quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ijskoude handen van de buitenlucht dus of je van mij een massage wilt, is maar de vraag
Helaas Barra... ik vind je heel lief maar ik wil een massage van een specifieke persoonquote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hup in bad jij!
Barra is wereld beroemt (en berucht) om zijn massages
Handen zijn weer warmquote:
quote:
i know im but teasing youquote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas Barra... ik vind je heel lief maar ik wil een massage van een specifieke persoon
En dat mag dan van beroemd naar berucht.
Okeyquote:
*quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
En eigenlijk wil ik een massage in bad
Wie is hier nou de teaser?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo pizza taco eten, zelf-gemaaktDat wordt smikkelen en smullen.
Massage ze...anders laat je je katten met hun poten masserenEn dan maar hopen dat ze hun nagels niet gebruiken
Hoe vaak douche jij je nietquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets over vacuum zuigen e.d. *
![]()
ik krijg zo lekker een massage
en daarna een erg warme douche
![]()
normaal 1x per dag... maar wil na een hevige sex sessie echt ff douchen ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij je niet
Douchen is ongezond als je het iedere dag doet. Erg slecht voor de huid.
Als je je 3 keer per dag douched gaat je huid naar de klote.
Was op het nieuws pas geleden, dat douchen dus echt slecht is bij iedere dag
Geldt ook voor een bad.
Vacuum zuigen??? Huhquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*mompelt iets over vacuum zuigen e.d. *
![]()
ik krijg zo lekker een massage
en daarna een erg warme douche
![]()
ijdele hoop. Ze gebruiken alijd hun nagelsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo pizza taco eten, zelf-gemaaktDat wordt smikkelen en smullen.
Massage ze...anders laat je je katten met hun poten masserenEn dan maar hopen dat ze hun nagels niet gebruiken
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef displission het volgende:
nowkanda lijkt het je leuk eens wat af te spreken? Aangezien we dicht bij elkaar in de buurt wonen? Lijkt me leuk eens iemand te ontmoeten uit Truth en te praten over vanalles en nog wat..
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef displission het volgende:
nokwanda had je het gelezen wat ik schreef?
Dat wordt pijnlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ijdele hoop. Ze gebruiken alijd hun nagels
Sufferd... dat moet je ook rustig aan doen. No sweat. Denk om je hart.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
normaal 1x per dag... maar wil na een hevige sex sessie echt ff douchen ofzodan zit ik onder de zweet
Ik reageerde er net op.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef displission het volgende:
nokwanda had je het gelezen wat ik schreef?
Okay..... ik heel af en toe ook wel. Maar ik ga tegenwoordig haast nooit stappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef displission het volgende:
nee daar kom ik niet..nokwanda.wel de billabong en doornroosje dus..af en toe een cafeetje
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat wordt pijnlijk
Of je moet ervan houden
Van die krassen op de huid![]()
Geintje
Ik ben niet bang voor katten, maar als ik ze op de schoot neem, en ze gaan hun klauwen in mijn been zetten, dan denk ik wel eens van. Straks rijten ze mijn been open
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou.......niet mijn ding idd. Ik verwond anderen wel
![]()
geintje
Technisch gezien is in de trein zitten wél 'bewegen zonder te bewegen'......quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien ooit een meeting doen met deze groep hier
Moet ik wel een manier vinden om te bewegen zonder te bewegen, ik ga geen 3 uur in de trein zitten.
Maar dan moet ik wachten.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Technisch gezien is in de trein zitten wél 'bewegen zonder te bewegen'......![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
jongens ik moet even zeggen dat ik me hartsikke lekker voel nu ik niet meer blow
Dat vind ik nou een leuk ideequote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien ooit een meeting doen met deze groep hier
Moet ik wel een manier vinden om te bewegen zonder te bewegen, ik ga geen 3 uur in de trein zitten.
Volgende keer dat je een afspraak hebt is snel genoeg.....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef Genverbrander het volgende:
hey mensen ik heb een vraagje. ik voel dat ik een gaatje heb in mn kies en ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad. is het belangrijk dat je dan snel naar de tandarts gaat omdat het erger kan worden ofzo of kan het ook wel effe wachten?
Doet het pijn? Dan ga je natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef Genverbrander het volgende:
hey mensen ik heb een vraagje. ik voel dat ik een gaatje heb in mn kies en ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad. is het belangrijk dat je dan snel naar de tandarts gaat omdat het erger kan worden ofzo of kan het ook wel effe wachten?
Toch eens gaan uitplannen. Ik heb nog nooit een meeting gedaan dus ik wil wel. En dan ga ik maar in de trein zitten. Maar dan moeten we goed voorbereiden. Wat we gaan doen en nog meer.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
jongens ik moet even zeggen dat ik me hartsikke lekker voel nu ik niet meer blow..dat nuchtere is eerder een vorm van extase
Okeej, bij pijn idd even bellen om een afspraak te maken.......quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Genverbrander het volgende:
ik merk idd dat het vandaag meer pijn doet dan gister, maar alleen als ik iets zoets eet of als er kouwe wind langsgaat enzo![]()
Dat zal het zijn..misschien ook een klein beetje omdat het nog weekend isquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:00 schreef displission het volgende:
mag ik je toevoegen op msn als je dat hebt..of wil je mij even toevoegen spreken we snel wat af nokwanda..zie userinfo
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga pizza eten en daarna offline
Morgen nieuwe dag
Dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |