vibro duc....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:13 schreef gaai het volgende:
Ow het is een vibro-duckie......![]()
Ik vond 'm al aan de prijzige kant......![]()
Ik zou er me er ook niet helemaal* gemakkelijk bij voelen neej......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Je wilt toch niet bevredigd worden door een eendjeduivels of niet
![]()
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef Genverbrander het volgende:
waar slaat die signature van jou eigenlijk op barra![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"
daar slaat hij dus op
quote:
Dan heb ik toch liever dat duivelse eendjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Genverbrander het volgende:
op mtv is wel een interessant programma over jongens die anabolen gebruiken om een gespierd lichaam te krijgen.
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:50 schreef gaai het volgende:
Ik heb ooit 's gehoord dat door anabolen het ....ehm.....'apparaat' van deze jongens een verminderde.....ehm.....'functie' heeft......
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef sararaats het volgende:
als ik mocht kiezen waar ik zou willen wonen, zou ik resoluut voor Utrecht gaan.
ik ben verkocht !!!!!
(voorlopig woon ik nog in Belgie, ik heb net heel mijn keuken veranderd)
Ah...dus toch....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
da's waar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wonen in Belgie is veel goedkoper
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah...dus toch....
Ik hou zelf niet zo van zo'n opgepompt overdreven lichaam........atletisch ja, keiharde opgepompte spiermassa nee
![]()
Ik ben zelf al dun genoeg. Ik heb stootkussens nodig. Hou wel van een forse kerel. Twee keer zo zwaar als ik dus. Maar ik hou ook niet van die spierbundels. Da's net zo hard als alleen maar botjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah...dus toch....
Ik hou zelf niet zo van zo'n opgepompt overdreven lichaam........atletisch ja, keiharde opgepompte spiermassa nee
![]()
we zijn erg nieuwsgierig naar de naakfoto'squote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zie ook wel van die gozers op de sportschool lopen dat ik denk van ...hmmmmm
ben onderhand tevreden over mijn lichaam.
daar heb ik dus geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb ik dus geen zin inBarra.zip
(
alhoewel word ik misschien toch eindelijk modje)
dus als ik ze al laat zien aan anderen is dat via de mail
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
En als de pipi het niet doet dan fotosoep er maar een vijgeblad op
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb ik dus geen zin inBarra.zip
(
alhoewel word ik misschien toch eindelijk modje)
dus als ik ze al laat zien aan anderen is dat via de mail
tuurlijk niet... ben al zovaak modje geweest dat het van mij niet meer hoeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wist niet dat je die ambitie had. Ben je je aan het inlikken?
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet... ben al zovaak modje geweest dat het van mij niet meer hoeft
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......![]()
![]()
quote:
Dan kun je de centrefold gewoon boiven je bed hangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......![]()
![]()
Je weet niet of ik je boven m'n bed wil hangen.........quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan beter het even doorbladeren in de bruna... zonde van je geld anders
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Je weet niet of ik je boven m'n bed wil hangen.........![]()
I'll be the judge of that, thank you very much.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me... im not that special
*proest*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Moet opeens denken aan een gozer met wie ik oit in het net gedate heb. Jaaaaren terug. Hij was wel aardig. Maar toen hij me een keer uitnodigde om bij hem te komen eten bleek dat ie overal posters van chicks had hangen. Als een 15-jarige in het kwadraat. Ik vond hem best aardig hoor. Maar enige kans maakte de arme jongen niet meer![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Moet opeens denken aan een gozer met wie ik oit in het net gedate heb. Jaaaaren terug. Hij was wel aardig. Maar toen hij me een keer uitnodigde om bij hem te komen eten bleek dat ie overal posters van chicks had hangen. Als een 15-jarige in het kwadraat. Ik vond hem best aardig hoor. Maar enige kans maakte de arme jongen niet meer![]()
vet waar en wat? waar koop je die plakplaatjes?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
ik heb een onzichtbare tatoeage
die zie je enkel als in blacklight komt
Terwijl je hem gejat had van een billboardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot me 18de zon mega grote sloggi poster die me hele wand bedekte... maar die heb ik toen verkocht voor 40 euro
sweet dealquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot me 18de zon mega grote sloggi poster die me hele wand bedekte... maar die heb ik toen verkocht voor 40 euro
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Terwijl je hem gejat had van een billboard![]()
Goeie zakenman, jij.
Aha... fraude en omkoping en steekpenningen. Wittteboordencriminaliteitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
noh waar zie jij me voor aan!!!!
een zakenman ja een crimineel nee
ik heb netjes een zondag middag een serverstoring bij een klant opgelost... en toen zei die gozer tegen mij dat als ik het niet doorgaf aan me stagebedrijf dat ik daar 6 uur bezig was geweest dat ik zon billboard size sloggi poster kreeg (druk kosten 120 EUR)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aha... fraude en omkoping. Wittteboordencriminaliteit![]()
![]()
Dan moet ik misschien maar es bij je in de leer, want mij lukt het tot dusver niet ergquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey im getting rich... or ill die trying
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien maar es bij je in de leer, want mij lukt het tot dusver niet erg
dat zijn geen plakplaatjes hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vet waar en wat? waar koop je die plakplaatjes?
ja maar het is geen echtequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat zijn geen plakplaatjes hoor
heel subtiel gedaan met een speciale pen
Ik woon al vanaf mijn 17de op mezelf, heb geen auto, heb ook geen poen en ben er nog steeds niet goed in.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een auto op afbetaling en ik woon nog bij me ouders! hoezo in de leer!
![]()
ik ben der nog niet goed in
Ik heb een echtequote:
Ik heb de mijne ook zelf ontworpen. het is er maar bij een gebleven. Was ooit vcan plan er een tweede bij te zetten maar eigenlijk is een ook wel genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ooit mijn eigen ontwerpen, een teken dat staat voor goede tijden, dik gedrukt op mijn lichaam
Ik ga zo eten en ik denk meteen offline.
Ik krijg nog wel een tattoe....maar ik teken hem helemaal zelf. Ik ga geen tekening laten zetten waar ook maar 1 ander persoon ook mee kan lopen.
Misschien komt ik nog langs, maar ik denk dat ik ga loungen op de bank![]()
Tot morgen
Anders tot straks, maar ik ga offline dus tot morgen
Prettige avond nog!!!!
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb er 3
Staat hier op de achtergrond op.quote:
Dat vraagt EW me ook regelmatig: waarom heb je eigenlijk een tatoo op je rug die je zelf nooit zietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil er geen een... ik vind het wel heel cool hoor... maar als ik een tat zou willen is het "BARRACUDA" op me rug
punt 1. ben ik daar te iel voor
punt 2. daar zie ik hem niet eens dus waarom zou ik het doen?
he is a wise lil critterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vraagt EW me ook regelmatig: waarom heb je eigenlijk een tatoo op je rug die je zelf nooit ziet![]()
minder erg... een maat van me heeft ook 3 jaar een wenkbrauwpiercing gehad... daarna uitgedaan en je ziet hem nooit meer!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
Ja.... maar hij wil een wenkbrauwpiercing. Waarom je bovenooglid doorboren?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
wenkbrauwpiercing heb ik ook gehad... en 1door mn lip ( of eigenlijk er net onder)en 1 door mn tong
En deze monitor doet ook errug raar, dus als er iemand toevallig nog een monitor in de aanbieding heeft.....
Ik heb er een waarvan het stekkertje lullig doet. Die staat dus boven en die moet weg. Is het mogelijk een andere stekker aan zo'n ding te zetten?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
wenkbrauwpiercing heb ik ook gehad... en 1door mn lip ( of eigenlijk er net onder)en 1 door mn tong
En deze monitor doet ook errug raar, dus als er iemand toevallig nog een monitor in de aanbieding heeft.....
moet je ff kijken of de stekker er aan de monitor kant eruit kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er een waarvan het stekkertje lullig doet. Die staat dus boven en die moet weg. Is het mogelijk een andere stekker aan zo'n ding te zetten?
Nou... mijn 12-jarige mag ook geen piercing.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
Stekkertjes heb ik nietzo heel veel verstand van....
Neuspiercing hebik ooknog gehad ja.... toen nog niet elke twaalfjarige er mee rondliep.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ff kijken of de stekker er aan de monitor kant eruit kan
dan niet. je hebt ook veel computer winkels die wel van die 2de hands monitoren hebben voor 25 euro ofzoquote:
Weet ik. Ik heb er ook geen nodig nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan niet. je hebt ook veel computer winkels die wel van die 2de hands monitoren hebben voor 25 euro ofzo
dacht al dat je me aan het negeren wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb er ook geen nodig nu.
Ik ga hier altijd naar Orbit. Scheelt een boel.
Maar Vamp heeft er een nodig.
btw... googletalk wil niet
wat is een spypen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef sararaats het volgende:
mijn Spy Pen heeft het begeven. het lampje wil niet aanblijven als ik eraan draai
hoe kan ik dat oplossen?
een pen waar je geheime boodschappen mee kunt schrijven die alleen zichtbaar zijn onder blacklightquote:
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
een pen waar je geheime boodschappen mee kunt schrijven die alleen zichtbaar zijn onder blacklight
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?![]()
ff kijken of de aansluitinkjes goed zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef sararaats het volgende:
mijn Spy Pen heeft het begeven. het lampje wil niet aanblijven als ik eraan draai
hoe kan ik dat oplossen?
ja. wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?![]()
Moet er iets mis mee zijn dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. wat is daar mis mee?
ik heb gewoon een naam op mijn pols hoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht al dat je me aan het negeren was![]()
ik was helemaal niet sarcastisch ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Moet er iets mis mee zijn dan?![]()
Ik vond het gewoon slim van mezelf dat ik de link legde![]()
quote:
da's waarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:24 schreef nokwanda het volgende:
Tis in ieder geval een stuk minder pijnlijk dan een echte
Die heb ik ooit wel hier in ouwehoer gepost maar geen idee in welk nummerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk wel
![]()
![]()
nou laat die foto van die tattoo op je kont zien
ow was het je rug
of heb je er geen 1
of of of of of
MEER NOKJE FOTOS
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeej vanavond stappen zonder de vrouw!
kijken of ik nog een beetje kan flirten
quote:
Roziger. Maar je beeld van wat? Zet die bril eens afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef vamperotica het volgende:
hi hi... mijn beeld wordtsteeds roziger.... offuh... rossiger... offuh... hoe schrijf je dat eik?
Wil je me dood hebben opf zo? Zie je het voor je... ik met laptop in badquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zo Nok, nog steeds in bad
ben je al gerimpeld en aan het vervellen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben opf zo? Zie je het voor je... ik met laptop in bad![]()
Maar de TT doet anders vermoeden
Die heb ik voor het laatst op school gezien tijdens Muziekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef vamperotica het volgende:
Nope... ligt nietaan een brilletje... Die is weer eens alles behalve roze!!!
ben Mozart aan het kijken... Blijft toch een mooi verhaal... met mooie muziek
Sweetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
nee, het laatste wat ik wil is een geëlektrocuteerde Nok!
![]()
ik kan/we kunnen je niet missen hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef vamperotica het volgende:
Nope... ligt nietaan een brilletje... Die is weer eens alles behalve roze!!!
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sweet![]()
Maar maak je geen zorgen hoor. Onkruid vergaat niet
De lange benen zijn van Mirage. Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!
Ik zal wel zeggen dat je een hele mooie bloeiende roos bent die nog lang niet verwelkt. Je hebt fluweelzachte weelderige blaadjes, af en toe laat je je doorns voelen als het nodig is. En je hebt twee lange stengels (las ik ergens, dat je oneindige benen had geloof ik. Of was dat Mirage?)
Ik denk dat ik maar geld ga verdienen met bloemreadings![]()
Daar kan Joke Schols nog een steeltje aan zuigen![]()
(ok het is wel weer genoeg zo)
yup.. het is weer huilen met de pet opquote:
Joke Schols....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!
Ik zal wel zeggen dat je een hele mooie bloeiende roos bent die nog lang niet verwelkt. Je hebt fluweelzachte weelderige blaadjes, af en toe laat je je doorns voelen als het nodig is. En je hebt twee lange stengels (las ik ergens, dat je oneindige benen had geloof ik. Of was dat Mirage?)
Ik denk dat ik maar geld ga verdienen met bloemreadings![]()
Daar kan Joke Schols nog een steeltje aan zuigen![]()
(ok het is wel weer genoeg zo)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De lange benen zijn van Mirage. Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)
Maar onkruid wordt zwaar ondergewaardeerd hoor. Ik hou er wel van. Lekker wild en groeit niet omdat het genetisch aangepast is.Maar toch lief
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Joke Schols....
Doet die niet ook een of ander programma tijdens de spirituele avond6 maart op, ik geloof sbs6?
zucht..... je hebt geen mazzel, is het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup.. het is weer huilen met de pet op
Ja, vooral naast Miragequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
maar ben je echt zo klein dan
Ach ja.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zucht..... je hebt geen mazzel, is het wel.
Keweldiegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je leuke kids Vampi?
Ik ken drwerknietzo...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jatoen ik over haar in de paravisie las was ik wel enthousiast maar na het topic over haar niet meer zo...ik weet het niet. Ik ga wel kijken iig
![]()
mmmm.. Ik ben 1.63... En mn zoessie is ongeveer een kopkleiner...geloof ik!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, vooral naast Mirage![]()
Maar nog altijd groter dan mijn vader. Ik kan hem zo op de bol kussen met zijn 1.52m
miragequote:
quote:
nee.....Maarmijn toetsenbordwel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
benjeookalzoluienmoeomleestekensenzotegebruikeneneenbeetjemeligdaardoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar ik ga lekker slaapie doen jongens.
Was me weer een genoegen
Ben moe, hoofdpijn....
xxx
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar ik ga lekker slaapie doen jongens.
Was me weer een genoegen
Ben moe, hoofdpijn....
xxx
Moet ik denken aan een songtekst:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
truste lieve jij .. droom maar zacht
Iemand schreef al in je fotoboek: jij bent zo fout dat je schattig bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ben een beetje in een foute mood vandaag
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand schreef al in je fotoboek: jij bent zo fout dat je schattig bent
En daaaaaar ga je foutquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben zo schattig dat ik fout ben
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En daaaaaar ga je fout![]()
Hoewel..... dit is voor diverse interpretaties vatbaar.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]juistem
mmmm zit nu aan een halve liter bacardi cola1/3 verhouding!
begin al lekker warm van binnen te worden... over een uurtje weg en dan PARTY!!!!!!
ga je mee nok?
Zou ik eigenlijk wel weer es moeten doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]juistem
mmmm zit nu aan een halve liter bacardi cola1/3 verhouding!
begin al lekker warm van binnen te worden... over een uurtje weg en dan PARTY!!!!!!
ga je mee nok?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Maar mijn favo partypeople zijn niet available
OKay okay..... the favorite party people I've partied with so far zijn niet available. Jeeezzzz, wat een janboel, die zin. Hoezo tweetalig?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
EN IKKE DAN???![]()
![]()
je moet niet dronken dat ik denken ben
haha nee nog lang niet dronken... niet eens echt aangeschoten maar ik kan wel merken dat ik vaker op backspace moet drukken dan normaal
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OKay okay..... the favorite party people I've partied with so far zijn niet available. Jeeezzzz, wat een janboel, die zin. Hoezo tweetalig?
LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef vamperotica het volgende:
whahahahahahah
Alcohol maakt je para ipv barraquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom krijg ik het idee dat jullie me uitlachen?
quote:
Waar wacht je op dan? Op mijn mail? Nou die heb je hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
*wachten wachten* KOM NOU VRIENDJES EN VRIENDINNETJES IK WIL WEG!!!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef vamperotica het volgende:
owjee.....Wezijn de Barra vergeten...
Ik ook zometeen. Ik lig al in bedje eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:45 schreef vamperotica het volgende:
En nu...... bedjeslapen!
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga stappen.... truste dames!!!!
Ikkequote:Op zondag 5 maart 2006 09:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Goeiemorgenwie zijn er allemaal wakker....
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekkerquote:Op zondag 5 maart 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
bijna....even mijn grezicht onder de strijkbout leggen...momentje aub
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekker![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 5 maart 2006 09:56 schreef gaai het volgende:
Ik las iets verheugends......wacht even........jah hier......![]()
[..]
Ik ben een hele(!) centimeter groter
![]()
kon het niet laten, het komt niet vaak voor dat ik groter ben![]()
Ha! Dat argument zijn ze bij mij mooi kwijt.......quote:Op zondag 5 maart 2006 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Eigenlijk ondervind ik maar een nadeel aan klein zijn. Andere mensen die langer zijn en langere benen hebben kunnen zich niet voorstellen dat je moet rennen om ze bij te houden. En als je dan om die reden loopt te hijgen zeggen ze dat je een slechte conditie hebt (en bij mij gooien ze dat dan op het roken)
Jaaaa, zijn geweldig. Echt zo'n bak waar je in ligt. Heel knus. Heb hem ooit in een tweedehandswinkel gekocht voor een prikkie. Heb er zelf tijden in geslapen en EW ook. Maar nu stond ie op de logeerkamer omdat EW liever een kleiner bed had om meer ruimte in zijn kamer te hebben en mijn vriendin vroeg of ze hem mocht hebben voor haar dochter. Kan ik geen nee tegen zeggen, natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef gaai het volgende:
Klinkt/leest leuk !
Die ouwe twijfelaars, die je beschrijft, vind ik altijd van die mooie nostalgische bedden![]()
Voor je ging slapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:31 schreef displission het volgende:
Brak, 7 uur vanochtend geworden
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je wezen stappen
Waar ben je wezen stappen? Veel gedronken ?
Ik lag om 23:00 in mijn nest. Stappen komt ooit nog een keer denk ik, maar heb er geen behoefte aan. Internet is op dit moment een uitstapje nog
Als ik internet aanzet dan lijk ik net op stap te gaan, een hele andere grote wereld vol informatie![]()
was ook echt doordrinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Das niet mis
Wat voor bier was het? Welk merk en uit welk glas?
Ben nieuwsgierig dus
12 bier in 1 uur doe ik je niet na zo snel, vroeger wel maar nu niet meer.
Dat denk ik bij 12 in een uur. Ooit heb ik met nieuwjaar 2 flessen sekt in een keer leeggedronken in een kroeg achter elkaar, die sekt was bedoeld om mee te spuiten op 00:00. Maar ik dronk het leeg en had nog veel bier op en een space-cake erbijquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was ook echt doordrinken![]()
het was Amstel
Volgens mij is dat van Derren Brown.....ik meende daarover te hebben gelezen in het topic alhier......( vorige Derren Brown topic )quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef displission het volgende:
Doornroosje, nowkanda..
vanochtend iets heel interressants gezien op volgens mij rtl5 of rtl7. Er was een hondenrace en een soort paranormale man die hypnotiseerde de vrouw achter de balie zo dat ze hem geld uitkeerde terwijl hij nog en eens niet gewonnen had..echt wazig..iemand anders dit nog gezien?
Geen tijd gehad om iets te kijken. Ben net weer thuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef displission het volgende:
Doornroosje, nowkanda..
vanochtend iets heel interressants gezien op volgens mij rtl5 of rtl7. Er was een hondenrace en een soort paranormale man die hypnotiseerde de vrouw achter de balie zo dat ze hem geld uitkeerde terwijl hij nog en eens niet gewonnen had..echt wazig..iemand anders dit nog gezien?
Klaar voor vandaag. Maar ik kan het weer niet laten om mijn project wat uitgebreider te maken dan gepland. Kind is er zooo blij meequote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef gaai het volgende:
Hey haai, nokwanda.....
Weer uitgeschilderd voor vandaag?En wilden de spiertjes meewerken?
![]()
Kinderen blij maken is een verslavende bezigheid jahquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag. Maar ik kan het weer niet laten om mijn project wat uitgebreider te maken dan gepland. Kind is er zooo blij mee
Spiertjes doen zeer ja. Heb eigenlijk zeer dringend een massage nodig.
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef gaai het volgende:
[..]
Kinderen blij maken is een verslavende bezigheid jah![]()
Het is dat ik weet dat cybermassages het nét niet doen, anders had ik je er best één willen geven![]()
![]()
hup in bad jij!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in "waar nokje weer in bad moet"![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ijskoude handen van de buitenlucht dus of je van mij een massage wilt, is maar de vraag
Helaas Barra... ik vind je heel lief maar ik wil een massage van een specifieke persoonquote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hup in bad jij!
Barra is wereld beroemt (en berucht) om zijn massages
Handen zijn weer warmquote:
quote:
i know im but teasing youquote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas Barra... ik vind je heel lief maar ik wil een massage van een specifieke persoon
En dat mag dan van beroemd naar berucht.
Okeyquote:
*quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
En eigenlijk wil ik een massage in bad
Wie is hier nou de teaser?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo pizza taco eten, zelf-gemaaktDat wordt smikkelen en smullen.
Massage ze...anders laat je je katten met hun poten masserenEn dan maar hopen dat ze hun nagels niet gebruiken
Hoe vaak douche jij je nietquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets over vacuum zuigen e.d. *
![]()
ik krijg zo lekker een massage
en daarna een erg warme douche
![]()
normaal 1x per dag... maar wil na een hevige sex sessie echt ff douchen ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij je niet
Douchen is ongezond als je het iedere dag doet. Erg slecht voor de huid.
Als je je 3 keer per dag douched gaat je huid naar de klote.
Was op het nieuws pas geleden, dat douchen dus echt slecht is bij iedere dag
Geldt ook voor een bad.
Vacuum zuigen??? Huhquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets over vacuum zuigen e.d. *
![]()
ik krijg zo lekker een massage
en daarna een erg warme douche
![]()
ijdele hoop. Ze gebruiken alijd hun nagelsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo pizza taco eten, zelf-gemaaktDat wordt smikkelen en smullen.
Massage ze...anders laat je je katten met hun poten masserenEn dan maar hopen dat ze hun nagels niet gebruiken
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef displission het volgende:
nowkanda lijkt het je leuk eens wat af te spreken? Aangezien we dicht bij elkaar in de buurt wonen? Lijkt me leuk eens iemand te ontmoeten uit Truth en te praten over vanalles en nog wat..
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef displission het volgende:
nokwanda had je het gelezen wat ik schreef?
Dat wordt pijnlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ijdele hoop. Ze gebruiken alijd hun nagels
Sufferd... dat moet je ook rustig aan doen. No sweat. Denk om je hart.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
normaal 1x per dag... maar wil na een hevige sex sessie echt ff douchen ofzodan zit ik onder de zweet
Ik reageerde er net op.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef displission het volgende:
nokwanda had je het gelezen wat ik schreef?
Okay..... ik heel af en toe ook wel. Maar ik ga tegenwoordig haast nooit stappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef displission het volgende:
nee daar kom ik niet..nokwanda.wel de billabong en doornroosje dus..af en toe een cafeetje
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat wordt pijnlijk
Of je moet ervan houden
Van die krassen op de huid![]()
Geintje
Ik ben niet bang voor katten, maar als ik ze op de schoot neem, en ze gaan hun klauwen in mijn been zetten, dan denk ik wel eens van. Straks rijten ze mijn been open
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou.......niet mijn ding idd. Ik verwond anderen wel
![]()
geintje
Technisch gezien is in de trein zitten wél 'bewegen zonder te bewegen'......quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien ooit een meeting doen met deze groep hier
Moet ik wel een manier vinden om te bewegen zonder te bewegen, ik ga geen 3 uur in de trein zitten.
Maar dan moet ik wachten.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Technisch gezien is in de trein zitten wél 'bewegen zonder te bewegen'......![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
jongens ik moet even zeggen dat ik me hartsikke lekker voel nu ik niet meer blow
Dat vind ik nou een leuk ideequote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien ooit een meeting doen met deze groep hier
Moet ik wel een manier vinden om te bewegen zonder te bewegen, ik ga geen 3 uur in de trein zitten.
Volgende keer dat je een afspraak hebt is snel genoeg.....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef Genverbrander het volgende:
hey mensen ik heb een vraagje. ik voel dat ik een gaatje heb in mn kies en ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad. is het belangrijk dat je dan snel naar de tandarts gaat omdat het erger kan worden ofzo of kan het ook wel effe wachten?
Doet het pijn? Dan ga je natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef Genverbrander het volgende:
hey mensen ik heb een vraagje. ik voel dat ik een gaatje heb in mn kies en ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad. is het belangrijk dat je dan snel naar de tandarts gaat omdat het erger kan worden ofzo of kan het ook wel effe wachten?
Toch eens gaan uitplannen. Ik heb nog nooit een meeting gedaan dus ik wil wel. En dan ga ik maar in de trein zitten. Maar dan moeten we goed voorbereiden. Wat we gaan doen en nog meer.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
jongens ik moet even zeggen dat ik me hartsikke lekker voel nu ik niet meer blow..dat nuchtere is eerder een vorm van extase
Okeej, bij pijn idd even bellen om een afspraak te maken.......quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Genverbrander het volgende:
ik merk idd dat het vandaag meer pijn doet dan gister, maar alleen als ik iets zoets eet of als er kouwe wind langsgaat enzo![]()
Dat zal het zijn..misschien ook een klein beetje omdat het nog weekend isquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef displission het volgende:
mag ik je toevoegen op msn als je dat hebt..of wil je mij even toevoegen spreken we snel wat af nokwanda..zie userinfo
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga pizza eten en daarna offline
Morgen nieuwe dag
Dag
Ben je vastgebonden aan je bureaustoel?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe gaat het hierde komende tijd kan ik helaas niet bij een meeting zijn....maar ik wil wel een keer mee!
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef displission het volgende:
Van mij wel..genverbrander als je maar niet gaat zeggen dat ik niet besta
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Bad halfvol. Eten half gaar. Ik half gaar![]()
Verklaar je nader? Wat voor site? Om alle ellende even te vergeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef displission het volgende:
Ik ben bezig met een site voor positieve nieuwsberichten trouwens..missie..de wereld omdraaien..het leuke ervan is dat je 5,- kan verdienen..
Ik zette vroeger het badje bij de douche. Dan kon kind in bad en ik onder de douche. Gezellig was dat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
Isabella is ook lekker in badje geweest. Heerlijk gevoel is dat ook hè. Het is gewoon bevrijdend als alleen je kind al in bad gaat![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef displission het volgende:
Ik ben bezig met een site voor positieve nieuwsberichten trouwens..missie..de wereld omdraaien..het leuke ervan is dat je 5,- kan verdienen..
www.haluworld.org
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:18 schreef Genverbrander het volgende:
Mogen sceptici ook komen bij die bijeenkomst?
lees zelf maar bij missie en earn 5,-quote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Wat voor site? Om alle ellende even te vergeten?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef displission het volgende:
dus analyzing barb als je positief nieuws vind op internet oid wat echt de moeite waard is mailen..geld maak ik over of via de post of via de bank..1 iemand wint per maand..hoe groter de site wordt hoe meer prijzen ik weg kan geven..ben alleen absoluut niet goed in programeren en het kost me erg veel moeite..
maar de basis is er iig
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je vervelend wordt doen we wel ezeltje prik op je. Is dat goed?
Precies.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:37 schreef displission het volgende:
een klein steentje wat bijdraagt aan het grote geheel..alleen werk ik met prijzen, ik wil geld uitgeven! maar het moet wel leuk blijven natuurlijk he?
misschien een beetje laat maar ik geloof dat ik er nog wel 1 heb.........................quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:56 schreef vamperotica het volgende:
Gelooooof je dat dan?quote:
ja ben 1.58....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
mmmm.. Ik ben 1.63... En mn zoessie is ongeveer een kopkleiner...geloof ik!!!!
Wat? Een verknipte kandidaat?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen, ik denk dat ik me maar eens aan ga melden als mod voor TRU. Volgens mij ben ik de geknipte kandidaat.![]()
nee maar je kunt je altijd aanbieden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat? Een verknipte kandidaat?
Is er vraag naar een nieuwe mod dan?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
Wie hier met een paranormale gevoeligheid durft een voorspelling te doen over mijn lengte?![]()
![]()
Dan kun je, geloof ik, in de rij gaan staan. Er zijn nog tig wachtenden voor u.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
nee maar je kunt je altijd aanbieden.
owwwwquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
ik heb het over mn lichaamslengte nok
![]()
Het was eigenlijk maar een grapje, nok.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je, geloof ik, in de rij gaan staan. Er zijn nog tig wachtenden voor u.
En..... wie vraagt wordt overgeslagen.
Ik zou het niet willen. Ik heb er wel eens over nagedacht ja. Niet omdat er een vraag was maar meer omdat ik veel mensen zie die die ambitie wel hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het was eigenlijk maar een grapje, nok.Maar jij lijkt me wel serieus een goeie kandidaat, heb je er ooit over nagedacht of ben je toevallig al eens benaderd?
ff snel voor ik eindelij in bad ga.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef draculettetje het volgende:
zo beetje weer bij gelezen,
tis dat je het niet wilt maar ik zou nok ook wel een goeie vinden, mochten er nog modjes nodig zijn,
misschien wil ik ook wel naar een bijeenkomst met z'n allen, zijn kleine mensjes op krukken ook welkom???
en dan nu een klein stukje over het huis, het schiet allemaal aardig op, beneden is alles klaar om de muren te schilderen, heb vandaag zelf een klein muurtje oranje geschilderd, jippie en de jee!
Boven met de badkamer gaat het ook snel, oude tegels zijn eruit en de leidingen zijn al ingefrased (ofzoiets) en aangelegd (en het lekt niet!) dus daar kan getegeld worden!![]()
en dan voor mij is het morgen weer tijd voor twee weken opname in het ziekenhuis![]()
ik laat vamp wel melden hoe het zo'n beetje gaat.
voordeel is wel dat ik nu aan de medicatie gewend ben ha ha ha
voor alles dankquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ff snel voor ik eindelij in bad ga.
Cool.... kleur in huis![]()
Succes morgen en heel veel sterkte en beter en krukloos worden jij!!![]()
ja.... het bad was vol voor mijn eten klaar was. Ik wilde niet met mijn lege maag i n een net iets te heet bad gaan zitten omdat ik dan van mijn stokkie ga. Dus eerst wat eten. Maar toen was mijn bad net even iets teveel afgekoeld om er erg lang in te dobberen. En het was ook meer bedoeld om de spieren te ontspannen en de verf een beetje los te weken. De turqoise latex is er inmiddels helemaal vanaf. En ik zat onder de minuscule spatjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef draculettetje het volgende:
dat doe je snel!
Ik krijg ook weer zin om hier het een en ander te gaan schilderen. Zal de lente wel zijn of zo. Maar ik heb nog een liter licht turqoise staan. Was eigenlijk bedoeld voor mijn slaapkamerplafond. Maar nu twijfel ik omdat ik een grote netverlichting heb waar ik een doek overheen wil spannen voor daar. Maar de logeerkamer heeft ook wel een beurt nodig. Een leuk gekleurd muurtje zou best cool zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef draculettetje het volgende:
hihihi wat een verhaaltje weer. Ik lees echt te weinig hier de laatste tijd!
maar jij bent dus weer mooi schoon! en niet meer ieniemienie turkwase!
heel veel beterschapquote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu gaat ik m'n bedje opzoeken!
en als ik het morgenochtend niet meer red
tot over een week of twee allemaal!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |