Hij is nog niet blauw..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:07 schreef mordradead het volgende:
Bernie is de nieuwe moderator.
Dat zou zomaar kunnen, er staat namelijk nog geen MEDje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:11 schreef philipnorth het volgende:
volgens mij weten ze t nog niet
Goed idee.quote:
Nu wil ik ook nog:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:11 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet?
Allemaal slechte spellen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Valt wel meequote:
RE DS schijtn juist wel leuk te zijn. Ik heb nog nooit een RE spel gespeeld, en daarom denk ik dat het kopen van RE DS een goed idee isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef pkwarts het volgende:
Resident Evil DS schijnt toch niks aan te zijn?
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt wel mee
Cijfers:
-Resident Evil DS 8
-Viewtifull Joe Double Trouble 8
-Super Monkeyball Touch and Roll 7,5
volgens de N-gamer <=
Ik speel gewoon liever op mijn DS zo'n spel, ze zeiden dat het spel er grafisch ook nog goed uit zag, en met een koptelefoon op klinkt het geluid ook goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.
In deze VJ ligt de nadruk ook veel op de puzzels, die vooral heel erg met het touchscreen werken. Ook zijn er toffe nieuwe aanvallen, die ook goed met het touchscreen werkenquote:VJ is ook al niets nieuws, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Monkeyball was volgens de N gamer toch wel een goed spel. Er zitten leuke minigames in ( Monkey Golf en Monkey nog wat schenen heel erg leuk te zijn.quote:Monkeyball zuigt, lees maar eens andere reviews, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:
Ik zeg ook niet dat ik ze ga halenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Haaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Nee, magnifor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef mordradead het volgende:
Nee niet jij peri.
ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
quote:
Jij newbie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Oh ja, nu herinner ik het me weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:11 schreef pkwarts het volgende:
Baris
quote:
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgekquote:
Dat klopt en ik moet mijn naam in ere houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgek
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
Nee, dit is beter.quote:
Dat helpt niet echt om ze hyped te krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.
Peri for dictator!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.![]()
Dat wist ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:24 schreef mordradead het volgende:
Dat is mijn vriendin.
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je he, aangezien GD ook altijd naar mij luistert.. vind ik dat het tijd wordt dat de FA's naar mij luisteren en de nieuwe mod bekend maken. Oke?
Resident Evil DS is een magere poort van het origineel met framedrops, Viewtiful Joe DS is een matig deeltje in vergelijking met de rest maar eventueel wel zijn centjes waard, Monkey Ball mist Monkey Target en nog enkele toffe minigames en de besturing is minder precies geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.
Ik zou zeggen stuur ze een mailje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur ze een mailje.
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Thomper het volgende:
Oh, en hallo, ik ben terug.
En moest je per se nu al terugkomen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En moest je per se nu al terugkomen?
Het was er 25 graden en ze hadden een groot zwembad met ligstoelen waardoor ik lekker bruin ben en schrok van de kou hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doenquote:
En twee tellen later onweert het op nog geen kilometer afstandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doen
Dat moet ik altijd maar mijn huis bestaat practisch ook uit ramenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Ga jij maar weer zitten, jij hebt je beurt gehad.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:58 schreef mordradead het volgende:
JAJAJJAJAJAJ
SPRINGT EEN GAT IN DE LUCHT
nee nog geen mail
Nopequote:
Nee, ze hebben gisteren met zijn allen gewoon teveel gezopen, toen een rare beslissing genomen om bijv. Mordra als MOD te kiezen. Toen zijn ze hun roes uit gaan slapen (wss nu nog) en daarna moeten ze nog beslissen of hun keuze van gisteravond wel zo verstandig was.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens mij moeten de FA's de beslissing nog maken.
Bernie, jij hebt de [N]Gamer, scan hem eens in, ik moet nog ontbijten voordat ik naar de winkel kan om hem te halen. Maar DS-Gamer zou er in staan, ergens bij de Animal Crossing recensiequote:
Ik zie het iig nergens staan...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bernie, jij hebt de [N]Gamer, scan hem eens in, ik moet nog ontbijten voordat ik naar de winkel kan om hem te halen. Maar DS-Gamer zou er in staan, ergens bij de Animal Crossing recensie
En terecht, waarom zouden ze die site erin zetten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie het iig nergens staan...
jawel, het staat bij de review van AC WW, en dan dat kolommetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jawel, het staat bij de review van AC WW, en dan dat kolommetje![]()
Staat dat DS gamer een goede start is voor een online WW community![]()
Ohw jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jawel, het staat bij de review van AC WW, en dan dat kolommetje![]()
Staat dat DS gamer een goede start is voor een online WW community![]()
Pagina 42, kader 'World Wide Web', hoor ik. Als beste Nederlandse site voor een Animal Crossing community.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
En terecht, waarom zouden ze die site erin zetten.
Nee, wel verbaasd.quote:
Hey thomasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef taart het volgende:
hallo
ik moest 6 uur werken (brood snijden), maar door een misverstand kwam ik voor jan lul daarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hey thomas
Fijn dat jer er bent jongen! lekker gewerkt![]()
aaahhquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef taart het volgende:
[..]
ik moest 6 uur werken (brood snijden), maar door een misverstand kwam ik voor jan lul daar
toen ben ik maar broerlief gaan helpen met het gebak en de taarten![]()
![]()
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat je nog lang op het puntje van je stoel kunt gaan zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit op me puntje van de stoel, het is allemaal zo spannend wie de mod word![]()
Voor 50 euro zeg ik het. Whehehehe!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit op me puntje van de stoel, het is allemaal zo spannend wie de mod word![]()
Helemaal niks, maar ik wou voor opschudding zorgen enzoquote:
Gekkiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar ik wou voor opschudding zorgen enzo
Nouja het lukt al aardigquote:
Ik ben nu bruin ja! Met uitgroei, dat wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Enge roodharige mod.. doe eens teruggaan naar US
neger!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nu bruin ja! Met uitgroei, dat wel.
Zitten er hier nog lekkere vrijgezelle kerels of hoe zit 't?
Mijn haar is neger!quote:
Het valt me nog mee dat niet de halve SC erop duikt omdat het een vrouw isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Enge roodharige mod.. doe eens teruggaan naar US
Hier zijn alle mannen vrijgezelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk ook wel een beetje weten jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier zijn alle mannen vrijgezel
Ho. Tain is geen vrijgezel. Die heeft T-Aquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier zijn alle mannen vrijgezel
Op Tain na dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ho. Tain is geen vrijgezel. Die heeft T-A
daar heeft hij dat ook geluk meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je console telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
ik heb op de vorige pagina mijn vriendin gepost!
Nou, verder kun je dus uitzoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.
Alleen sommige infantiele klootzakken hebben geen foto's in hun fotoboek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, verder kun je dus uitzoeken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.
quote:
Ja, maar hij is homo en woont in Engeland.quote:
Straks pas, ik moet nog treinen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
Bier?
Ik doelde op dat anderequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
En we dineren samen en ik ben al bij haar thuis geweest en we kopen samen spulletjes voor onder de douche.
Oh. Nou dat was in het bijzijn van heel veel zeep en T-A.quote:
Als jij homo bent en in Engeland woont wel jaquote:
Hey, ik heb dan nog geen kleurtje, maar ik heb de functie alwel, ménquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
Bier
Kijk naar zijn foto en zie zijn seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij homo bent en in Engeland woont wel ja
WTFquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bijna, hij woont in Nederlandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk naar zijn foto en zie zijn seksuele voorkeur.
inkoppertje![]()
Check, check en dubbelcheck... helaas heeft Bernie al een vriend die waarschijnlijk terug word gestuurd naar Braziliequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh het is een hij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
inkoppertje![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:07 schreef mordradead het volgende:
Ik vind jamai echt te sexy
Ik had wel op Jamai gestemd toen hoorquote:
Paul de Leeuw en Robbie Williams!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, maar hij is homo en woont in Engeland.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 07:40 schreef mordradead het volgende:
Bernie wil vriendje in Nederland houden
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut, zit ik een beetje te F5-en op de vorige pagina
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut, zit ik een beetje te F5-en op de vorige pagina
Nog liegen ook he, anders mag het immers niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:12 schreef taart het volgende:
"Ik ben nog maar 19. Hij is 35"
Wat is daarmee?quote:
Doe mij maar de PUquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ds-gamer wordt vermeld in de N-gamer
Daar staat FOK!games dan weer inquote:
PUquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:18 schreef mordradead het volgende:
dat kutblad moet ik nog steeds opzeggen
watdan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar staat FOK!games dan weer in
N-Gamer.quote:
Screensquote:
Foto van een screenshot van een game met een logo van fokgames. Van je weet wel.quote:
Joah! Dat zijn altijd toffe games!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:25 schreef mordradead het volgende:
vroeger hadden we nog een gamesrubriek over disney games in de donald duck
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind NGamer eigenlijk helemaal niet goed... Ik denk dat ik mn abo ga opzeggen en dan met Zelda weer een abo neem. Gratis games FTW
PU vind ik eigenlijk helemaal niks, met de onderbroeken humor. Soms wel goed, maar vaak echt kut.quote:
Maar daar moest je dan op focussen, hier doen ze het 100% zekerzelfwetend. Bij de PU waren ze gewoon te lam om dat logootje te zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar staat FOK!games dan weer in
Tja, cube games...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vraag me af of ze daar een actie om doen
Tegenwoordig doen ze alleen nog maar DS games bij je abo
In juli moet ik maar weer een abo aanvragen in de sterrencatogus![]()
Aladdin maar niet de SNES capcom versie, die vond ik minder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joah! Dat zijn altijd toffe games!
Aladin
Loin King
Uren gespeeld![]()
![]()
Nou, dan kies ik er een DS game bij, dat maakt op zich niet zoveel uit natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze daar een actie om doen
Tegenwoordig doen ze alleen nog maar DS games bij je abo
In juli moet ik maar weer een abo aanvragen in de sterrencatogus![]()
Nu ACWW of Phoenix Wright.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:28 schreef mordradead het volgende:
Mario & Luigi of Mario Party 7 bij ngamer abbo's
De nieuwe is Phoenix Wright en Animal Crossing.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:28 schreef mordradead het volgende:
Mario & Luigi of Mario Party 7 bij ngamer abbo's
Aaaahh, dat maakt niet uit hoor, dat daar die oude aanbieding nog staat, die zal ook wel werkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan hebben ze echt een goeie site
Ik speelde op de SNES alleen maar volwassen gamesquote:
Eigenlijk zijn alle Mario games kindergames.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speelde op de SNES alleen maar volwassen games
Dat is correct.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle Mario games kindergames.![]()
Ik ben ooit opgegroeid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speelde op de SNES alleen maar volwassen games
Heej Skaai, wordt je mod van GAM?quote:
WAT EEN FEEST KAMERADEN HIJS DE VLAGquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er komen drie mods. Jij bent er ook eentje van. Wacht maar!
zag hem in de ngamer staan, jammer dat het spel me helemaal niks lijktquote:
Synopsis voor Chanty87quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
Hou es op met dat fastchatten, ik houd het niet meer bij
Touchescreen.quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Synopsis voor Chanty87
-Nieuwe mod er al?
-Nee
-Thomper terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Synopsis voor Chanty87
-Nieuwe mod er al?
-Nee
-Thomper terug
Help us....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dus het topic gaat al de hele tijd over hetzelfde
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
Hou es op met dat fastchatten, ik houd het niet meer bij
Mja, hier hetzelfdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef Tain het volgende:
[..]
zag hem in de ngamer staan, jammer dat het spel me helemaal niks lijkt
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net FF IV Advance uitgespeeld, eindbaas was een eitje.
Zo.
![]()
Hooooi! Heb je nog een kopje suiker te leen?quote:
Wel zout! Dat deed ik vanochtend op mijn boterham pindakaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hooooi! Heb je nog een kopje suiker te leen?
Welk level was je met je characters?
Ik weet niet of je zout of suiker bedoelt, maar beide is nogal vreemdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
Wel zout! Dat deed ik vanochtend op mijn boterham pindakaas![]()
Suiker op boterham pindakaas is lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zout of suiker bedoelt, maar beide is nogal vreemd
Zout op je boterhamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wel zout! Dat deed ik vanochtend op mijn boterham pindakaas![]()
Hmm, levels.. 52+ volgens mij.
pindakaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Suiker op boterham pindakaas is lekkerZout op boterham pindakaas niet, daar ben ik vanochtend achter gekomen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net FF IV Advance uitgespeeld, eindbaas was een eitje.
Zo.
![]()
Dom jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zout op je boterham![]()
Das dom
![]()
En 52+ is niet eens zo heel veel sterker dan de mijne waren (die zaten tussen 50 en 52) en ik heb het met 2 characters moeten doen... Cecil die enkel aanviel en Rosa die enkel Curaga deedDuurde nog best lang dat gevecht...
De rest ging elke keer dood en die heb ik doodgelaten omdat het anders teveel MP kostte voor Rosaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dom jaHet was vroeg in de ochtend en de zout stond naast de suiker.
Waarom heb je maar met 2 characters gevochten? Geen items meer voor de rest? Ik had hem binnen 10 minuutjes ofzo, niets aan. Wel geniaal spel![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De rest ging elke keer dood en die heb ik doodgelaten omdat het anders teveel MP kostte voor Rosa
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ach, uitgespeeld is uitgespeeld. Vind het nog best knap op wat voor manier jij het spel uitgespeeld hebt! Zo, en nu ga ik nog even lastminute shoppen.
Ze kan met je Visa de Mastercard altijd nog afbetalen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Let wel een beetje op het geld he! Groeit niet op mn rug
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Suiker op boterham pindakaas is lekker![]()
Moet je persé iets op je pindakaas doen, doe dan hagelslag, maar liever gewoon niksquote:
Jamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Moet je persé iets op je pindakaas doen, doe dan hagelslag, maar liever gewoon niks
Ooit eens geprobeerd omdat je dat de hele tijd in van die Amerikaanse series ziet, maar ik was uitermate teleurgesteld.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ooit eens geprobeerd omdat je dat de hele tijd in van die Amerikaanse series ziet, maar ik was uitermate teleurgesteld.
Hey beeb.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen maar soep ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:50 schreef taart het volgende:
mijn ouders zijn tot dinsdag naar parijs, dus moeten ik en me broer zelf voor eten zorgen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:49 schreef mordradead het volgende:
Ik eet rijst, sate, kip, sambal goreng boontjes en nog meer indisch eten
Doe dan gelijk jam + pindakaas, das pas echt lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Suiker op boterham pindakaas is lekkerZout op boterham pindakaas niet, daar ben ik vanochtend achter gekomen.
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:56 schreef mordradead het volgende:
Ik dompel mijn brood altijd in bier.
Zonde van je bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:56 schreef mordradead het volgende:
Ik dompel mijn brood altijd in bier.
Schaaaat, ik ben door het geld heen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Let wel een beetje op het geld he! Groeit niet op mn rug
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hooooi![]()
Wel aardig doen hier heh![]()
mod smilie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:10 schreef taart het volgende:
sloavink, met sproitjes.
Daar gaat mn biefstukje van vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Schaaaat, ik ben door het geld heen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga patat halen bij de lokale patat chinees![]()
![]()
Ik ga voor een zelfgemaakt broodje Unoxquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alvast smakelijk.
Dat kan je ook doen Roy, patatje halen.. biefstukje zit er inderdaad niet meer in![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor een zelfgemaakt broodje Unox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |