroken enkel en krijg zojuist de rekening voor de ambulance rit (die zo'n 5 minuten duurde) $400!! Gelukkig dekt de verzekering dat.....
Daarom waren de verkiezingen op een dinsdag, normaal zijn die op woensdagen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:37 schreef Seborik het volgende:
Is het dan biddag morgen?
boten zijn duurquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens mij was ik een paar jaar terug zo'n 3000 euro aan vervoerskosten kwijt (zal het morgen nog eens nakijken). Midden in de nacht van Terschelling naar Leeuwarden
geweldig, die man haalt ff in wat hij al die jaren ongetwijfeld heeft moeten missen. ik vind rockers met kinderen best stoer. ik ben zelf trouwens ook vader van een prachtdochter. ik had eigenlijk wel verwacht dattie een buggaboo zou hebben......quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef Raphaelo29 het volgende:
[afbeelding]
aangenaam... David Gilmour....in een karakteristieke pose![]()
Ik las in een interview dat 'ie acht kinderen bij twee verschillende vrouwen heeft. Alleen Bob Marley had er nog meer, denk ik..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:42 schreef rheingold het volgende:
geweldig, die man haalt ff in wat hij al die jaren ongetwijfeld heeft moeten missen.
[monthy python-kraaiende-vrouwen-stem]quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jullie lijken wel een stelletje vrouwen!
Morgen ook nog, dwerg, morgen ook nog. It's bigger than me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef dwerg het volgende:
Vandaag wel.
Ontopic:
Whitney Houston - Didn't we almost have it all.
En de dag daarna exact dezelfde nummers, maar in een iets andere volgorde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Modus het volgende:
Gelukkig dan wel 21 verschillende nummers van Blöf, 23x Borsato en 14x Ramazotti..
Gelukkig, dan kan ik nog even door blijven zuipenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef dwerg het volgende:
Sky Radio tast de hersenen aan. Daar kan geen drank tegenop.
8???? oke dan, dit is dus gewoon de tweede ronde voor hemquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik las in een interview dat 'ie acht kinderen bij twee verschillende vrouwen heeft. Alleen Bob Marley had er nog meer, denk ik..
Ni-Hao...Band uit Waalwijk, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Seborik het volgende:
Dat is niet erg, gewoon af en toe schreeuwen dat Ni-Hao! zo'n leuke groep is, en je zit gebakken.
Ignorance is Blissquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn kamergenoot zit hier vol trots te vertellen dat hij maar 7 of 8 legale cd's heeft!!!
En hij is er nog een soort van trots op ook.
Aiii...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn kamergenoot zit hier vol trots te vertellen dat hij maar 7 of 8 legale cd's heeft!!!
gewoon met de muis naar de rechter bovenhoekquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef Zanderrr het volgende:
"Ja, ik haal al mijn muziek van het Internet, voor niks!".
Alsof je daar een soort atoomgeleerde voor moet zijn, zelfs m'n oma weet hoe Kazaa werkt.
En 't erge is dat 't nog allemaal bagger is ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
Allebei, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef Mark het volgende:
Wel duidelijk welke kleur pil hij genomen heeft
Volgens mij heeft Solomon Burke er nog wat meer, in de 20 meen ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik las in een interview dat 'ie acht kinderen bij twee verschillende vrouwen heeft. Alleen Bob Marley had er nog meer, denk ik..
Best wel, en hij heeft nu ook weer een vriendin van 18!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:46 schreef menjo het volgende:
Mick Jagger heeft toch ook een hele stoet koters?
Heb je van te voren zeker naar Porcupine Tree geluisterd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef Man_Made_God het volgende:
Wat kan de muzieksmaak toch heerlijk evolueren. Zo vond ik Opeth een paar jaar geleden geen ruk aan, en nu ben ik hard op weg naar de complete discografie. En dan stuiter ik op Fok per ongeluk voor de tweede keer langs een review van een ep van Subterranean Masquerade waar ik eerst niks aan vond, en ook daarvan moet ik nu de cd hebben.
Sebbo, weer eens ouderwets: bedankt!
Straks beticht men mij nog van het hebben van muzieksmaak hier op fok!![]()
Heb je er al spijt van dat je toen die Dre cd weg hebt gedaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef Man_Made_God het volgende:
Straks beticht men mij nog van het hebben van muzieksmaak hier op fok!![]()
Ik doe toch iets fout...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Best wel, en hij heeft nu ook weer een vriendin van 18!De beste man is 62!
Het had nu wel voor flink wat variatie in mijn collectie gezorgd. Maar ik denk dat jij er meer plezier van hebtquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:53 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heb je er al spijt van dat je toen die Dre cd weg hebt gedaan?
vanilla ice heeft 2 connectiesquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
The Network of Collaboration Among Rappers and its Community Structure
een wetenschappelijk artikel over de contectivity van rappers
[afbeelding]
verbindingen van RZA met andere rappers
Straks gaat ie nog een film over een neurotische jood opnemen in New York met Diane Keaton in de vrouwelijke hoofdrol.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Best wel, en hij heeft nu ook weer een vriendin van 18!De beste man is 62!
bestaan die nog??? dat is lang geleden dat ik die op zag treden. een keer in tilburg en een keer in bergen op zoom. waren die geen vriendjes met de brotherhood foundation.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Seborik het volgende:
Dat is niet erg, gewoon af en toe schreeuwen dat Ni-Hao! zo'n leuke groep is, en je zit gebakken.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:11 schreef rheingold het volgende:
[..]
bestaan die nog??? dat is lang geleden dat ik die op zag treden. een keer in tilburg en een keer in bergen op zoom. waren die geen vriendjes met de brotherhood foundation.
quote:Another vivacious all girl band from Kansai, an area in Southern Japan that has been the home of some of the most exciting new rock bands of the past several decades (Boredoms, Afrirampo, OOIOO, Omoide Hatoba). Featuring the distinctive singer from Limited Express (has gone), whose first CD was released to great acclaim on Tzadik in 2002, Ni Hao is a trio of two basses and drums with all three girls singing in complex contrapuntal arrangements that Brian Wilson would have been proud of. Everything one would expect from a Kansai band is here—looping riffs, unexpected twists and vocals that stroke, caress, smash, stomp, scream and kiss. Ni Hao leaves you begging for more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |