quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dank je wel voor het wijntje![]()
Ja, fok is toch 's avonds het grappigst![]()
Echt niet! Ik zit nog niet aan de drank hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:47 schreef Frutsel het volgende:
fijne vent die Mojave...
nu zit iedereen al aan de drank...
neh, nie echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef wendy-tje het volgende:
Feest en vriezenveen, klopt dat met elkaar?
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.quote:
hhahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
foto?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef wendy-tje het volgende:
Mijn zus vertelde net dat ze naar een feestje gaat in vriezenveen morgen. Kan me er helemaal niks bij voorstellen
mister negative komt ook weer voorbijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Misschien in de vorm van een collectieve zelfmoord.
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mister negative komt ook weer voorbij![]()
Inprincipe valt dat best mee hoor. Maar jij weet het natuurlijk altijd iets beter he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mr Realistic. Vriezenveen is zooooooooooooo'n kutdorp, niet normaal.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |