quote:
We wish you a merry christmasquote:
Nou, 'niets' is een groot woord. Ook groente bevat calorieën, en dressing nog best veel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef ennuik het volgende:
Na alle verhuis-snackjes maar wat op mijn eten (en LIJN!!) gaan letten. Vanavond een halve krop sla, een halve komkommer (ijn schijfjes), een half bakje cherry tomaatjes, een wortel (geraspt), een halve ui in snippers en een beetje dressing.
Was best lekker en er zit toch niets in, wat betreft calorieen? Toch?!hhh
Nou ja, met "niets" bedoelde ik "bijna niets in vergelijking met wat ik de afgelopen weken heb gegeten", aangezien dat hoofdzakelijk bij de MAC, BK en de pizzaria om te hoek was!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, 'niets' is een groot woord. Ook groente bevat calorieën, en dressing nog best veel.
Maar goed, het is inderdaad een supermagere maaltijd, erg goed voor de lijn. Niet te vaak doen, want dan loop je toch echt allerlei voedingsstoffen mis!
Ontopic: dadelijk nog een bakje Optimel Aardbei met Cruesli Chocolate.
Nu eerst een kopje groene thee.
Prima excuus. Ik weet nog dat mijn ouders de keuken aan het verbouwen waren, die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:40 schreef ennuik het volgende:
[..]
Als ontbijt een stel bruine boterhammen gehad, als lunch een fruitsalade en vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten (gedoe met de keuken, kan de keuken niet gebruiken!)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |