Jij newbie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Oh ja, nu herinner ik het me weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:11 schreef pkwarts het volgende:
Baris
quote:
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgekquote:
Dat klopt en ik moet mijn naam in ere houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgek
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
Nee, dit is beter.quote:
Dat helpt niet echt om ze hyped te krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.
Peri for dictator!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.![]()
Dat wist ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:24 schreef mordradead het volgende:
Dat is mijn vriendin.
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je he, aangezien GD ook altijd naar mij luistert.. vind ik dat het tijd wordt dat de FA's naar mij luisteren en de nieuwe mod bekend maken. Oke?
Resident Evil DS is een magere poort van het origineel met framedrops, Viewtiful Joe DS is een matig deeltje in vergelijking met de rest maar eventueel wel zijn centjes waard, Monkey Ball mist Monkey Target en nog enkele toffe minigames en de besturing is minder precies geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.
Ik zou zeggen stuur ze een mailje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |