Ja. En de finale van Cincinatti ook volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, wat ik schreef was verwarrend. Ik schreef "Je hebt het over Roddick" maar dat had een nieuwe alinea moeten zijn. Ik bedoelde dus 1) dat ik het niet zo'n sterke opmerking vond van Ljubi en 2) dat ik me afvroeg of die wedstrijd van Roddick tegen Federer waarver je het had de Wimbledon-finale 2006 was.
Oh, oké. Roddick wordt er volgens mij wel een beetje moedeloos van. Zonder Federer had hij Wimbledon al wel een keer gewonnen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. En de finale van Cincinatti ook volgens mij.
Ja, wel interessant. Wilander zei laatst (volgens mij stond het in Tennis Magazine) dat Roddick eerst een groot talent was en nu een gemiddelde speler.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:28 schreef Norrage het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel grand slams Hewitt en Roddick wel niet gehad hadden zonder Federer...alhoewel het misschien juist wel door Federer kwam dat het niveau van het tennis omhoog ging...en hewitt en roddick daarin mee gingen...(en dat ze nu een (klein) beetje wegzakken)
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het coolste om te zien vind ik volgens mij trouwens Federer tegen Nadal. En bijvoorbeeld Federer tegen Sampras (in Wilmbledon 2001)
Wat een lengteverschil?!quote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef superhero87 het volgende:
Niemand die ook iets meldt over de vrouwencircuit![]()
![]()
Svetlana Koeznetsova heeft zaterdag het tennistoernooi van Miami op haar naam geschreven. De als twaalfde geplaatste Russin versloeg in de finale haar landgenote Maria Sjarapova in twee sets: 6-4 6-3.
[afbeelding]
Jammer van Maria, tot de volgende keer![]()
Nou ja, als je een hele smak geld krijgt om een horloge(merk) te promoten, is het ook wel handig om dat horloge ook eens om te doen. Het was mij nog niet opgevallen, trouwens.quote:Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef MarkG het volgende:
Ah walgelijk dat die spelers/speelsters gelijk hun gesponserde horloge om doen..
Dus 7-6 6-4 6-2?quote:Op zondag 2 april 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
Om iedereen een lange zit te besparen:
Federer wint zometeen de tie-break. Ljubi probeert er in de 2e set nog het beste van te maken, maar Federer breakt hem in de 8e game. De 3e set is een formaliteit.
Tot dusver:quote:Op zondag 2 april 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
Om iedereen een lange zit te besparen:
Federer wint zometeen de tie-break. Ljubi probeert er in de 2e set nog het beste van te maken, maar Federer breakt hem in de 8e game. De 3e set is een formaliteit.
De 8e game was simpelweg niet mogelijk, omdat Ljubi als 1e mocht serveren in deze set.quote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef TheGeneral het volgende:
en de break voor Federer. In de 7e game, bijna goed Butra.
Terwijl die kale zeker wel goed speelde, whe hequote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Butra het volgende:
Federer wint de partij met een ongelooflijke lucky shot.
Federer matig vandaag, lagen zeker kansen voor onze kale vrind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |