quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef tonks het volgende:
Is die keynote van laatst al te zien? en die frontrow update? EN die iPod update.
WMP:Mac is er dan ook uit bij Microsoftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Furious het volgende:
Trouwens, Windows Media Player kan er wel uit; we hebben immers Flip4Mac.
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tonks als je een Mozilla browser wil gebruiken die native draait moet je ff Deer Park downloaden. Gebruik hem ook en werkt behoorlijk rap.
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Furious het volgende:
Trouwens, Windows Media Player kan er wel uit; we hebben immers Flip4Mac.
Yupquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.
Zijn wij trouwens de enige uit de slowchat met een Intel Apple?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.
En dat meisje met een mac mini. (krijgt hem volgende week)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup
En Tijn krijgt de zijne volgens mij binnen twee weken.
Ah, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.
Ow, en btw: er zijn ook nightly builds uit van VLC player. De laatste versies werken bij mij iig uitstekend. Onder Rosetta wilde VLC bij mij niet runnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.
Zijn wij trouwens de enige uit de slowchat met een Intel Apple?
Je PDA heb je nog niet afbetaald toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef tonks het volgende:
mijn bureau iets van 2000 ofzo2500 met mijn pda 2500,50 met mijn cola
Ik zweer het vriend, je gaat hier echt mee stoppen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je PDA heb je nog niet afbetaald toch?
Valt me inderdaad opeens op dat overal banners staanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. Verder heb ik weinig problemen ervaren met intel onder OSX. Een aantal applicaties (zoals Cleardock en PithHelmet) werken nog niet maar een kniesoor die daar op let.
Je stopt er maar mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Dat vroeg ik mij gewoon af, want dan is het niet echt eerlijk hem mee te tellen, toch?
quote:
Moobs!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou tieten. Wat ik nu ontdek: command+z werkt ook in Safari. Per ongeluk tabs sluiten en niet meer weten bij welke URL je zat is voorbij. Command+z en je weggeklikte tab (of welke andere laatste acties) is weer terug.
Zal ongetwijfeld bij velen al langer bekend zijn.
Ik ben best wel benieuwd hoe die is. Een vriend van me (die met de 12" ibook) zei echt heel resoluut van "nee niet kopen, 1st gen sucks altijd", dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat meisje met een mac mini. (krijgt hem volgende week)
CyberDuckquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:41 schreef Remzz het volgende:
Bestaat er eigenlijk een upload gratis upload programma voor de mac?
Zoals Transmit maar dan gratis.
Appletje+K werkt ook prima met FTP-servers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:41 schreef Remzz het volgende:
Bestaat er eigenlijk een upload gratis upload programma voor de mac?
Zoals Transmit maar dan gratis.
Holy shit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jongensdroom
Ferrari 360 F1 Coupe
1999/V
Grigio Alloy with Blue Hide, Full Service History. 24,000 miles.
Ŗ67,500
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jongensdroom
Ferrari 360 F1 Coupe
1999/V
Grigio Alloy with Blue Hide, Full Service History. 24,000 miles.
Ŗ67,500
De mooiste ferrariquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossen
[afbeelding]
Ferrari is voor lui met teveel geld, Aston Martin is voor mensen met veel geld en smaak.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:45 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste ferrari![]()
Als mijn sportwagen later geen Engelse zou zijn, dan werd het deze![]()
Ja, Aperture draaide voor geen meter hier (al was het toch een butt-programma), maar Photoshop is op dit moment ook niet het snelste programma wat ik ken voor mijn PB met 512MB.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ lijkt wel PTA slowchat![]()
Anyway voor jullie een easy vraagje,
is 512 ram niet wat weinig voor mac os tiger ?
M'n collega heeft bijgeprikt omdat het bewerken van foto's te lang duurde... hebben jullie dat ook?
cheers,
allsystemshalt
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:45 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste ferrari![]()
Als mijn sportwagen later geen Engelse zou zijn, dan werd het deze![]()
Emile (debielquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderdaarnaast heeft ie ook nog een Enzo, F40, Testarossa, Bugatti EB110SS, Muciélago, Diablo, Gallardo en een Zonda C12 S
Ik heb er 1 gig bij laten zetten tot een totaal van 1,5 en het bewerken van foto's en/of video's is voor mij nu geen probleem. Aan te raden dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ lijkt wel PTA slowchat![]()
Anyway voor jullie een easy vraagje,
is 512 ram niet wat weinig voor mac os tiger ?
M'n collega heeft bijgeprikt omdat het bewerken van foto's te lang duurde... hebben jullie dat ook?
cheers,
allsystemshalt
Moet je zeker doen. Ik heb hier nu 1,25gb (het maximum in mn PB) en het werkt perfect.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, Aperture draaide voor geen meter hier (al was het toch een butt-programma), maar Photoshop is op dit moment ook niet het snelste programma wat ik ken voor mijn PB met 512MB.
Ik moet ook eens upgraden.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou tieten. Wat ik nu ontdek: command+z werkt ook in Safari. Per ongeluk tabs sluiten en niet meer weten bij welke URL je zat is voorbij. Command+z en je weggeklikte tab (of welke andere laatste acties) is weer terug.
Zal ongetwijfeld bij velen al langer bekend zijn.
Wat voor geheugen heb je er precies in? Kingston Value RAM, CL2,5 ofzo? (PC2700?)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Ik heb hier nu 1,25gb (het maximum in mn PB) en het werkt perfect.
Ik heb een keer op een PowerMac gewerkt met 3gb aan RAM![]()
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Emile (debiel) Ratelband!
[afbeelding]
(eigenlijk was het zijn garagehouder maar dat doet er niet toe.)
Zoemmmmmmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:06 schreef nietzman het volgende:
Piep.
Joah, zo'n een heb ik er. Van sallandautomatisering.nlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat voor geheugen heb je er precies in? Kingston Value RAM, CL2,5 ofzo? (PC2700?)
JE LULT!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossen
[afbeelding]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderdaarnaast heeft ie ook nog een Enzo, F40, Testarossa, Bugatti EB110SS, Muciélago, Diablo, Gallardo en een Zonda C12 S
Ja maar iedereen houdt toch van Engelse sportwagensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
JE LULT!!![]()
[..]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor me![]()
En Furious..volgens mij hebben wij eenzelfde auto-smaak. Vorig weekend nog een hele poos op de A16 achter een Aston Martin DB7 gereden![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Furious..volgens mij hebben wij eenzelfde auto-smaak. Vorig weekend nog een hele poos op de A16 achter een Aston Martin DB7 gereden![]()
Ah, nouja, net zo zonde.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Dat is trouwens een normale EB110, zie de gaten achter de zijruit die deze mist
quote:
quote:The NuLOOQ? Professional Series addresses the time-intensive elements of design ? navigating images, adjusting option values, and accessing menus ? to help creative users work smarter. As a designer your focus is continually interrupted by the tasks of locating and adjusting tools as well as precisely positioning the cursor. And with today's vast flat panel monitors and increasingly complex applications, the cursor travels farther and the keyboard works harder than ever before to complete basic tasks.
The goal of NuLOOQ is simple?to provide you with a better way to work with the core applications, Adobe PhotoshopŽ CS2, IllustratorŽ CS2 and InDesignŽ CS2, that enable you to run your design businesses successfully.
Ik lul nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
JE LULT!!![]()
[..]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor me![]()
Klinkt wel grappig. Maar wat doen die Word, PowerPoint, Safari en Adress Book icoontjes er dan bij? Het leek net gewoon een launcher of zo..quote:
Had ze al bekeken op je sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik lul niet
toen ook aan de 280+ gezeten
[afbeelding]
[afbeelding]
En da's idd die kerel ja
Bedankt werkt lekkerquote:
Heb ik ook last van gehad. Trage harde schijf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bedankt werkt lekker
Net helemaal enthousiast over iMovie HD. Begint ie na 4 minuten film te happeren en stotteren. Gewoon te lichte iBook? 1,2 processor en 756 mb geheugen.
Ja? Kijk dat zal mooi zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Heb ik ook last van gehad. Trage harde schijf.
Externe harddisk eraan en het is over.
Daar komen ze niet al te snel in dee buurtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Had ze al bekeken op je site
Als je een keer in de buurt van Maastricht of Breda bent met een van de wagens: bel me!![]()
Edit: hoe groot is dat filmpje uit iMovie?
Bij mij was dat de truc.quote:
Moet je dan ook een speciaal type ahrde schijf kopen of zijn alle USB2/FireWire HDD's van tegenwoordig geschikt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef XL het volgende:
[..]
Bij mij was dat de truc.
Met meer geheugen kon ik het moment van haperen uitstellen, met een snelle externe HDD had ik er geen last meer van.
Ja hoor. Die van mij is in ieder geval niet erg speciaal. Oude 7200rpm schijf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
of zijn alle USB2/FireWire HDD's van tegenwoordig geschikt?
En dan nog een vraagje: maakt het veel verschil of je USB2 of FireWire gebruikt? FireWire is sneller en gebruikt de CPU minder, als ik het goed had, maar op de FireWire zit mijn camera natuurlijk al, dus dan moet ik met een hubje of iets dergelijks gaan werken..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ja hoor. Die van mij is in ieder geval niet erg speciaal. Oude 7200rpm schijf.
Duur verzekerings grapje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar komen ze niet al te snel in dee buurt![]()
Ik heb wat kleine fragmentjes online staan
http://hugo.1k.nl/360_tanken.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_A2.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_flyby.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_geluidswal.mov
de garage
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wrede boordcomputer in de Enzo
[afbeelding]
[afbeelding]
decoratie
[afbeelding]
Beste Tonks, Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef tonks het volgende:
Beste ChOas, klopt het dat bij elke reboot de instellingen weg zijn van je widget?
Ik ook, maar dan geen javascript.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef ChOas het volgende:
Ik ben helemaal los op CSS + Javascriptecht gein!
http://choas.smdc-network.org/test/
Dan bel ik jou wel als ik in de buurt van Utrecht benquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar komen ze niet al te snel in dee buurt![]()
Ik heb wat kleine fragmentjes online staan
http://hugo.1k.nl/360_tanken.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_A2.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_flyby.mov
http://home.planet.nl/~voort583/360_geluidswal.mov
de garage
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wrede boordcomputer in de Enzo
[afbeelding]
[afbeelding]
decoratie
[afbeelding]
quote:
FireWire is een mooiere standaard dan usb.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan nog een vraagje: maakt het veel verschil of je USB2 of FireWire gebruikt? FireWire is sneller en gebruikt de CPU minder, als ik het goed had, maar op de FireWire zit mijn camera natuurlijk al, dus dan moet ik met een hubje of iets dergelijks gaan werken..
Als je een Mac Mini hebt wel, maar ik heb een PowerBook, en zo los lijkt er toch iets te missenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef snoopy het volgende:
Nou, tot eind september zal ik geen last hebben van een kater iig![]()
Dit is een mooie harde schijf
[afbeelding]
Ik hoef nog maar 1 keer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een kater. Was te verwachten natuurlijk. En nu moet ik nog 2 dagen. Bandjes kijken, altijd leuk.
Heb je die problemen dan ook met je PowerBook?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je een Mac Mini hebt wel, maar ik heb een PowerBook, en zo los lijkt er toch iets te missen
XL: bedankt voor de uitleg, ik ga er binnenkort ook maar een kopen dan
Nog 4 maanden, Swets.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
*zucht* ik ben zo aan een Mac toe.
Ik bedoel ik ben geen absolute nitwit op computer gebied, ikben bekend met de gevaren van windows en mijn PC is volledig up to date. Ik heb 'm zelf gebouwd, uit alleen A- componenten en zelfs alle drivers zijn signed. Ik heb een legale (jaja) XP versie, welke volledig up to date/gepatched, what ever is.
Ik download zelden bittorrents, en als ik ze al download gaan ze eerst door m'n virusscanner voordat ze geopend worden.
Sinds kort heb ik Microsofts beta anti-virus pakket draaien, ik heb beta2 van Microsofts anti-spyware (defender) ik draai een spamfilter op mijn mail en zelfs 'voorbeeld weergave' staat uit zodat macro's niet gerund kunnen worden.
Elke dag draait er een heuristic virusscan en een spyware scan. Ik internet vanachter een router welke als native (NAT) firewall fungeert en daarnaast draait XPSP2's firewall ook gewoon.
Ja..., ik ben een voorzichtige geavanceerde gebruiker. Dus waarom microsoft, verdwijnen plotseling al mijn quickstart iconen uit de systemtray en is dit ook op geen enkele manier meer terug te draaien?
Ik denk trouwens dat deze install krap een jaartje oud is. Tja.... veel langer mag je van een OS ook niet verwachten dat het stabiel blijft
Intel mini, Imac, Powerbook.... IK WIL EEN INTEL POWERMAC STEVE!
Neh, ik wil wel een uberbrute machinequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:33 schreef tonks het volgende:
Swetsenegger is er weer
Koop net als mij een iMac
Over de watquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
Nog 4 maanden, Swets.
Over 3 kun je hem bestellen...
De eerste berichten over de conroe zijn teleurstellend...
De conroe, de processor die in de Intel Powermac komt te zitten.quote:
Oh, nee, het enige probleem dat ik heb is te weinig ruimte, maar als ik dan een externe schijf koop wil ik natuurlijk wel dat die ook snel genoeg isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die problemen dan ook met je PowerBook?
Daar zouden toch al snellere schijven in moeten zitten (5400rpm??).
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef XL het volgende:
[..]
De conroe, de processor die in de Intel Powermac komt te zitten.
Even een paar misverstandjes verhelpen: het is nog niet officieel (want dat is het nooit) dat de PowerMac een Conroe gaat krijgen, er is nog niets getest met OS X op een Conroe dus Rosetta is nog totaal niet ter sprake, en het ging over FireWire 400 ipv. 800, wat op de 12" PB ZITquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?
Indien het het eerste is, kwam dat niet door rosetta?
Ow, ik zag een firewire discussie. Firwire 800 is veel sneller dan USB 2.0
En ja voor firewire zijn gewoon hubs te verkrijgen.
Op performance. In een mac is er uiteraard nog niets over bekend. De verwachting was dat de conroe rondjes zou lopen om de AMD X2, zoals het er nu naar uitziet is hij wel op alle punten sneller. Het verschil is alleen niet schandalig groot. Mocht hij Quad-core komen heb je nog steeds een uberbruut beest, dat wel. Zelfs 'gewoon' dual core is het de snelste processor van de zomer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?
Indien het het eerste is, kwam dat niet door rosetta?
Ow, ik zag een firewire discussie. Firwire 800 is veel sneller dan USB 2.0
En ja voor firewire zijn gewoon hubs te verkrijgen.
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat het zo is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Even een paar misverstandjes verhelpen: het is nog niet officieel (want dat is het nooit) dat de PowerMac een Conroe gaat krijgen
Ik acht de kans ook zeer groot, maar bij Apple weet je het nooitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat het zo is.
De mijne zit na 14 maanden nog op 89%quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou...de batterij van mijn PB staat alweer op 60% van zijn oorspronkelijke capaciteit. En dat na minder dan 4 maanden...![]()
Heb je dit al gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou...de batterij van mijn PB staat alweer op 60% van zijn oorspronkelijke capaciteit. En dat na minder dan 4 maanden...![]()
Als ik jou was zou ik nu gaan twijfelen welke meting nou wel en niet klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...ik laat hem ff gewoon niks doen om zo de batterij leeg te laten lopen en nu staat ie weer 99% van zijn oorspronkelijke capaciteit![]()
Dat was ff schrikken...
Ik ga er van uit dat degene waarop staat dat de huidige capaciteit nog 4370 is klopt; dan is ie beter dan de jouwequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu gaan twijfelen welke meting nou wel en niet klopt.
Potver!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat degene waarop staat dat de huidige capaciteit nog 4370 is klopt; dan is ie beter dan de jouwe
Kan wellicht komen doordat ik vannacht dvd heb liggen kijken in mijn bed en toen ik bijna in sliep viel gewoon de PB heb dichtgeklapt. In ieder geval ff in de gaten houden.
Vrijweinig, aangezien het toetsenbord (o.a.) nog een PS/2 aansluiting heeft en ik heb geen verloopstuk naar USB. En op een externe monitor werken met het toetsenbord van de de Powerbook is niet puik. Maar binnenkort ga ik even dat stukje plastic van 30 euro kopen met toetsen erop en een Mighty Mouse of Wireless Mouse.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:56 schreef iDex het volgende:
Goedenmiddag
Furious, gebruik jij je dell monitor ook voor je powerbook...
Ah oke, maar het is te doen dus.. ik zat gister beetje te zoeken naar leuke dingen. en toen kwam ik op de dell site. en zag er best wel mooi uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Vrijweinig, aangezien het toetsenbord (o.a.) nog een PS/2 aansluiting heeft en ik heb geen verloopstuk naar USB. En op een externe monitor werken met het toetsenbord van de de Powerbook is niet puik. Maar binnenkort ga ik even dat stukje plastic van 30 euro kopen met toetsen erop en een Mighty Mouse of Wireless Mouse.
Het is zeker te doen, en als ik een MM/Wireless M en een toetsenbord heb ga ik het ook zeker meer doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef iDex het volgende:
[..]
Ah oke, maar het is te doen dus.. ik zat gister beetje te zoeken naar leuke dingen. en toen kwam ik op de dell site. en zag er best wel mooi uit.
Ik ben even naar de stad
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
Ik heb net mijn dualcore gereserveert.
Het wordt mijn eerste mac.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
Ik heb net mijn dualcore gereserveert.
Het wordt mijn eerste mac.
dat is toch een vlaardingse bandquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Furious het volgende:
Ik kom net van de Slagerij van Kampen vandaan en ik barst van de koppijn, ik ga direct pitten.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Ferrari is geen auto maar een religie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Inderdaad, en ze behoren niet in een Apple slowchat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Ga dan maar naar TRUquote:Op zondag 5 maart 2006 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ferrari is geen auto maar een religie.![]()
IBookquote:Op zondag 5 maart 2006 11:45 schreef Furious het volgende:
Schaamteloos van een tweaker overgenomen:
[afbeelding]
Shakira gebruikt een Apple!
Mijn droommeid.Whenever, wherever.
Dit is niet het iPod topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach..als we gaan zeuren over een beetje off-topic....
Hugster, zat er ook een iPod in die 360?? Zat jij trouwens achter het stuur?![]()
Sinds super-muffin zelf iets beters heeft.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik mis de hele tijd het laatste nieuws; sinds wanneer is de iBook nu dan weer not done?
Iddquote:
Er is een speciaal iPod topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Dat gezeik de hele tijd, als je een iPod hebt heb je een Apple. Bovendien dit is een slowchat dus al heb je een Creative kun je er nog over lullen.
En dan heb ik het nog geeneens gehad over de "Windows" "" reactie
Doe datquote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het bestaan van de iPod ontken.
Oh, dan zijn al jullie mac's note done wat mij betreftquote:Op zondag 5 maart 2006 12:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sinds super-muffin zelf iets beters heeft.
Ik voel mij eindelijk begrepen.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
Zullen we dit topic dan voor de duidelijkheid hernoemen in 'Apple Mac Slowchat'?
Even serieuzer, af en toe een vraag over de iPod vind ik niet zo'n probleem, maar dat andere topic is er ook niet voor niets, en als we hier allerlei iPod vragen gaan behandelen blijft er weinig van de slowchat over, lijkt me.
Bovendien, mochten anderen met dezelfde vraag zitten, dan zullen ze het sneller terug vinden in het iPod topic. Efficiëntie, enzo
Ik zei niet dat ik het er mee eens wasquote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh, dan zijn al jullie mac's note done wat mij betreft
Wacht maar tot ik een macbook pro 2.16 ghz erbij koop HA! HA! DANNNNN HEERS IK DEZE SLOWCHAT HA HAAAAAA!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het er mee eens wasBovendien, zolang jij je iMac niet in een Second Skin in je rugzak mee kunt nemen en in de trein, op de bank, op twee verschillende werkplekken of bij de tv kunt gebruiken vind ik mijn Mac beter
Lijkt me slim hier ook gewoon over de iPod te praten en het iPod topic echt te gebruiken voor problemen. Als je daar gaat vertellen dat je net een nieuwe hebt gekocht komt het hele topic weer vol te staan, kun je dat beter hier doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
Zullen we dit topic dan voor de duidelijkheid hernoemen in 'Apple Mac Slowchat'?
Even serieuzer, af en toe een vraag over de iPod vind ik niet zo'n probleem, maar dat andere topic is er ook niet voor niets, en als we hier allerlei iPod vragen gaan behandelen blijft er weinig van de slowchat over, lijkt me.
Bovendien, mochten anderen met dezelfde vraag zitten, dan zullen ze het sneller terug vinden in het iPod topic. Efficiëntie, enzo
Ja, maar tegen die tijd heb ik een Mac Pro Quad!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een macbook pro 2.16 ghz erbij koop HA! HA! DANNNNN HEERS IK DEZE SLOWCHAT HA HAAAAAA!
Nee, dat kun je juist beter daar doen. Want anders zit dit topic binnen een uur vol met alleen iPod posts. Er is niet voor niets ooit gekozen voor een apart iPod topic. De iPod users hier zitten daar vast ook al. Niet iedereen hier is een iPod gebruiker.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me slim hier ook gewoon over de iPod te praten en het iPod topic echt te gebruiken voor problemen. Als je daar gaat vertellen dat je net een nieuwe hebt gekocht komt het hele topic weer vol te staan, kun je dat beter hier doen.
Als iedereen hier komt om te vertellen dat ie een nieuwe iPod heeft komt dit topic net zo goed vol te staan. Ik heb me laten vertellen dat die dingen vrij goed verkopen namelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me slim hier ook gewoon over de iPod te praten en het iPod topic echt te gebruiken voor problemen. Als je daar gaat vertellen dat je net een nieuwe hebt gekocht komt het hele topic weer vol te staan, kun je dat beter hier doen.
Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPodquote:Op zondag 5 maart 2006 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat kun je juist beter daar doen. Want anders zit dit topic binnen een uur vol met alleen iPod posts. Er is niet voor niets ooit gekozen voor een apart iPod topic. De iPod users hier zitten daar vast ook al. Niet iedereen hier is een iPod gebruiker.
Het gaat mij er om dat ik hier gewoon normaal over OSX kan praten zonder al die pubers met hun iPod tussendoor en al hun probleempjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPod" reacties komen.
Zelfde geld trouwens voor de übertrieste "Windows" reacties
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik hier gewoon normaal over OSX kan praten zonder al die pubers met hun iPod tussendoor en al hun probleempjes.
Kunnen andere mensen dat ook?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?
De meeste mensen die niks van hun iPod begrijpen zijn gewoon dom, ik heb ook geen zin in een topic vol met dat soort vragen "Hoe krijg ik liedjes op mijn iPod" "Hoe krijg ik foto's op mijn iPod" of "Hey mijn iPod is leeg hoe laad ik hem op". Laat die reacties maar in een eigen topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kun je toch? Je kunt toch makkelijk over die reacties heen lezen het zijn er misschien 20 in een topic?
Aan de andere kant:quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en? Heus niet iedereen gaat hier uitgebreid over zijn iPod zitten te vertellen. Dat zal wel meevallen. Het gaat me er om dat dit een slowchat is over Apple en dat er dan constant "iPod" reacties komen.
Zelfde geld trouwens voor de übertrieste "Windows" reacties
Iedereen in deze slowchat heeft toch een mac?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Remzz het volgende:
![]()
Zo bedoel ik het niet, ahoewel misschien wel.... Het lijkt mij gewoon een kutopmerking als je hier heel trots met je iPodje aan komt en iedereen zegt dat je minimaal een mac moet hebben om mee te kunnen praten
Ja vind je het gek iedereen die geen mac heeft durft hier geeneens te komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Iedereen in deze slowchat heeft toch een mac?
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vind je het gek iedereen die geen mac heeft durft hier geeneens te komen.
En wie heeft de oudste Mac?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef XL het volgende:
Wat een flutdiscussie.... dit gaat nergens over.
We discussieren over een probleem dat er niet is, want we krijgen nooit iPod vragen van iemand buiten het topic.
Dit kan ik alleen maar be-amen. Ging het net weer goed in de SC, krijgen we een probleem erbij die er niet is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef XL het volgende:
Wat een flutdiscussie.... dit gaat nergens over.
We discussieren over een probleem dat er niet is, want we krijgen nooit iPod vragen van iemand buiten het topic.
Die van mij is nog maar 18 maandenquote:
Haha! Owned!quote:
Kan dat niet gewoon met iDVD, eventueel samen met QT pro?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef tonks het volgende:
En waarmee maken we van een avi een dvd op de mac?
en anders wel met iMoviequote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met iDVD, eventueel samen met QT pro?
Nee ik wil een avi bestand op een dvd branden, zodat ik die kan kijken op de tv.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef XL het volgende:
[..]
en anders wel met iMovie
Waarschijnlijk ook met Handbrake.
Volgens mij zou gnuplot dit wel moeten kunnen doen. Ik heb er zelf echter nog nooit gebruik van gemaakt, dus zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Zonee, wat voor programma kan ik daar buiten Excel om voor gebruiken?
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je trouwens met Grapher een grafiek laten tekenen waarbij je zelf de waarden invoert vanuit een tabel?
Zonee, wat voor programma kan ik daar buiten Excel om voor gebruiken?
Moet kunnen met iMovie en iDVD.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik wil een avi bestand op een dvd branden, zodat ik die kan kijken op de tv.
Ik heb het heel vaak gebruikt op m'n Mac en het werkt primaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Volgens mij zou gnuplot dit wel moeten kunnen doen. Ik heb er zelf echter nog nooit gebruik van gemaakt, dus zeker weten doe ik het niet.
Ik heb lekker sneller op het invoerknopje gedruktquote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.
GNUPlot met AquaTerm kan het in elk geval wel en dat werkt best goed.
Hoe kan ik eigen waarden invoeren?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in Grapher wel eigen waarden invoeren, ik weet niet of het ook uit een tabel kan.
GNUPlot met AquaTerm kan het in elk geval wel en dat werkt best goed.
Ontkenningsfasequote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het bestaan van de iPod ontken.
Ik heb nu geen Mac om het te checken, maar het kan gewoon ergens via een van de opties van het menu.quote:
Got it. Point Set oid. Bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nu geen Mac om het te checken, maar het kan gewoon ergens via een van de opties van het menu.
Ik had het zelfdequote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef Tijn het volgende:
M'n vader heeft gisteren, ongeveer een jaar na het aanschaffen van z'n Mac mini, een iPod nano 4 GB gekocht. Reverse-halo-effect
Ja hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iTunes niet omzetten naar MP3?
Een kladblok als hoofdscherm?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef ChOas het volgende:
http://choas.smdc-network.org/test wordt steeds leuker (drag 'n drop)
Ik wil nu voor de Apple Slowchat peeps een chat functie in gaan bouwen (leuk toch?)
Ik zat te denken aan iets met stickies, je invoer is een sticky, personal messages verschijnen op een sticky, maar heeft iemand ideeen voor een goed 'main chat' scherm ?
Oh, en verwacht niet dat het HEEL snel klaar is want ik ben bijna beter en dan moet ik weer werken en dat heeft NIETS met webapps te maken (op dit moment)
Hoe dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, dat dacht ik namelijk al. Dan zou ik ze gewoon omzetten en met iTunes afspelen.
Oei! Da's wel een leuke in combinatie met een goed font!quote:
Of anders gooi je die stickies op een groot prikbordquote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oei! Da's wel een leuke in combinatie met een goed font!
Ik ga eens kijken of ik wat oude chatboxcode die ik heel lang geleden geschreven heb kan porten naar iets gaafs!
Dat is een goede vraag. Ik kreeg die optie volgens mij direct voor mijn neus toen ik mpc bestanden importeerde, ook met wma stelde iTunes het voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe dan?
Als ik met iTunes probeer te importeren doet hij niks.
Als ik hem mijn bibliotheek insleep weigert hij.
Ik weet niet wat het moet worden, maar toen ik het rode vierkantje naar 'iTunes' probeerde te slepen verdween 'azures' bijna buiten beeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef ChOas het volgende:
http://choas.smdc-network.org/test wordt steeds leuker (drag 'n drop)
Details, detailsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het moet worden, maar toen ik het rode vierkantje naar 'iTunes' probeerde te slepen verdween 'azures' bijna buiten beeld.
Oooopsquote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wat het moet worden
Dat was bij die vorige 'beruchte' iPod Video mockup ook al. Toen riepen zelfs verschillende mensen dat het geen Photoshop kon zien. Iemand heeft duidelijk vele tutorials gevolgd, of een paar geschrevenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Best goede, dat moet je de maker nageven.
Ja, leer eerst fatsoenlijk OOP programmeren in C++ voordat je meteen waagt aan Cocoa en Objective C want anders snap je er geen zak van.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Furious het volgende:.
Wat is Cocoa moeilijk. Ik dacht, ik zoek even een simpele tutorial ().
AppleScript is dan weer geen probleem voor mij, maar je kunt daar zo weinig mee. Wat ik wil maken is een heel simpel database programmaatje.
Tips?
Mja, blijkbaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, leer eerst fatsoenlijk OOP programmeren in C++ voordat je meteen waagt aan Cocoa en Objective C want anders snap je er geen zak van.
Ik ken AppleScript niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar.
Denk je dat ik niet een simpel database programmaatje kan maken in AppleScript? Dat is een stuk makkelijker (ook om te leren).
met FileMaker wat in elkaar knutselen?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Furious het volgende:.
Wat is Cocoa moeilijk. Ik dacht, ik zoek even een simpele tutorial ().
AppleScript is dan weer geen probleem voor mij, maar je kunt daar zo weinig mee. Wat ik wil maken is een heel simpel database programmaatje.
Tips?
quote:
Geen gevoel voor stijl? Je zit verdeurie in het Apple forum. Denk dat 't wel meevalt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef ChOas het volgende:
Mensen die iets tegen het font hebben:
Zoals ik al mijn hele carriere zeg: 'ik heb geen gevoel voor design' ... Ik kan voor je coden wat je maar wil, maar ik heb geen gevoel voor 'hoe iets er uit moet zien'...
En ja dat sucked, want ik wil ook wel eens 'alles' maken, maar door die limitatie ben ik genoodzaakt het te houden tot backends -en betweenends... als je het maar niet ziet, en wat ik nu laat zien is niet meer dan een concept van 'kijk dit kan', niet 'kijk, dit ziet er gelikt uit'
Voorbeeld was al die widget. Ik heb geen idee hoe zo'n achtergrond er cool uit moet zien. Nietz wel, en die knalt dat zo waanzinnig in elkaar.
De data op de goeie plek krijgen lukt me echter wel. Altijd. En snel
Dus, feel free om styles aan te leveren en weet ik veel wat. En ik zorg er wel voor dat de data op de goeie plek komt.
Thnks, nu weet ik weer waar mijn plek is
Ik weet dan wel weer wat mooi is, maar kan het niet maken. Dat is nog zieligerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef ChOas het volgende:
Mensen die iets tegen het font hebben:
Zoals ik al mijn hele carriere zeg: 'ik heb geen gevoel voor design' ... Ik kan voor je coden wat je maar wil, maar ik heb geen gevoel voor 'hoe iets er uit moet zien'...
En ja dat sucked, want ik wil ook wel eens 'alles' maken, maar door die limitatie ben ik genoodzaakt het te houden tot backends -en betweenends... als je het maar niet ziet, en wat ik nu laat zien is niet meer dan een concept van 'kijk dit kan', niet 'kijk, dit ziet er gelikt uit'
Voorbeeld was al die widget. Ik heb geen idee hoe zo'n achtergrond er cool uit moet zien. Nietz wel, en die knalt dat zo waanzinnig in elkaar.
De data op de goeie plek krijgen lukt me echter wel. Altijd. En snel
Dus, feel free om styles aan te leveren en weet ik veel wat. En ik zorg er wel voor dat de data op de goeie plek komt.
Thnks, nu weet ik weer waar mijn plek is
Net zo goed dat niet iedereen kan programmeren, kan ook niet iedereen designenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef XL het volgende:
Je kunt het allebei leren jongens!
zijn reuze interessante boeken over.
![]()
Daar ben ik het toch niet mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net zo goed dat niet iedereen kan programmeren, kan ook niet iedereen designen
Dat zal dan de levenservaring zijn.quote:
Prima, ieder zijn mening. Misschien kom ik er ooit achter dat het anders is.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zal dan de levenservaring zijn.
Face it. Niet iedereen heeft dezelfde talenten. godzijdank.
Alt op een Mac toetsenbord is een andere toets dan de Command key.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Bartje71 het volgende:
Okay, thnx!
Klein detail... ik gebruik die Mac (vooralsnog) alleen om te checken hoe websites op Safari eruit zien. Hij hangt dus in mijn netwerk en ik benader hem met VNC... heb dus geen Apple toetsenbord, en ook geen Appeltjestoets. Maar ik zie intussen dat Alt hetzelfde doet... top!
Bart over een paar weken ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik m'n Windows-machine om te zien hoe websites er in IE uitzien
Dat zit er dik in.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef XL het volgende:
Bart over een paar weken ook.
Zal wel loslopen... doet pijn in mijn ogen als ik zie hoe een strak ontworpen site in luttele secoden wordt verfrommeld als ik op minimaliseren drukquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef nietzman het volgende:
Troost je ChOas, als ik één regel scriptcode zie als ik voor de zoveelste keer besluit nu echt eens PHP te gaan leren duizelt me het al.
Script en programmeerwerk is dan weer totaal niet aan mij besteed. Ik mis dat denkmodel.
1 2 3 | $nietz!='scripter'; ?> |
Sheer speed.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Bartje71 het volgende:
Wat is precies het voordeel van Intel in het gebruik?
Waarmee moet het compatible zijn dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef Bartje71 het volgende:
Heeft niks met compatibiliteit te maken ofzo?
Het is altijd al compatible met Unix geweest. Met Windows zal het nooit worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:19 schreef Bartje71 het volgende:
Geen idee... *nix of Windows ofzo (zal wel vloeken in de kerk zijn hier)
Het is wel mogelijk om bijvoorbeeld Wine te draaien in Mac OS X om zo Windows-applicaties te draaien. Dat kon niet met een PowerPC CPU. Maar dat is meer een prettige bijkomstigheid dan echt een speerpunt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:19 schreef Bartje71 het volgende:
Geen idee... *nix of Windows ofzo (zal wel vloeken in de kerk zijn hier)
Uiteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef Bartje71 het volgende:
Heeft Mac ook een command line console ofzo (zoals cmd / opdrachtprompt op win zeg maar)?
Ik hou het maar bij vormgevings en opmaakwerk. Ik ben me al hard aan het specialiseren. CSS en HTMLhooligan ben ik dan nog wel, zolang ik maar geen rekening met IE hoef te houden.quote:
OsX is Linux met een fatsoenlijke interface en toffe software, dat weet je toch. 8).quote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef Bartje71 het volgende:
Cool!![]()
Das gewoon *nix (en daar kan ik wel mee uit de voeten)![]()
Ik zou er bijna enthousiast van worden![]()
Ja, wat denk jij nou. Je hebt gewoon een Unix workstation in huis gehaald hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef Bartje71 het volgende:
Cool!![]()
Das gewoon *nix (en daar kan ik wel mee uit de voeten)![]()
Ik zou er bijna enthousiast van worden![]()
Linuxfundamentalisten misschien niet, maar mensen welquote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef Bartje71 het volgende:
Om eerlijk te zijn wist ik dat niet. En linuxfundamentalisten hebben me altijd wijsgemaakt dat linux geen GUI nodig heeft
Linuxfundamentalisten hebben het ook niet nodig, maar gebruikers wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef Bartje71 het volgende:
En linuxfundamentalisten hebben me altijd wijsgemaakt dat linux geen GUI nodig heeft
Sorry hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het is geen Linux. Het is BSD met een mach-kernel. De volgende die het Linux noemt zorg ik er persoonlijk voor dat ik met een knuppel op de stoep sta om het eruit te rammen.
Dat zou toch de 8e pas gebeuren?quote:
Ok.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe dan?
Als ik met iTunes probeer te importeren doet hij niks.
Als ik hem mijn bibliotheek insleep weigert hij.
Je zat er vast en zeker naast...dat maakt jou mijn held van de maandquote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef Hugster het volgende:
Walter, geen iPod in die spider![]()
En Dennis reed, ik niet
Nice huh?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst even achter een Intel iMac gezeten. Holy shit, wat snel! Safari start op in een halve bounce
Ja, maar ik kreeg zaterdag mail.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou toch de 8e pas gebeuren?
Shit, nu hoop ik dat de mijne ook sneller komt en valt het tegen als 'ie op tijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |