tsss lui beest. Kan ie dat zelf niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 07:44 schreef wendy-tje het volgende:
Goedemorgen!
Tijd om stro te halen voor het paardje
Lijkt wel een marokkaans paard...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, hij kan ook nog steeds zijn eigen stal niet uitmesten![]()
Zit je ook op www.bokt.nl met deze Avatar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, hij kan ook nog steeds zijn eigen stal niet uitmesten![]()
Ja klopt... ben je je ex aan het schaduwen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit je ook op www.bokt.nl met deze Avatar?![]()
![]()
Nee ze zag net jou avatar hier, dus ze zei hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:41 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja klopt... ben je je ex aan het schaduwen?
Even in mijn geheugen graven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Mojave het volgende:
Wie heeft elkaar hier wel eens in het echt gezien?
Uit het enschede topic alleen Frutsel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Mojave het volgende:
Wie heeft elkaar hier wel eens in het echt gezien?
Toen ik nog een leven had.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inderdaa, nog voordat jij hier kwam posten
JunkieSietze ofzo he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uit het enschede topic alleen Frutsel.
Verder Graveland, Anthraxx en Junkie. Maar Junkie kende ik al voordat ik op Fok! kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |