Op een of andere manier heb ik het gevoel dat je nog lang op het puntje van je stoel kunt gaan zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit op me puntje van de stoel, het is allemaal zo spannend wie de mod word![]()
Voor 50 euro zeg ik het. Whehehehe!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit op me puntje van de stoel, het is allemaal zo spannend wie de mod word![]()
Helemaal niks, maar ik wou voor opschudding zorgen enzoquote:
Gekkiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar ik wou voor opschudding zorgen enzo
Nouja het lukt al aardigquote:
Ik ben nu bruin ja! Met uitgroei, dat wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Enge roodharige mod.. doe eens teruggaan naar US
neger!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nu bruin ja! Met uitgroei, dat wel.
Zitten er hier nog lekkere vrijgezelle kerels of hoe zit 't?
Mijn haar is neger!quote:
Het valt me nog mee dat niet de halve SC erop duikt omdat het een vrouw isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Enge roodharige mod.. doe eens teruggaan naar US
Hier zijn alle mannen vrijgezelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben nu bruin ja! Met uitgroei, dat wel.
Zitten er hier nog lekkere vrijgezelle kerels of hoe zit 't?
Ik kon het eigenlijk ook wel een beetje weten jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier zijn alle mannen vrijgezel
Ho. Tain is geen vrijgezel. Die heeft T-Aquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier zijn alle mannen vrijgezel
Op Tain na dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ho. Tain is geen vrijgezel. Die heeft T-A
daar heeft hij dat ook geluk meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je console telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
ik heb op de vorige pagina mijn vriendin gepost!
Nou, verder kun je dus uitzoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.
Alleen sommige infantiele klootzakken hebben geen foto's in hun fotoboek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, verder kun je dus uitzoeken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Tain heb ik al een paar keer gezien en ik ben vriendinnetjes met T-A, dus die valt al af.
quote:
Ja, maar hij is homo en woont in Engeland.quote:
Straks pas, ik moet nog treinen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
Bier?
Ik doelde op dat anderequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
En we dineren samen en ik ben al bij haar thuis geweest en we kopen samen spulletjes voor onder de douche.
Oh. Nou dat was in het bijzijn van heel veel zeep en T-A.quote:
Als jij homo bent en in Engeland woont wel jaquote:
Hey, ik heb dan nog geen kleurtje, maar ik heb de functie alwel, ménquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef mordradead het volgende:
Bier
Kijk naar zijn foto en zie zijn seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij homo bent en in Engeland woont wel ja
WTFquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bijna, hij woont in Nederlandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk naar zijn foto en zie zijn seksuele voorkeur.
inkoppertje![]()
Check, check en dubbelcheck... helaas heeft Bernie al een vriend die waarschijnlijk terug word gestuurd naar Braziliequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh het is een hij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
inkoppertje![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:07 schreef mordradead het volgende:
Ik vind jamai echt te sexy
Ik had wel op Jamai gestemd toen hoorquote:
Paul de Leeuw en Robbie Williams!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, maar hij is homo en woont in Engeland.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 07:40 schreef mordradead het volgende:
Bernie wil vriendje in Nederland houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |