Hij is nog niet blauw..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:07 schreef mordradead het volgende:
Bernie is de nieuwe moderator.
Dat zou zomaar kunnen, er staat namelijk nog geen MEDje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:11 schreef philipnorth het volgende:
volgens mij weten ze t nog niet
Goed idee.quote:
Nu wil ik ook nog:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:11 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet?
Allemaal slechte spellen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Valt wel meequote:
RE DS schijtn juist wel leuk te zijn. Ik heb nog nooit een RE spel gespeeld, en daarom denk ik dat het kopen van RE DS een goed idee isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef pkwarts het volgende:
Resident Evil DS schijnt toch niks aan te zijn?
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt wel mee
Cijfers:
-Resident Evil DS 8
-Viewtifull Joe Double Trouble 8
-Super Monkeyball Touch and Roll 7,5
volgens de N-gamer <=
Ik speel gewoon liever op mijn DS zo'n spel, ze zeiden dat het spel er grafisch ook nog goed uit zag, en met een koptelefoon op klinkt het geluid ook goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van RE komt de spanning niet over op zo'n klein scherm en het is alweer de zoveelste remake, kun je beter de Cube versie gaan spelen.
In deze VJ ligt de nadruk ook veel op de puzzels, die vooral heel erg met het touchscreen werken. Ook zijn er toffe nieuwe aanvallen, die ook goed met het touchscreen werkenquote:VJ is ook al niets nieuws, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Monkeyball was volgens de N gamer toch wel een goed spel. Er zitten leuke minigames in ( Monkey Golf en Monkey nog wat schenen heel erg leuk te zijn.quote:Monkeyball zuigt, lees maar eens andere reviews, kun je beter de Cube versie gaan spelen
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:
Ik zeg ook niet dat ik ze ga halenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Haaaaaaaaaaiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Nee, magnifor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef mordradead het volgende:
Nee niet jij peri.
ik?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
quote:
Jij newbie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:08 schreef mordradead het volgende:
Hoi, wie ben jij.
Oh ja, nu herinner ik het me weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:11 schreef pkwarts het volgende:
Baris
quote:
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgekquote:
Dat klopt en ik moet mijn naam in ere houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Let niet op Mordra, hij is de locale dorpsgek
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Peri heeft het gezocht topic op slot gedaan!1!! Nu wordt het binnekort bekend!1!!!![]()
![]()
* hyped
Nee, dit is beter.quote:
Dat helpt niet echt om ze hyped te krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
De sollicitaties zijn gewoon afgelopen.
Peri for dictator!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het wel opgegeven en blijft Peri alleenheersende moderator.![]()
Dat wist ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:24 schreef mordradead het volgende:
Dat is mijn vriendin.
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je he, aangezien GD ook altijd naar mij luistert.. vind ik dat het tijd wordt dat de FA's naar mij luisteren en de nieuwe mod bekend maken. Oke?
Resident Evil DS is een magere poort van het origineel met framedrops, Viewtiful Joe DS is een matig deeltje in vergelijking met de rest maar eventueel wel zijn centjes waard, Monkey Ball mist Monkey Target en nog enkele toffe minigames en de besturing is minder precies geworden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu wil ik ook nog:
-Resident Evil DS
-Viewtifull Joe Double Trouble
-Super Monkeyball Touch and Roll
Kutzooi![]()
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tussen GD en de FA's zit een tamelijk groot verschil.
Ik zou zeggen stuur ze een mailje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is het proberen waard! Optimistisch blijven.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur ze een mailje.
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Thomper het volgende:
Oh, en hallo, ik ben terug.
En moest je per se nu al terugkomen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En moest je per se nu al terugkomen?
Het was er 25 graden en ze hadden een groot zwembad met ligstoelen waardoor ik lekker bruin ben en schrok van de kou hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe was het, en wat was je ook alweer aan het doen?
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doenquote:
En twee tellen later onweert het op nog geen kilometer afstandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doen
Dat moet ik altijd maar mijn huis bestaat practisch ook uit ramenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon zo erg dat ik net tijdens het gamen mn gordijnen dicht moest doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Ga jij maar weer zitten, jij hebt je beurt gehad.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:58 schreef mordradead het volgende:
JAJAJJAJAJAJ
SPRINGT EEN GAT IN DE LUCHT
nee nog geen mail
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |