quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef tonks het volgende:
Is die keynote van laatst al te zien? en die frontrow update? EN die iPod update.
WMP:Mac is er dan ook uit bij Microsoftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Furious het volgende:
Trouwens, Windows Media Player kan er wel uit; we hebben immers Flip4Mac.
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tonks als je een Mozilla browser wil gebruiken die native draait moet je ff Deer Park downloaden. Gebruik hem ook en werkt behoorlijk rap.
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:39 schreef Furious het volgende:
Trouwens, Windows Media Player kan er wel uit; we hebben immers Flip4Mac.
Yupquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.
Zijn wij trouwens de enige uit de slowchat met een Intel Apple?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.
En dat meisje met een mac mini. (krijgt hem volgende week)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup
En Tijn krijgt de zijne volgens mij binnen twee weken.
Ah, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige Dashboard dingen werkten niet met Flip4mac en hadden WMP nodig en daarom staat het er gewoon tussen.
Ow, en btw: er zijn ook nightly builds uit van VLC player. De laatste versies werken bij mij iig uitstekend. Onder Rosetta wilde VLC bij mij niet runnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee bedankt, maar gebruik liever Safari.
Zijn wij trouwens de enige uit de slowchat met een Intel Apple?
Je PDA heb je nog niet afbetaald toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef tonks het volgende:
mijn bureau iets van 2000 ofzo2500 met mijn pda 2500,50 met mijn cola
Ik zweer het vriend, je gaat hier echt mee stoppen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je PDA heb je nog niet afbetaald toch?
Valt me inderdaad opeens op dat overal banners staanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. Verder heb ik weinig problemen ervaren met intel onder OSX. Een aantal applicaties (zoals Cleardock en PithHelmet) werken nog niet maar een kniesoor die daar op let.
Je stopt er maar mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Dat vroeg ik mij gewoon af, want dan is het niet echt eerlijk hem mee te tellen, toch?
quote:
Moobs!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou tieten. Wat ik nu ontdek: command+z werkt ook in Safari. Per ongeluk tabs sluiten en niet meer weten bij welke URL je zat is voorbij. Command+z en je weggeklikte tab (of welke andere laatste acties) is weer terug.
Zal ongetwijfeld bij velen al langer bekend zijn.
Ik ben best wel benieuwd hoe die is. Een vriend van me (die met de 12" ibook) zei echt heel resoluut van "nee niet kopen, 1st gen sucks altijd", dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat meisje met een mac mini. (krijgt hem volgende week)
CyberDuckquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:41 schreef Remzz het volgende:
Bestaat er eigenlijk een upload gratis upload programma voor de mac?
Zoals Transmit maar dan gratis.
Appletje+K werkt ook prima met FTP-servers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:41 schreef Remzz het volgende:
Bestaat er eigenlijk een upload gratis upload programma voor de mac?
Zoals Transmit maar dan gratis.
Holy shit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jongensdroom
Ferrari 360 F1 Coupe
1999/V
Grigio Alloy with Blue Hide, Full Service History. 24,000 miles.
£67,500
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jongensdroom
Ferrari 360 F1 Coupe
1999/V
Grigio Alloy with Blue Hide, Full Service History. 24,000 miles.
£67,500
De mooiste ferrariquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossen
[afbeelding]
Ferrari is voor lui met teveel geld, Aston Martin is voor mensen met veel geld en smaak.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:45 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste ferrari![]()
Als mijn sportwagen later geen Engelse zou zijn, dan werd het deze![]()
Ja, Aperture draaide voor geen meter hier (al was het toch een butt-programma), maar Photoshop is op dit moment ook niet het snelste programma wat ik ken voor mijn PB met 512MB.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ lijkt wel PTA slowchat![]()
Anyway voor jullie een easy vraagje,
is 512 ram niet wat weinig voor mac os tiger ?
M'n collega heeft bijgeprikt omdat het bewerken van foto's te lang duurde... hebben jullie dat ook?
cheers,
allsystemshalt
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:45 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste ferrari![]()
Als mijn sportwagen later geen Engelse zou zijn, dan werd het deze![]()
Emile (debielquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderdaarnaast heeft ie ook nog een Enzo, F40, Testarossa, Bugatti EB110SS, Muciélago, Diablo, Gallardo en een Zonda C12 S
Ik heb er 1 gig bij laten zetten tot een totaal van 1,5 en het bewerken van foto's en/of video's is voor mij nu geen probleem. Aan te raden dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:50 schreef allsystemshalt het volgende:
LOLZ lijkt wel PTA slowchat![]()
Anyway voor jullie een easy vraagje,
is 512 ram niet wat weinig voor mac os tiger ?
M'n collega heeft bijgeprikt omdat het bewerken van foto's te lang duurde... hebben jullie dat ook?
cheers,
allsystemshalt
Moet je zeker doen. Ik heb hier nu 1,25gb (het maximum in mn PB) en het werkt perfect.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, Aperture draaide voor geen meter hier (al was het toch een butt-programma), maar Photoshop is op dit moment ook niet het snelste programma wat ik ken voor mijn PB met 512MB.
Ik moet ook eens upgraden.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg nou tieten. Wat ik nu ontdek: command+z werkt ook in Safari. Per ongeluk tabs sluiten en niet meer weten bij welke URL je zat is voorbij. Command+z en je weggeklikte tab (of welke andere laatste acties) is weer terug.
Zal ongetwijfeld bij velen al langer bekend zijn.
Wat voor geheugen heb je er precies in? Kingston Value RAM, CL2,5 ofzo? (PC2700?)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Ik heb hier nu 1,25gb (het maximum in mn PB) en het werkt perfect.
Ik heb een keer op een PowerMac gewerkt met 3gb aan RAM![]()
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Emile (debiel) Ratelband!
[afbeelding]
(eigenlijk was het zijn garagehouder maar dat doet er niet toe.)
Zoemmmmmmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:06 schreef nietzman het volgende:
Piep.
Joah, zo'n een heb ik er. Van sallandautomatisering.nlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat voor geheugen heb je er precies in? Kingston Value RAM, CL2,5 ofzo? (PC2700?)
JE LULT!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ben ik nog eens s'nachts mee wezen crossen
[afbeelding]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet helemaaaaal voldaan met z'n 360 spiderdaarnaast heeft ie ook nog een Enzo, F40, Testarossa, Bugatti EB110SS, Muciélago, Diablo, Gallardo en een Zonda C12 S
Ja maar iedereen houdt toch van Engelse sportwagensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
JE LULT!!![]()
[..]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor me![]()
En Furious..volgens mij hebben wij eenzelfde auto-smaak. Vorig weekend nog een hele poos op de A16 achter een Aston Martin DB7 gereden![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En Furious..volgens mij hebben wij eenzelfde auto-smaak. Vorig weekend nog een hele poos op de A16 achter een Aston Martin DB7 gereden![]()
Ah, nouja, net zo zonde.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Dat is trouwens een normale EB110, zie de gaten achter de zijruit die deze mist
quote:
quote:The NuLOOQ? Professional Series addresses the time-intensive elements of design ? navigating images, adjusting option values, and accessing menus ? to help creative users work smarter. As a designer your focus is continually interrupted by the tasks of locating and adjusting tools as well as precisely positioning the cursor. And with today's vast flat panel monitors and increasingly complex applications, the cursor travels farther and the keyboard works harder than ever before to complete basic tasks.
The goal of NuLOOQ is simple?to provide you with a better way to work with the core applications, Adobe Photoshop® CS2, Illustrator® CS2 and InDesign® CS2, that enable you to run your design businesses successfully.
Ik lul nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
JE LULT!!![]()
[..]
Is dat diezelfde kerel van dat Ferrari filmpje: met de Enzo over de Nederlandse snelwegen. Zag in die garage inderdaad aardig wat mooi spul staan. Regel 's wat voor me![]()
Klinkt wel grappig. Maar wat doen die Word, PowerPoint, Safari en Adress Book icoontjes er dan bij? Het leek net gewoon een launcher of zo..quote:
Had ze al bekeken op je sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik lul niet
toen ook aan de 280+ gezeten
[afbeelding]
[afbeelding]
En da's idd die kerel ja
Bedankt werkt lekkerquote:
Heb ik ook last van gehad. Trage harde schijf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bedankt werkt lekker
Net helemaal enthousiast over iMovie HD. Begint ie na 4 minuten film te happeren en stotteren. Gewoon te lichte iBook? 1,2 processor en 756 mb geheugen.
Ja? Kijk dat zal mooi zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Heb ik ook last van gehad. Trage harde schijf.
Externe harddisk eraan en het is over.
Daar komen ze niet al te snel in dee buurtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Had ze al bekeken op je site
Als je een keer in de buurt van Maastricht of Breda bent met een van de wagens: bel me!![]()
Edit: hoe groot is dat filmpje uit iMovie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |