volgende keer moet jij ut maar doen danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef diertjuh het volgende:
ik wou bijna nieuw topic openen. Maar ik wachtte ff af of je een nieuwe aan ging maken.
Daaaag Mooie Aarde...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef diertjuh het volgende:Kijk die date komt steeds dichterbij. Vandaag al
Gaan we samen ten onder
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond de aarde toch maar een vervelende planeet, al die kutsneeuw
Waarom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Frutsel het volgende:
eigenlijk wel kut...kunnen we niet wachten tot 2013...
Niet tukker waardigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:32 schreef Carda het volgende:
Ondanks dat ik een tukker ben vind ik bier nie lekker![]()
Soms drink ik een glas mee maar dat is ook alles
LOL! Wil dat zeggen dat alle tukkers bier lekker moeten vinden dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:32 schreef Carda het volgende:
Ondanks dat ik een tukker ben vind ik bier nie lekker![]()
Soms drink ik een glas mee maar dat is ook alles
Ja!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL! Wil dat zeggen dat alle tukkers bier lekker moeten vinden dan?
Toll, also du gehts eine schones madel arrangieren oder?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Carda het volgende:
bacootje is wel lekker
Trouwens, dit weekend weer ZaK tijd! w00t!
Denk dat dat dan een nederlandse wordt, kans daarop is groterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:37 schreef Mojave het volgende:
[..]
Toll, also du gehts eine schones madel arrangieren oder?
Wo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:19 schreef AngelinaJolie het volgende:
vanavond 70-80's party!!!!
Atak is tof. Veel te lang niet geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Er is vanavond ook een dergelijk feest in Atak, daar ben ik vanavond te vinden (als het niet uitverkocht is iig)
have fun kerelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:24 schreef Carda het volgende:
Ik ga zo lekker wat drinken met een vriendin![]()
Wat we vanavond verder doen dat zien we dan wel maar ga nie naar hoakseberge!
Oh, sorry had je helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef Mojave het volgende:
ik ben er ook nog hoor!!
Kom ook net weer binnen hoor dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry had je helemaal niet gezien.
*vraagt om vergeving*
ook best lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
Ik ben aan de Hoegaarden vanavond.
Ik heb in mn bed gelegen, toen in slaap gevallen tijdens CSI: NY..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef Mojave het volgende:
Haaaai![]()
ik had lekker op vrijdag avond thuis een filmpje gekeken.
wat jullie?
heb ik tot nu toe 6 DVD's van... kunnen dus even vooruit Diertjuhhh...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb in mn bed gelegen, toen in slaap gevallen tijdens CSI: NY..
Verder niets..
oooh, wanneer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb ik tot nu toe 6 DVD's van... kunnen dus even vooruit Diertjuhhh...
* Frutsel zorgt wel dat je dan niet in slaap valt
PLOP
klinkt duits...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef Mojave het volgende:
haha ja!
in de perfect draft hebben we nu Hasseröder Premium Pils, kan ik jullie sterk aanraden!!
Ik ook dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:28 schreef Mojave het volgende:
haha, die freak!
Nou echt Frutsel, als je 1 slok neemt dan ben je verkocht!
vat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef Mojave het volgende:
is goed! ik weet het niet, volgens mij komt dit vat ook uit Duitsland...!
Kom dan maar, dan wil ik het ook eventjes proeven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep, neem 1 hap frutsie en je bent verkocht![]()
ik mocht net nie...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kom dan maar, dan wil ik het ook eventjes proeven.
is dat slecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Neuk het volgende:
gaat snel hiero...
trut..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh, maar kben van gedachten veranderd.![]()
dat weet ik ook nie...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Sorry!! ik wist niet dat je het lekker vond!![]()
[..]
schuin tegen over waar Carda werkt![]()
haha mooi werk zou dat zijn dan!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat weet ik ook nie...
Zo komt dat vat nooit op
Ben je aan het werk ofzo?![]()
Natuurlijk lust ik bierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Sorry!! ik wist niet dat je het lekker vond!![]()
correct!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je ff in vorige topic kijken. Daar staat wel ergens een foto. Als ik het goed heb.
zoek um zelf op... jij hebt 100 op een pagina..ik maar 25quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je ff in vorige topic kijken. Daar staat wel ergens een foto. Als ik het goed heb.
Gewoon een VAT bier thuis die vent...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha mooi werk zou dat zijn dan!!
Nee lig lam op de bank met bier + laptop aan de singel!
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon een VAT bier thuis die vent...![]()
Dank je wel voor het wijntjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel schenkt een rode wijn in voor wijndy
Ook nog ff Fokken?
Jij bent dus de rest van het weekend lamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!
en dan hou je gewoon alles voor jezelf ipv ons allemaal uit te nodigenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
NeukWendy
![]()
[..]
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dank je wel voor het wijntje![]()
Ja, fok is toch 's avonds het grappigst![]()
Echt niet! Ik zit nog niet aan de drank hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef Frutsel het volgende:
fijne vent die Mojave...
nu zit iedereen al aan de drank...
neh, nie echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef wendy-tje het volgende:
Feest en vriezenveen, klopt dat met elkaar?
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.quote:
hhahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
foto?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn zus vertelde net dat ze naar een feestje gaat in vriezenveen morgen. Kan me er helemaal niks bij voorstellen
mister negative komt ook weer voorbijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mister negative komt ook weer voorbij![]()
Inprincipe valt dat best mee hoor. Maar jij weet het natuurlijk altijd iets beter he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?
Vandaag in De Stentor.quote:3 MAART 2006 - HEERDE - Verslavingszorginstelling Tactus start op 9 maart een grote voorlichtingscampagne over de gevaren van drugs- en alcoholgebruik. Dat is een groot probleem onder jongeren in Heerde en omgeving. In drie jaar durende campagne wordt samengewerkt met de gemeente Heerde. Amper twee maanden geleden werd Heerde nog in een adem genoemd met Volendam. Ook daar is drugs- en alcoholgebruik onder jongeren een groot probleem.
Vriezenveen achterhoek?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef wendy-tje het volgende:
tent feesten zijn toch het beste in de achterhoek!
dat ben ik wel weer met je eens... al kunnen ze in Haaksbergen en St.Isidorushoeve ook best van bil gaan...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef wendy-tje het volgende:
tent feesten zijn toch het beste in de achterhoek!
Nee, dat is geen achterhoek!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik wel weer met je eens... al kunnen ze in Haaksbergen en St.Isidorushoeve ook best van bil gaan...
of is dat al achterhoek...![]()
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, dat is geen achterhoek!
De hoeve is wel mooi met hemelvaart![]()
Verdiende dat nog wat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOL
Mooi werkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOL
paardje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef wendy-tje het volgende:
Hmm, ik moet ook om half 9 weer ergens zijn...
tsss lui beest. Kan ie dat zelf niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 07:44 schreef wendy-tje het volgende:
Goedemorgen!
Tijd om stro te halen voor het paardje
Lijkt wel een marokkaans paard...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, hij kan ook nog steeds zijn eigen stal niet uitmesten![]()
Zit je ook op www.bokt.nl met deze Avatar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, hij kan ook nog steeds zijn eigen stal niet uitmesten![]()
Ja klopt... ben je je ex aan het schaduwen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit je ook op www.bokt.nl met deze Avatar?![]()
![]()
Nee ze zag net jou avatar hier, dus ze zei hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:41 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja klopt... ben je je ex aan het schaduwen?
Even in mijn geheugen graven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Mojave het volgende:
Wie heeft elkaar hier wel eens in het echt gezien?
Uit het enschede topic alleen Frutsel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Mojave het volgende:
Wie heeft elkaar hier wel eens in het echt gezien?
Toen ik nog een leven had.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inderdaa, nog voordat jij hier kwam posten
JunkieSietze ofzo he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uit het enschede topic alleen Frutsel.
Verder Graveland, Anthraxx en Junkie. Maar Junkie kende ik al voordat ik op Fok! kwam.
Buiten het Enschede-topic een 300-tal mensen. Waarschijnlijk meer dan welke andere Fok!ker dan ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Verder Graveland, Anthraxx en Junkie. Maar Junkie kende ik al voordat ik op Fok! kwam.
Ik heb je paard nog niet gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:31 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb gezien...
Arma_Angelus
Qyroz
Nuek/Neuk
Logician
Twoflower
DrMarten
Meer niet volgens mij
saksische leverworst met curryquote:
Hostel.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef diertjuh het volgende:
Welke film?
idd. onwijze kut stad enschedequote:Op maandag 6 maart 2006 09:19 schreef Gebs het volgende:
enschede kut stad
November had ook wel wat hoor, iedereen wilde elkaar helpen om auto's los te trekken etcquote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef Frutsel het volgende:
ut wordt niet meer zoals november nee![]()
ga je wel es paardrijden in de sneeuw?
Damn hebben ze in den bosch ook trollies? Pfff. gesproken over een kutstad..quote:
Brrrr... koud aan z'n voeten hoor.. en met ijzers helemaal denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 10:16 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
November had ook wel wat hoor, iedereen wilde elkaar helpen om auto's los te trekken etc![]()
Paardrijden in de sneeuw is geen probleem, zo lang het paard maar geen ijzers heeft
Gaat wel.... meestal dinsdag t/m donderdag de drukste dagen....beetje wennen weer nuquote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef diertjuh het volgende:woehoee, tof!
Hallo iedereen die hier aanwezig is.
Frutsel druk op je werk?
ja, had nog niks van je weer terug gekregen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat wel.... meestal dinsdag t/m donderdag de drukste dagen....beetje wennen weer nu![]()
stuur ik je een ochtendmail en lees je die pas in de middag.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:46 schreef Frutsel het volgende:
nee klopt...heb ook nog nix gelezen (als er nieuwe is tenminste lol)
eerst ff bijkletsen hier over situatie...eerste uur altijd druk dat wel.
dus doe ik zo ff in de pauze.
oh, maakt nie uit. Was alleen verbaasd dat ik nog niks had.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
ja sorry... was wat later ivm file/sneeuw en dan is er gelijk aan één stuk telefoon tot ca 9.00-9.30 uur. Niet aan toegekomen nog.
heb um ook nie gehoordquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef wendy-tje het volgende:
Het is ook weer de eerste maandag van de maand, kutsirene
jah..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
zijn ze weer met de reeksen aan het fucken?
Ze krijgen alleen een andere plek in de topic-lijst.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
zijn ze weer met de reeksen aan het fucken?
zien dusquote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hostel.
Ook al ga je er doodmoe naartoe, in slaap vallen doe je niet bij die film. op het eerste stukje na (moet in Amsterdam spelen, maar is niet in Amsterdam opgenomen en de Nederlanders spreken Duits) is ie briljant.
Voor de liefhebbers van ranzigheid en bloed, gaat hem zien!!!!
Gozer naast mij zat bijna te kotsen. 2 vrouwen in ons gezelschap hebben een deel van de film niet gezien omdat ze met de handen voor de ogen zaten en er gingen mensen weg tijdens de film met de hand voor de mond tegen het kotsen
Ik heb um wel gezien, maar vond het een bagger film. Ik denk dat dat komt omdat ik een cam versie van internet had gedownload. Die zijn meestal erg bagger. Binnenkort maar eens een andere versie zoeken. Of naar de bios gaan natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hostel.
Ook al ga je er doodmoe naartoe, in slaap vallen doe je niet bij die film. op het eerste stukje na (moet in Amsterdam spelen, maar is niet in Amsterdam opgenomen en de Nederlanders spreken Duits) is ie briljant.
Voor de liefhebbers van ranzigheid en bloed, gaat hem zien!!!!
Gozer naast mij zat bijna te kotsen. 2 vrouwen in ons gezelschap hebben een deel van de film niet gezien omdat ze met de handen voor de ogen zaten en er gingen mensen weg tijdens de film met de hand voor de mond tegen het kotsen
hoezo?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef Mojave het volgende:
haha oke!
Usual gelul dus
Enschede is een kut stad![]()
Moest terug via Twekkelerveld en had geen zin om een uur te fietsen met deze wind en sneeuwbuien enzo. En lijn 1 rijdt wel gewoon 1x per half uur de hele avond.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef wendy-tje het volgende:
Was het toch makkelijker geweest om met de fiets te gaan
niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:07 schreef Carda het volgende:
looooooooooooooooooo
Gister tot 1 uur zitten msn-en.. nie goed voor me
ejj AJquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:55 schreef AngelinaJolie het volgende:
mogguh!! hey fruts, hoest ermee??
Nog niet... straks pas...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:00 schreef wendy-tje het volgende:
Mooi weertje!
Iedereen al braaf gestemd?
Huh? Je werkt niet in enschede begrijp ik?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef wendy-tje het volgende:
Hier in het gebouw zit ook een stembureautje... alleen de verkeerde gemeente
Nee, maar gewoon loze kreten schreeuwen in de ruimte...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef wendy-tje het volgende:
Hebben ze dat op hun voorhoofd staan dan?
volgens de stemwijzer kwam ik daar ook op uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:58 schreef AngelinaJolie het volgende:
zo dadelijk burgerbelangen even mijn stem geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |