Over de watquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
Nog 4 maanden, Swets.
Over 3 kun je hem bestellen...
De eerste berichten over de conroe zijn teleurstellend...
De conroe, de processor die in de Intel Powermac komt te zitten.quote:
Oh, nee, het enige probleem dat ik heb is te weinig ruimte, maar als ik dan een externe schijf koop wil ik natuurlijk wel dat die ook snel genoeg isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:32 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je die problemen dan ook met je PowerBook?
Daar zouden toch al snellere schijven in moeten zitten (5400rpm??).
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef XL het volgende:
[..]
De conroe, de processor die in de Intel Powermac komt te zitten.
Even een paar misverstandjes verhelpen: het is nog niet officieel (want dat is het nooit) dat de PowerMac een Conroe gaat krijgen, er is nog niets getest met OS X op een Conroe dus Rosetta is nog totaal niet ter sprake, en het ging over FireWire 400 ipv. 800, wat op de 12" PB ZITquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?
Indien het het eerste is, kwam dat niet door rosetta?
Ow, ik zag een firewire discussie. Firwire 800 is veel sneller dan USB 2.0
En ja voor firewire zijn gewoon hubs te verkrijgen.
Op performance. In een mac is er uiteraard nog niets over bekend. De verwachting was dat de conroe rondjes zou lopen om de AMD X2, zoals het er nu naar uitziet is hij wel op alle punten sneller. Het verschil is alleen niet schandalig groot. Mocht hij Quad-core komen heb je nog steeds een uberbruut beest, dat wel. Zelfs 'gewoon' dual core is het de snelste processor van de zomer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, ok wat was er teleurstellend aan? Performance? Warmte ontwikkeling?
Indien het het eerste is, kwam dat niet door rosetta?
Ow, ik zag een firewire discussie. Firwire 800 is veel sneller dan USB 2.0
En ja voor firewire zijn gewoon hubs te verkrijgen.
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat het zo is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Even een paar misverstandjes verhelpen: het is nog niet officieel (want dat is het nooit) dat de PowerMac een Conroe gaat krijgen
Ik acht de kans ook zeer groot, maar bij Apple weet je het nooitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat het zo is.
De mijne zit na 14 maanden nog op 89%quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou...de batterij van mijn PB staat alweer op 60% van zijn oorspronkelijke capaciteit. En dat na minder dan 4 maanden...![]()
Heb je dit al gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou...de batterij van mijn PB staat alweer op 60% van zijn oorspronkelijke capaciteit. En dat na minder dan 4 maanden...![]()
Als ik jou was zou ik nu gaan twijfelen welke meting nou wel en niet klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...ik laat hem ff gewoon niks doen om zo de batterij leeg te laten lopen en nu staat ie weer 99% van zijn oorspronkelijke capaciteit![]()
Dat was ff schrikken...
Ik ga er van uit dat degene waarop staat dat de huidige capaciteit nog 4370 is klopt; dan is ie beter dan de jouwequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu gaan twijfelen welke meting nou wel en niet klopt.
Potver!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat degene waarop staat dat de huidige capaciteit nog 4370 is klopt; dan is ie beter dan de jouwe
Kan wellicht komen doordat ik vannacht dvd heb liggen kijken in mijn bed en toen ik bijna in sliep viel gewoon de PB heb dichtgeklapt. In ieder geval ff in de gaten houden.

Vrijweinig, aangezien het toetsenbord (o.a.) nog een PS/2 aansluiting heeft en ik heb geen verloopstuk naar USB. En op een externe monitor werken met het toetsenbord van de de Powerbook is niet puik. Maar binnenkort ga ik even dat stukje plastic van 30 euro kopen met toetsen erop en een Mighty Mouse of Wireless Mouse.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:56 schreef iDex het volgende:
Goedenmiddag
Furious, gebruik jij je dell monitor ook voor je powerbook...
Ah oke, maar het is te doen dus.. ik zat gister beetje te zoeken naar leuke dingen. en toen kwam ik op de dell site. en zag er best wel mooi uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Vrijweinig, aangezien het toetsenbord (o.a.) nog een PS/2 aansluiting heeft en ik heb geen verloopstuk naar USB. En op een externe monitor werken met het toetsenbord van de de Powerbook is niet puik. Maar binnenkort ga ik even dat stukje plastic van 30 euro kopen met toetsen erop en een Mighty Mouse of Wireless Mouse.
Het is zeker te doen, en als ik een MM/Wireless M en een toetsenbord heb ga ik het ook zeker meer doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef iDex het volgende:
[..]
Ah oke, maar het is te doen dus.. ik zat gister beetje te zoeken naar leuke dingen. en toen kwam ik op de dell site. en zag er best wel mooi uit.
Ik ben even naar de stad
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
Ik heb net mijn dualcore gereserveert.
Het wordt mijn eerste mac.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
Ik heb net mijn dualcore gereserveert.
Het wordt mijn eerste mac.
dat is toch een vlaardingse bandquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Furious het volgende:
Ik kom net van de Slagerij van Kampen vandaan en ik barst van de koppijn, ik ga direct pitten.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Ferrari is geen auto maar een religie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Inderdaad, en ze behoren niet in een Apple slowchat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Nugget het volgende:
Auto's zijn suf.
Ga dan maar naar TRUquote:Op zondag 5 maart 2006 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ferrari is geen auto maar een religie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |