Allemaal slechte spellen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Valt wel meequote:
RE DS schijtn juist wel leuk te zijn. Ik heb nog nooit een RE spel gespeeld, en daarom denk ik dat het kopen van RE DS een goed idee isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef pkwarts het volgende:
Resident Evil DS schijnt toch niks aan te zijn?
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt wel mee
Cijfers:
-Resident Evil DS 8
-Viewtifull Joe Double Trouble 8
-Super Monkeyball Touch and Roll 7,5
volgens de N-gamer <=
Ik speel gewoon liever op mijn DS zo'n spel, ze zeiden dat het spel er grafisch ook nog goed uit zag, en met een koptelefoon op klinkt het geluid ook goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.
In deze VJ ligt de nadruk ook veel op de puzzels, die vooral heel erg met het touchscreen werken. Ook zijn er toffe nieuwe aanvallen, die ook goed met het touchscreen werkenquote:VJ is ook al niets nieuws, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Monkeyball was volgens de N gamer toch wel een goed spel. Er zitten leuke minigames in ( Monkey Golf en Monkey nog wat schenen heel erg leuk te zijn.quote:Monkeyball zuigt, lees maar eens andere reviews, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:
Ik zeg ook niet dat ik ze ga halenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Haaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Nee, magnifor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef mordradead het volgende:
Nee niet jij peri.
ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |