quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dank je wel voor het wijntje![]()
Ja, fok is toch 's avonds het grappigst![]()
Echt niet! Ik zit nog niet aan de drank hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef Frutsel het volgende:
fijne vent die Mojave...
nu zit iedereen al aan de drank...
neh, nie echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef wendy-tje het volgende:
Feest en vriezenveen, klopt dat met elkaar?
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.quote:
hhahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
foto?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn zus vertelde net dat ze naar een feestje gaat in vriezenveen morgen. Kan me er helemaal niks bij voorstellen
mister negative komt ook weer voorbijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mister negative komt ook weer voorbij![]()
Inprincipe valt dat best mee hoor. Maar jij weet het natuurlijk altijd iets beter he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?
Vandaag in De Stentor.quote:3 MAART 2006 - HEERDE - Verslavingszorginstelling Tactus start op 9 maart een grote voorlichtingscampagne over de gevaren van drugs- en alcoholgebruik. Dat is een groot probleem onder jongeren in Heerde en omgeving. In drie jaar durende campagne wordt samengewerkt met de gemeente Heerde. Amper twee maanden geleden werd Heerde nog in een adem genoemd met Volendam. Ook daar is drugs- en alcoholgebruik onder jongeren een groot probleem.
Vriezenveen achterhoek?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef wendy-tje het volgende:
tent feesten zijn toch het beste in de achterhoek!
dat ben ik wel weer met je eens... al kunnen ze in Haaksbergen en St.Isidorushoeve ook best van bil gaan...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:06 schreef wendy-tje het volgende:
tent feesten zijn toch het beste in de achterhoek!
Nee, dat is geen achterhoek!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik wel weer met je eens... al kunnen ze in Haaksbergen en St.Isidorushoeve ook best van bil gaan...
of is dat al achterhoek...![]()
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, dat is geen achterhoek!
De hoeve is wel mooi met hemelvaart![]()
Verdiende dat nog wat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOL
Mooi werkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je daar als 'steward' (ahum..) staat op de rotondes, zie je ze bij bosjes de bosjes in gaan en uitkomen LOL
paardje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:20 schreef wendy-tje het volgende:
Hmm, ik moet ook om half 9 weer ergens zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |