trut..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh, maar kben van gedachten veranderd.![]()
dat weet ik ook nie...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Sorry!! ik wist niet dat je het lekker vond!![]()
[..]
schuin tegen over waar Carda werkt![]()
haha mooi werk zou dat zijn dan!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat weet ik ook nie...
Zo komt dat vat nooit op
Ben je aan het werk ofzo?![]()
Natuurlijk lust ik bierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Sorry!! ik wist niet dat je het lekker vond!![]()
correct!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je ff in vorige topic kijken. Daar staat wel ergens een foto. Als ik het goed heb.
zoek um zelf op... jij hebt 100 op een pagina..ik maar 25quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je ff in vorige topic kijken. Daar staat wel ergens een foto. Als ik het goed heb.
Gewoon een VAT bier thuis die vent...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha mooi werk zou dat zijn dan!!
Nee lig lam op de bank met bier + laptop aan de singel!
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon een VAT bier thuis die vent...![]()
Dank je wel voor het wijntjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel schenkt een rode wijn in voor wijndy
Ook nog ff Fokken?
Jij bent dus de rest van het weekend lamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!
en dan hou je gewoon alles voor jezelf ipv ons allemaal uit te nodigenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
NeukWendy
![]()
[..]
Hah en het mooie is, hij moet voor zondag ochtend op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |