quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het coolste om te zien vind ik volgens mij trouwens Federer tegen Nadal. En bijvoorbeeld Federer tegen Sampras (in Wilmbledon 2001)
Wat een lengteverschil?!quote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef superhero87 het volgende:
Niemand die ook iets meldt over de vrouwencircuit![]()
![]()
Svetlana Koeznetsova heeft zaterdag het tennistoernooi van Miami op haar naam geschreven. De als twaalfde geplaatste Russin versloeg in de finale haar landgenote Maria Sjarapova in twee sets: 6-4 6-3.
[afbeelding]
Jammer van Maria, tot de volgende keer![]()
Nou ja, als je een hele smak geld krijgt om een horloge(merk) te promoten, is het ook wel handig om dat horloge ook eens om te doen. Het was mij nog niet opgevallen, trouwens.quote:Op zondag 2 april 2006 16:45 schreef MarkG het volgende:
Ah walgelijk dat die spelers/speelsters gelijk hun gesponserde horloge om doen..
Dus 7-6 6-4 6-2?quote:Op zondag 2 april 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
Om iedereen een lange zit te besparen:
Federer wint zometeen de tie-break. Ljubi probeert er in de 2e set nog het beste van te maken, maar Federer breakt hem in de 8e game. De 3e set is een formaliteit.
Tot dusver:quote:Op zondag 2 april 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
Om iedereen een lange zit te besparen:
Federer wint zometeen de tie-break. Ljubi probeert er in de 2e set nog het beste van te maken, maar Federer breakt hem in de 8e game. De 3e set is een formaliteit.
De 8e game was simpelweg niet mogelijk, omdat Ljubi als 1e mocht serveren in deze set.quote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef TheGeneral het volgende:
en de break voor Federer. In de 7e game, bijna goed Butra.
Terwijl die kale zeker wel goed speelde, whe hequote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Butra het volgende:
Federer wint de partij met een ongelooflijke lucky shot.
Federer matig vandaag, lagen zeker kansen voor onze kale vrind.
Matige return op een 2e service die via de netband net aan de goeie kant valt.quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef MarkG het volgende:
Lucky shot? Wat dan?
Dat had ik ja, deze finale via streamtvnow.com gekeken.quote:Op zondag 2 april 2006 21:24 schreef Norrage het volgende:
heb je sport1 of zo butra?
Kleine correctie: het was waarschijnlijk niet de elfde keer achter elkaar dat hij een ATP-toernooi won, maar dat hij een ATP Masters Series-toernooi won (was volgens mij in elk geval het elfde toernooi dat hij achter elkaar won in de VS.)quote:Op zondag 2 april 2006 21:20 schreef freiss het volgende:
Federer wint toernooi van Miami
Even snel een berichtje van gemaakt
Gewoon ff die gasten bellen. Vandaag ook gedaan, en te horen gekregen dat ik kaartjes heb gekregen voor dinsdag de 30e (centre court) en donderdag de 1e (Suzanne Lenglen).quote:Op maandag 3 april 2006 21:49 schreef wabbe het volgende:
Butra,
Hoe weet je dat iedereen begin volgende week te horen krijgt of ie kaarten heeft voor Roland Garros? Eerst stond op de website dat je het voor eind maart te horen zou krijgen. Het is nu al 3 april en ik weet nog steeds niks. Kan sinds vrijdag avond (sinds dat het inschrijven gesloten is) ook niet meer inloggen om mijn profiel te bekijken.
mvg
Arjan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |