Idd zeg allemaal mensen die wachten op speciale menu's en milkshakes my god.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik wel
p.s. lichte obsessie?
Ja en? Wat maakt jou dat uit? Irriteer je daar toch niet zo aan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd zeg allemaal mensen die wachten op speciale menu's en milkshakes my god.
In elke hamburger die je eet zit het vlees van 200 koeien. Die lopen een of andere machine binnen en komen in een hele grote gehaktmolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:29 schreef Plots het volgende:
Is dat nou wel allemaal rundvlees? Het vlees op de Big Mac etc.
Jazeker,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef dutchdevil het volgende:
ik zag overigens ook dat er vanaf eind juli de McChicken Teriyaki komt? Iemand daar al meer info over? (staat op het doosje van de McChicken saté)
die hadden ze vorig jaar al in Hong Kong. die was wel errug lekker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Jazeker,
pita broodje
chicken premium pattie (standaard mcchicken pattie dus)
Teriyaki saus
Oosterse groentemix
Zo'n foto heb ik nu ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
http://i4.tinypic.com/10x69et.jpg
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
Haha, als je er over nadenkt is het eigenlijk best wel maf... foto maken van een fastfood restaurant op je vakantiequote:
Ja maar, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef erikh het volgende:
Als de kokosshake met vanille smaak is dan is de machine niet goed gecalibreerd of de cocos siroop die er doorheen wordt gemengd is bijna op. Even teruggaan zou ik zeggen (jaren geleden toen ik er nog werkte hebben we dat ook wel gehad met die cocos shake, zodra die naar vanille ging smaken moest de siroop bijgevuld worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |