Ik hou van rare combinaties.quote:
Goeie combinatiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
en rooibos chocolade munt thee
Net want vooral de afgekoelde koffie door de te koude slagroom was een slechte afsluiting van de avondquote:
Wat ga jij doen dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
net 2 witte boterhammen op, en dat was helaas mijn laaste voedsel tot morgen middag
dat wordt drinken, drinken, drinken
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:32 schreef Curiosity het volgende:
Hier worden het burrito's, te vullen naar eigen smaak met rode ui, sour cream, geraspte kaas, paprika, tomaat, hete saus enz, dit is mijn favoriete eten, dus dat wordt smullen vanavond.![]()
Idem, met een heleboel ve-tsinquote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lekker Chinees gehaald vanavond!![]()
Dat eet ik de hele dag door sinds ik gestopt ben met rokenquote:
Met of zonder melke?quote:
Toch maar naar de mexicaan geweest, was heerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:42 schreef Behh het volgende:
Ik eet vanavond bij Mama kookt ben benieuwd wat er op het menu staat
Klinkt lekker die salade! Heb je er een recept van?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:22 schreef Fuente het volgende:
Vanavond een pittige couscoussalade met stokbroodje erbij denk ik
Met rookworst en zuurkoolspekquote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Zuurkool-stamp!
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
nu tosti's, vanavond biefreepjes met cashewnoten, sperzieboontjes en rijst
Doe dan ook iets normaal etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
T was brood, maar nu heb ik weer honger
Wil je een verslagje maken van wat je daar hebt gegetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar de Ethiopier Ibis, in Amsterdam
* Stereotomy schep kolen in zijn camera stoptquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je een verslagje maken van wat je daar hebt gegeten![]()
Mmmm, zitten lekkere dingen bij, wel veel bonenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy schep kolen in zijn camera stopt
http://www.eetcafeibis.nl/
hij kon lekkerder.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
er staat een schotel in de oven met aardappel, ui, broccoli.
daarover een mengsel van room, knoflook, peper en zout gestrooid [peterselie vergeten] en geraspte kaas eroverheen.
Dat kan ik alleen maar bevestigenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Met een restje gesneden groentes en ui een soort vegetarische nasi gemaakt met een gyros schnitzel erbij.. Was verbazend lekker voor een zomaar in elkaar geimproviseerd bordje.
quote:
We wish you a merry christmasquote:
Nou, 'niets' is een groot woord. Ook groente bevat calorieën, en dressing nog best veel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef ennuik het volgende:
Na alle verhuis-snackjes maar wat op mijn eten (en LIJN!!) gaan letten. Vanavond een halve krop sla, een halve komkommer (ijn schijfjes), een half bakje cherry tomaatjes, een wortel (geraspt), een halve ui in snippers en een beetje dressing.
Was best lekker en er zit toch niets in, wat betreft calorieen? Toch?!hhh
Nou ja, met "niets" bedoelde ik "bijna niets in vergelijking met wat ik de afgelopen weken heb gegeten", aangezien dat hoofdzakelijk bij de MAC, BK en de pizzaria om te hoek was!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, 'niets' is een groot woord. Ook groente bevat calorieën, en dressing nog best veel.
Maar goed, het is inderdaad een supermagere maaltijd, erg goed voor de lijn. Niet te vaak doen, want dan loop je toch echt allerlei voedingsstoffen mis!
Ontopic: dadelijk nog een bakje Optimel Aardbei met Cruesli Chocolate.
Nu eerst een kopje groene thee.
Prima excuus. Ik weet nog dat mijn ouders de keuken aan het verbouwen waren, die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef ennuik het volgende:
[..]
Als ontbijt een stel bruine boterhammen gehad, als lunch een fruitsalade en vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten (gedoe met de keuken, kan de keuken niet gebruiken!)!
Ben wel heel benieuwd naar het receptquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:08 schreef SHE het volgende:
Ik heb eindelijk de perfecte verhoudingen gevonden voor een fatsoenlijke teriyaki
je weet het verschil niet tussen champignons en paprikaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:18 schreef kabouter.muts het volgende:
mmm lekker gegeten.
biefstuk met champignons of paprika
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je weet het verschil niet tussen champignons en paprika
What the fuck lam???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Een wrap van Texels lam
En nog een keer in de herhaling als late night snack... ik had wat veel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Gegrillde spiesjes met vegetarische balletjes en stukjes groente (om het barbecue-gevoel een beetje op te wekken), met ovenfrietjes en zigeunersaus.![]()
Was een grote wrap en daar in zat lamsvlees en cougettes (Die gegrilled waren) daar overheen zat een dragonjus en tzatzikiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What the fuck lam???
Klinkt apart, vertel!
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Was een grote wrap en daar in zat lamsvlees en cougettes (Die gegrilled waren) daar overheen zat een dragonjus en tzatziki
Zat best veel lams vlees in wat trouwens lekker mals was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |