Vandaar die moordenaar en stichter van concentratiekampen als avatarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef DionysuZ het volgende:
En die van de SP liggen het dichtst bij mijn eigen idealen.
als je geen argumenten hebt kun je altijd aan ad hominems beginnen jah, het bevoderd de discussie echter niet en dan vraag ik me af waarom je zo'n post plaatst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaar die moordenaar en stichter van concentratiekampen als avatar
maar geen model spreekt tegen dat bij stijgende vraag en gelijk aanbod de prijzen stijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:43 schreef DionysuZ het volgende:
economie is allesbehalve een harde wetenschap. Er zijn genoeg economische modellen die elkaar volledig tegenspreken.
en dat zijn?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef DionysuZ het volgende:
Jah bij de SP zal er ook wel eens iets fout gaan. Lijkt me logisch. Maar de SP staat hierin echt niet alleen, alle partijen hebben lijken in de kast. En je stemt toch niet op een partij omdat de voorman/-vrouw zo charmant is, maar om de standpunten? En die van de SP liggen het dichtst bij mijn eigen idealen. Daarnaast vind ik Marijnissen/van Bommel zeer sterk in het debat.
Omdat je in mijn ogen net zo fout bent als iemand die Horst Wessel of Menten als avatar neemtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
als je geen argumenten hebt kun je altijd aan ad hominems beginnen jah, het bevoderd de discussie echter niet en dan vraag ik me af waarom je zo'n post plaatst.
dan negeer je me toch. ik heb geen behoefte aan persoonlijke aanvallen. ik probeer een discussie te voeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je in mijn ogen net zo fout bent als iemand die Horst Wessel of Menten als avatar neemt
dat is offtopicquote:
Wat heeft de regering dan allemaal fout gedaan? Een beetje op de centjes letten is idd zeer schadelijk voor het land. En kom niet weer aan met armoede, behalve voor chronisch zieken daar moet idd betervoor gezorgd worden maar de rest moet maar es leren zijn eigen broek op te houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef Adamica1 het volgende:
En wat er ook bij de SP fout zal gaan.... Niets zal verloping onze regering kunnen evenaren.
Het is een beetje simpel om naar anderen te wijzen. Net alsof fouten van anderen rechtvaardigen dat je er zelf een zootje van maakt. Lijkt me toch niet. Daarbij zijn er al zat discussies waar het over Balkenende en consorten kan gaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef Adamica1 het volgende:
En wat er ook bij de SP fout zal gaan.... Niets zal verloping onze regering kunnen evenaren.
Dat is natuurlijk allemaal achter redeneren. Je weet niet of de LPF uiteen was gevallen als Fortuyn wel in het kabinet zat, of zelfs premier was geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:07 schreef Adamica1 het volgende:
Persoonlijk vond ik het prachtig toen onze grote vriend Pim opeens aan de macht kwam... Hoe hoger hij komt harder hij valt dacht ik...
Jammer dat hij het bewijs niet heeft kunnen leverenl Zijn LPF gelukkig wel.
Offtopic: Je kan je bericht editenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef Adamica1 het volgende:
bijna
Sinds wanneer ben je een rechtse braller als je op groenlinks stemtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef Tup het volgende:
Even op weer wat naīeve rechtse brallers reageren:
Excuus, ik reageer idd. wat korzelig op crypto-libertarische posts van McCarthyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een rechtse braller als je op groenlinks stemt![]()
en post eens normaal man, doe gewoon aardig en schiet niet meteen in de gordijnenHeb geen zin om posts van gefrustreerde lieden tot me te nemen.
en als de prijs stijgt daalt de vraag....behalve als het om benzine gaat. Maar dan is het weer die vuige overheid met zijn accijnzen. Zo beredeneer je altijd weer recht wat krom is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:45 schreef McCarthy het volgende:
maar geen model spreekt tegen dat bij stijgende vraag en gelijk aanbod de prijzen stijgen
klopt maar dan blijft de prijs wel hoog. Er is namelijk meer vraag dan aanbod . De vraag zal net zolang dalen totdat vraag en aanbod in evenwicht zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:09 schreef Tup het volgende:
[..]
en als de prijs stijgt daalt de vraag....
Maar dat is juist het punt, de vraag is de afgelopen jaren gemiddeld blijven stijgen: http://www.vnpi.nl/docume(...).stffn_1998-2004.xlsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:45 schreef McCarthy het volgende:
klopt maar dan blijft de prijs wel hoog. Er is namelijk meer vraag dan aanbod . De vraag zal net zolang dalen totdat vraag en aanbod in evenwicht zijn.
In dorpjes misschien. In sommige steden gaat het echt ergens over. Twee voorbeelden uit mijn omgeving die ik ken zijn Nijmegen en Tilburg, waar grote infrastructurele projecten op stapel staan, en de verschillende partijen duidelijke standpunten hebben ingenomen - zodat er wat te kiezen valt. Natuurlijk is het allemaal wat pragmatischer dan de nationale politiek, maar ook op lokaal niveau speelt ideologie wel een rol.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe altijd VVD gestemd en ga dat binnenkort weer doen.
Maar eigenlijk boeit lokaal me niet zo. Het gaat om dingen als "moet er een parkeergarage komen" en "een trap veldje voor de jongeren".
De LPF was niet Pim Fortuyn. Pim Fortuyn moest ineens meer dan 26 man op zijn lijst hebben. Je snapt wel dat dat nooit zo'n uitgekiende lijst had kunnen zijn als die van structurele grootmachten als de PvdA, CDA en VVD. Als Pim Fortuyn nog had geleefd zou zijn partij wellicht gevallen zijn, hij zelf zou denk ik een goed politcus geworden zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:07 schreef Adamica1 het volgende:
Persoonlijk vond ik het prachtig toen onze grote vriend Pim opeens aan de macht kwam... Hoe hoger hij komt harder hij valt dacht ik...
Jammer dat hij het bewijs niet heeft kunnen leverenl Zijn LPF gelukkig wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |