vibro duc....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:13 schreef gaai het volgende:
Ow het is een vibro-duckie......![]()
Ik vond 'm al aan de prijzige kant......![]()
Ik zou er me er ook niet helemaal* gemakkelijk bij voelen neej......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Je wilt toch niet bevredigd worden door een eendjeduivels of niet
![]()
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef Genverbrander het volgende:
waar slaat die signature van jou eigenlijk op barra![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"
daar slaat hij dus op
quote:
Dan heb ik toch liever dat duivelse eendjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Genverbrander het volgende:
op mtv is wel een interessant programma over jongens die anabolen gebruiken om een gespierd lichaam te krijgen.
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:50 schreef gaai het volgende:
Ik heb ooit 's gehoord dat door anabolen het ....ehm.....'apparaat' van deze jongens een verminderde.....ehm.....'functie' heeft......
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef sararaats het volgende:
als ik mocht kiezen waar ik zou willen wonen, zou ik resoluut voor Utrecht gaan.
ik ben verkocht !!!!!
(voorlopig woon ik nog in Belgie, ik heb net heel mijn keuken veranderd)
Ah...dus toch....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
da's waar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wonen in Belgie is veel goedkoper
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah...dus toch....
Ik hou zelf niet zo van zo'n opgepompt overdreven lichaam........atletisch ja, keiharde opgepompte spiermassa nee
![]()
Ik ben zelf al dun genoeg. Ik heb stootkussens nodig. Hou wel van een forse kerel. Twee keer zo zwaar als ik dus. Maar ik hou ook niet van die spierbundels. Da's net zo hard als alleen maar botjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Ah...dus toch....
Ik hou zelf niet zo van zo'n opgepompt overdreven lichaam........atletisch ja, keiharde opgepompte spiermassa nee
![]()
we zijn erg nieuwsgierig naar de naakfoto'squote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k zie ook wel van die gozers op de sportschool lopen dat ik denk van ...hmmmmm
ben onderhand tevreden over mijn lichaam.
daar heb ik dus geen zin inquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb ik dus geen zin inBarra.zip
(
alhoewel word ik misschien toch eindelijk modje)
dus als ik ze al laat zien aan anderen is dat via de mail
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
En als de pipi het niet doet dan fotosoep er maar een vijgeblad op
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb ik dus geen zin inBarra.zip
(
alhoewel word ik misschien toch eindelijk modje)
dus als ik ze al laat zien aan anderen is dat via de mail
tuurlijk niet... ben al zovaak modje geweest dat het van mij niet meer hoeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wist niet dat je die ambitie had. Ben je je aan het inlikken?
Waar dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet... ben al zovaak modje geweest dat het van mij niet meer hoeft
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......![]()
![]()
quote:
Dan kun je de centrefold gewoon boiven je bed hangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik wil t.z.t. gewoon weten in welk blad ze staan....dan schaf ik het wel aan .......![]()
![]()
Je weet niet of ik je boven m'n bed wil hangen.........quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan beter het even doorbladeren in de bruna... zonde van je geld anders
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Je weet niet of ik je boven m'n bed wil hangen.........![]()
I'll be the judge of that, thank you very much.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me... im not that special
*proest*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Moet opeens denken aan een gozer met wie ik oit in het net gedate heb. Jaaaaren terug. Hij was wel aardig. Maar toen hij me een keer uitnodigde om bij hem te komen eten bleek dat ie overal posters van chicks had hangen. Als een 15-jarige in het kwadraat. Ik vond hem best aardig hoor. Maar enige kans maakte de arme jongen niet meer![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Moet opeens denken aan een gozer met wie ik oit in het net gedate heb. Jaaaaren terug. Hij was wel aardig. Maar toen hij me een keer uitnodigde om bij hem te komen eten bleek dat ie overal posters van chicks had hangen. Als een 15-jarige in het kwadraat. Ik vond hem best aardig hoor. Maar enige kans maakte de arme jongen niet meer![]()
vet waar en wat? waar koop je die plakplaatjes?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef sararaats het volgende:
ik heb een onzichtbare tatoeage
die zie je enkel als in blacklight komt
Terwijl je hem gejat had van een billboardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb tot me 18de zon mega grote sloggi poster die me hele wand bedekte... maar die heb ik toen verkocht voor 40 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |