te veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel is zo'n Tipo 33 eigenlijk waard?
Foto's doen het niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef lipje het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxx waar blijf je?
een Fipo dus![]()
Sikuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
De OP
Uit de siku super serie nr 854 in schaal 1:64
Porsche 911 cabrio in gele kleur
nieuw in de blister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Details
Make Porsche
Model 911 Cabrio
Production Years 2003-
Model Type ALG
Scale 1:55
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on [afbeelding]
speelgoed auto danquote:
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Welke auto's staan er in die Autovisie dan?
Ik zou ooit wel eens alle autovisie's willen hebben en die dan doorlezen, dat als je een oldtimer koopt uit bijv 80 dat je dan kan lezen wat ze er toen van vonden
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.
Ik wil die auto wel graag hebben maar als je langer bent dan 1,75 kan je er niet echt in zitten staat er
Dan maar een Civic uit 1978
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, ik heb het layoutverneukende deel van je post even geknipt
Pech.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die post
Er is een verschil tussen een auto waarvoor een simpel ringetje 500 euro kost of het vervangen van een hele auto 500 euroquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Hij had een Jaguar XJS v12quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef lipje het volgende:
[..]Alles met een X erin is een Jag voor Peu..
t is een SUZUKI GX !!![]()
Yeahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Alfisti het volgende:
Toppertje Alexxxx!
Dat begrijp ik ja, al moet ik zeggen dat de onderdelen van Jaguar meestal goedkoper zijn als bij oa Volvoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een auto waarvoor een simpel ringetje 500 euro kost of het vervangen van een hele auto 500 euro
Trust me: Was het liefste doorgegaan met die Jag maar ja geld moet er ook zijn he...
Nostalgie?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, al moet ik zeggen dat de onderdelen van Jaguar meestal goedkoper zijn als bij oa Volvo![]()
Nu snap ik alleen niet waarom je dan zo'n doosje kooptik bedoel er zijn genoeg leukere goedkope oldtimers te koop (en dan bedoel ik niet die honderden Mercedessen die te koop staan).
Daarvoor was m'n eerste auto te jongquote:
Kratjes met groenten, fruit en aardappelen klaar zetten en in vrachtwagens stouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef PeuRac het volgende:
gefeliciteerd Alexxxx![]()
wat moet je daar doen eigenlijk?
nee, JIJ bent te jong om liefde voro zo'n oude Civic of GX te hebbenquote:
Wel weer werk op top niveauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kratjes met groenten, fruit en aardappelen klaar zetten en in vrachtwagens stouwen
Ballebek is niet veel ouder als jij en ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, JIJ bent te jong om liefde voro zo'n oude Civic of GX te hebbenMijn vader reed vroeger altijd met tweedehands jappen, dus ik begrijp Ballebek helemaal
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ballebek is niet veel ouder als jij en ik.
En ik weet wat nostalgie is, als ik ooit een keer een kikkergroene C-kadett city zie is die van mij(de eerste auto van mn oma die ik me kan herinneren).
Ik weet het, daarom wil ik een baan waar ik een vast uren aantal heb en niet zoals nu de ene week 70u werk en de week erna 20uquote:
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Voor elk persoon is nostalgie iets anders
Volvo 340 stata ook op mijn lijstjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).
De reden dat ik voor zoon klein ding kies is dat het lekker goedkoop is en ik die kleine auto's eigenlijk stoerder vind dan van die 13 in een dozijn Mercedessen enzo.
Zo'n Merc vind ik ook 10x niks (kost in verhouding ook vrij weinig), oude middenklasse of lage/kleine klasse auto's vind ik ook veel leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).
De reden dat ik voor zoon klein ding kies is dat het lekker goedkoop is en ik die kleine auto's eigenlijk stoerder vind dan van die 13 in een dozijn Mercedessen enzo.
340 is geen daf he, de 343 welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volvo 340 stata ook op mijn lijstje
Alleen ik ga alle logo's er af halen, en nieuwe DAF 77 logo's er op plakkenAls verlaat stil protest tegen de teloorgang van de nederlandse auto-industrie
Ding rolde uit dezelfde fabriekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volvo 340 stata ook op mijn lijstje
Alleen ik ga alle logo's er af halen, en nieuwe DAF 77 logo's er op plakkenAls verlaat stil protest tegen de teloorgang van de nederlandse auto-industrie
Als ie maar variomatic heeftquote:
Met matje in de nek, vossenstaart en dobbelstenen?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met matje in de nekauto, vossenstaart en dobbelstenenuct tape?![]()
Ik zit de laatste spulletjes in te pakken.quote:
Nee, een mosterdgele, beetje verlagen, 14" diepe velgen en een chromen imperiaalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met matje in de nek, vossenstaart en dobbelstenen?![]()
Beetje jammer als hij mij gaat kopierenquote:
De turken ipv kamper versiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, een mosterdgele, beetje verlagen, 14" diepe velgen en een chromen imperiaal![]()
Variomaticquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ie maar variomatic heeftDan kan Sandra er ook in rijden
EN dan mag ik lid worden van de DAF club
Is dit een matige poging tot grappen maken?quote:
Ik ben fan van het systeem. En Sandra kan niet schakelen, dus dan is het een uitkomstquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Variomatic![]()
Wat een kutsysteem was dat zeg (in die auto dan) blij dat in 1979 deze auto's ook met handbak op de markt kwamen!
Heb er laatst nog in gereden en wat een ramp zeg hoe dat rijdt.
Oe wat goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:Door naar de laatste sollicitatieronde!
De nieuwe versies van het systeem werken goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Variomatic![]()
Wat een kutsysteem was dat zeg (in die auto dan) blij dat in 1979 deze auto's ook met handbak op de markt kwamen!
Heb er laatst nog in gereden en wat een ramp zeg hoe dat rijdt.
Had ze in Den Haag moeten blijven wonen dan had ze overal met de tram naartoe gekuntquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben fan van het systeem. En Sandra kan niet schakelen, dus dan is het een uitkomst![]()
Ja tuurlijk, ik ga me nit bij de eerste de beste mongolenclub aanmeldenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Je bent wel kritisch op je fapper-clubjes eh
nee hoor de tram gaat niet naar Cornjum!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Had ze in Den Haag moeten blijven wonen dan had ze overal met de tram naartoe gekunt![]()
En jij hebt toch ook een auto, als Hagenees zijnde?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Had ze in Den Haag moeten blijven wonen dan had ze overal met de tram naartoe gekunt![]()
Busrukkers-Noord-Nederland-Hardcore-Lonsdale-Terrorgruppequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga me nit bij de eerste de beste mongolenclub aanmelden
Kom is onder je steen vandaan? Geen een automerk (zover ik het zo weet) gebruikt dat systeem meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De nieuwe versies van het systeem werken goedik ken het uit de Mercedes A-klasse, Audi A6 2.4i en de Mini het is echt een super lekker systeem welke lekker meedenkt.
Ik kom graag ook eens ergens anders dan met de fietsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij hebt toch ook een auto, als Hagenees zijnde?
Hey je knet het Arriva Groningen forum?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Busrukkers-Noord-Nederland-Hardcore-Lonsdale-Terrorgruppe
Sandra ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik kom graag ook eens ergens anders dan met de fiets
ze willen jou gewoon maar durven het niet direct toe te gevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yeah
3 sollicitatierondes voor een orderpickbaanik blijf het bizar vinden.
Je hebt het een keer genoemdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey je knet het Arriva Groningen forum?
Als ze me neit aannemen zijn het de grootste mongolen ooit. Beter als mij vinden ze nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze willen jou gewoon maar durven het niet direct toe te geven
Zo werkt dat in achtergetelde gebieden; daar hebben ze "solicitatierondes" net alsof het een superfunctie is in een supermultinational enterprisequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze willen jou gewoon maar durven het niet direct toe te geven
dan gaan we ze opzoekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze me neit aannemen zijn het de grootste mongolen ooit. Beter als mij vinden ze niet
" Bussenquote:
Audi, Mercedes, Mini, Toyota en nog een paar merken gebruiken het nog, wordt gemaakt bij Van Doorne Transmissies in Tilburg, zitten langs de A58 daaro.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kom is onder je steen vandaan? Geen een automerk (zover ik het zo weet) gebruikt dat systeem meer.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef Mukie het volgende:hoor net dat ze mij zelfs als referentie opgegeven heeft
kijk eens aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kan ik eindleijk je 100NX op de foto zetten
achterbaks en hypocrietquote:
hijs nog aant ladenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Komt straks (hoop ik) weer terug...
JAAAAAquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, spullen inpakken...??? Wintersport geregeld??![]()
quote:
Dat ligt ernaastquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
!
VET!
Wanneer ga je??? Mooi gebied trouwens, beter dan Val Thorens
Ik wil best op je matten schijtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
ohja, wie wil ff m'n auto wassen?ben gisteren 3 strooiwagens tegen gekomen
Kom maar hier, dan rij ik hem persoonlijk in de sloot bij ons achter huisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil hem best met een spons met een bos sleutels erin wassen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groningen ligt naast Friesland, maar daar word het geen mooi egebied van
Als in je kan het per ski bereikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Groningen ligt naast Friesland, maar daar word het geen mooi egebied van
Ik ook van jouquote:
Over een kwartier pak ik de bus naar het stationquote:
Vanavond mag je weer zuipenquote:
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over een kwartier pak ik de bus naar het station
Vannachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Rapjes gegaan dan
Naja, ben blij dat ik je nog even een fijne vakantie heb kunnen wensen
Dus...
"Fijne vakantie"
Menage a troisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell gast
Met z'n 4en of 2en?
Gersquote:
www.google.nlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:20 schreef OG-Loco het volgende:
Hee een algemeen topic
Weet iemand waar ik een fatsoenlijke wallpaper [ 1280x1024 ] van de nieuwe Honda Civic Type-R kan vinden? Die auto is zo verschrikkelijk dik, die moet ik gewoon hebben.
Als wall dan.
die gaan wij nu supportenquote:
quote:
Kart dumpen dus, pas als laatste de volvoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Geloof dat ik dan of m'n T5 moet dumpen of m'n kart
Geloof niet dat ik dat wil![]()
Heb het zo goed nu
Dan zou nog eerder de volvo gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kart dumpen dus, pas als laatste de volvo![]()
Wanneer krijg je se sleutel en is de house-warming?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een huurhuisje totaal onverwacht aangeboden gekregen
Sta pas 1,5 jaar ingeschreven![]()
Komt totaal onverwacht en ik weet totaal niet wat ik wil
Het is In breda bij m'n werk....
Maar thuis heb ik het prima en kan ik sparen enzo
Idd een zeer belangrijke vraag! Kan je ook_gek meeten tegelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wanneer krijg je se sleutel en is de house-warming?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:36 schreef Ballebek het volgende:
Iemand zit de hele tijd te F5'en voor mijn gevoel (of Appeltje R)
Arme jij . . .quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach Sandra heeft het veel te druk met haar dertig Ally McBeal DVDs
Nee hoor.. Is soms wel eluk om naar te kijken als ik even beneden zit. En ze zeurt een stuk minder dat ze achter de PC wilquote:
En waarom niet naar Cornjum?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen dus met de 205 naar Lelijkstad!![]()
ah je wil toch eens weten hoe het nou in een echte auto is?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen dus met de 205 naar Lelijkstad!![]()
205 en echt autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah je wil toch eens weten hoe het nou in een echte auto is?
nee ik rij morgen wel achter je aan om de onderdelen die van je alfa af vallen bijelkaar te rapenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
jij dus met de 205? Moet je nu dan al niet vertrekken?
Ik verlies geen delen, het is Lancia techniek hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik rij morgen wel achter je aan om de onderdelen die van je alfa af vallen bijelkaar te rapen![]()
Daar waar ik woon. Het logeerkamertje staat altijd klaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil niet lullig doen maar waar?![]()
Ik dnek dat de Duct tape een belangrijkere oorzaak is....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik verlies geen delen, het is Lancia techniek he
dan moet er tenminste ergens 1 derde roest zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik verlies geen delen, het is Lancia techniek he
Op de bestuurdersstoelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan moet er tenminste ergens 1 derde roest zitten![]()
De snelste route van Kortenhoef naar Cornjum over 155,7 km in ongeveer 1 uur en 44 minutenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar waar ik woon. Het logeerkamertje staat altijd klaar
Loopafstand van Leeuwarden, dus mocht de Alfa het begeven, kun je verder met de treinquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De snelste route van Kortenhoef naar Cornjum over 155,7 km in ongeveer 1 uur en 44 minuten
TEEEEEEEEERING! Boven Leeuwarden![]()
wel stoer , 155 kmquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De snelste route van Kortenhoef naar Cornjum over 155,7 km in ongeveer 1 uur en 44 minuten
Vlak bij man, doe ik vaak zat in een dag 2xquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil nu helemaal niet meer naar Friesland......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Loopafstand van Leeuwarden, dus mocht de Alfa het begeven, kun je verder met de trein
Jups, s ochtends kom je koffie halen en s middags theequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vlak bij man, doe ik vaak zat in een dag 2x
Je zou niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil nu helemaal niet meer naar Friesland......![]()
tenzij ik tussen jou en Sandra mag liggen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn
Maar dat was in ons vorig huis dat de enige plak wara je kon zitten ons bed was
* lipje gooit een schnitzeltje in de panquote:
junkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:35 schreef lipje het volgende:
[..]
* slipje gooit een schnitzeltje in de pan
Dokkum eiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jups, s ochtends kom je koffie halen en s middags thee
Te vaak eigenlijk ja...quote:
Je moet ook niet te vaak in DOkkum komen neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Te vaak eigenlijk ja...
Ooit is met een klomp voor m'n smoel geslagen in de locale discotheek toen er een masale knokpartij was![]()
ik zou eigenlijk ook moeten slapen. Morgen om 7 uur de toko opengooienquote:
Hij is voor jou, voor na je ijsjequote:
Ik weet het ja, beetje boel daar gelukkig zijn er ook een paar mensen die dat niet zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet ook niet te vaak in DOkkum komen neeDaar is de Lonsdale cultuur ontstaan
Gelukig wel. De lelijke huizen langs het markplein worden trouwens vervangen door nieuwwbouw, hoord ik gister op het nieuwsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik weet het ja, beetje boel daar gelukkig zijn er ook een paar mensen die dat niet zijn
Suf, vind ze juist wel leuk :Squote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukig wel. De lelijke huizen langs het markplein worden trouwens vervangen door nieuwwbouw, hoord ik gister op het nieuws
2 stokjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef lipje het volgende:
ook lekker. Mijn avondmaal bestond uit patat met 2 stokjes saté
Vriend van mij woont in een oud huisje op de 1e etage, hij heeft een woonkamer en in zijn woonkamer is de trap naar zijn slaapkamer op de eerste etage.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles wat leuk en betalabaar is moet plat, er meoten nieuwe dure koopgedrochten komen
Reuze kipsnitzel met aardappelkroketjes en slaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef lipje het volgende:
heren en dame (als mukie weer eens kijkt) ik ga tukken
boodschappen gedaan bij de aldiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenavond Lexie, nog wat boeiends gedaan gisteren/vandaag?
Leuk idee, als het minder dan 2 minuten werk isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boodschappen gedaan bij de aldi
Tegen mijn principes in 2 boeken in de kast gezet zonder dat ik ze heb gelezen.. Mara ik vind de biografie van de oprichter van Hyundai nu niet bepaald het meest interessante boek op aarde. maar toch lief dat ze die helemaal vanuit Zuid Korea naar me op hebben gestuurd
en een F1 manager dinges ingevuld zonet
PTA SC subleage een idee?
ik was in 2 minuten klaar zo ongeveer jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk idee, als het minder dan 2 minuten werk is
En waarom bij de AldiEn dat boek van Hyundai is ook in het Koreaans?
2 minuten kan ik nog wel vrijmaken in m'n drukke (quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was in 2 minuten klaar zo ongeveer jaIk maak er wel even een aan
Bij de Aldi omdat we daar altijd onze wekelijkse boodschappen doen
En dat boek was gelukkig de Engelse vertaling
Maar oh zo te merken dat die man van oorsprong een Noord-Koreaan is
Wat een graftoko zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee, ik heb me beperkt tot wat flarden en foto bijschriftenAls ik mn Hyundai-hoofdstuk ga schrijven pak ik m wel weer uit de kast
En ik kan me goed voorstellen dat je een hekel aan de Aldi hebt![]()
de flesseninlevermevrouw vond het niet zo leuk dat ik de bel ingdrukt bleef houden toen ze na drie miniuten nog niet kwam.. maar vorige week was het nog moier.quote:
Heb je wel gelijk in, maar met zijn 2e is het ook beter te betalen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Onder je ouders vleugels vandaan is best OKWij kregen ook geheel onverwacht een huisje aangeboden, meteen in het diepe gesprongen en twee jaar gekluizenaard daar
![]()
Met zn tweeën beter te betalen: ik heb van die twee jaar dat we dara gewoond hebben een jaar geen inkomen gehad, en het jaar daarvoor had ik alleen StuFi.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar met zijn 2e is het ook beter te betalen...
En je hebt geen "last" van een dure auto.
En al helemaal niet een hobby die zoveel kost als karten.
En het maakt me ook geen zak uit dat dit veel geld kost, beide niet.
En daarom denk ik het niet te doen...
Ik schreef me 1,5 jaar geleden in met het idee dat ik over 4 a 5 jaar wel aan de beurt zou zijn, dus dit komt beetje erg snel geloof ik
Ik rij er morgen even langs, moet toch in breda zijn...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
maar als je er nog niet aan toe bent moet je het gewoon niet doen.Maar kom je dan weer onder aan de lijst te staan? EN is het een huis wara je in de toekomst wle eventueel in zou willen wonen? Dara moet je ook rekening mee houden
Oh ja die moet ik ook nog kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef Hugster het volgende:
Ik zou nog even genieten zo lang het nog kan, 300ZX scoren
Waar in Breda?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij er morgen even langs, moet toch in breda zijn...
Volgends mij is het op 300 meter van een vriend vandaan. Zijn wel leuke huisjes volgends mij.
En of ik onderaan de lijst kom te staan weet ik niet, moet ik ook eens uitzoeken...
En als ik ga rekenen heb ik het idee dat ik voor dit geld ook een hypotheek kan afsluiten over een tijdje zodat ik fijn een huisje voor mezelf kan kopen. Huren is eigenlijk gewoon weggegooit geld.
Verder wil ik eigenlijk ander werk denk ik, dus tja eerst dat allemaal op een rijtje hebben
Ik heb geen idee wat het is, sport word ik meestal niet echt warm van, zeker niet als er nog eens F1 bij staat. Het WRC, WTCC, GT3 Cup, GT cup en Le Mans vind ik wel gaaf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje
F1 boeit mij ook geen kont, maar managerspelletjes vind ik wel geinig
Ikke?!??! Ik kom net min of meer online en heb er nog niet eens over nagedacht!quote:
Geen idee eigenlijkquote:
kweetnie ... kan geen Zweedsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
stata hier niks?
http://www.volvo855.tk/
da's toch geen station?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, het is dus de stationauitvoering van de 850 gewoon
[afbeelding]
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaar de rode circel en de rood onderstreepte 5
en Bil is zweeds voor wagen
Super-Slow-Chatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:44 schreef Alexxxxx het volgende:
volgens mij krijgen we deze vannacht niet vol hoor
Die advertentie klopt niet inderdaad. Daarom de rode aanpassingen van de advertentiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet850 is gewoon de sedan, dat weet iedereen. Dus 855 zou station moeten zijn?
![]()
Dan klopt die ad niet en ben ik weer eens erg sloom van begrip OF ik ben gewoon weer eens erg sloom, punt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die advertentie klopt niet inderdaad. Daarom de rode aanpassingen van de advertentie
de 855 IS de 850 stationquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]lol
maar dan nog ... ooit wel eens een 855 in NL gezien? Ik weet wel zeker dat ik nooit een 855 heb gezien maar wel een 850 station
Listens to "I'm going slightly mad" - Queen - The Greatest Of II
quote:
Door een chat gesprek met die Volvo-dealer-vriend een lange tijd geleequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe kom je trouwens aan die bizarre username?
anaal gericht = gefocussed op het eindresultaat (zeg ik dat zo goed?)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, leuk verhaal
Alleen snap ik het anale deel niet
OP klaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:09 schreef Alexxxxx het volgende:
In de OP staat een linkje, daar kun je de OP vandaan halen. De tekst die je dan krijgt kopieer je naar een nieuw topic hier in PTA met als titel [PTA SC] Volvo 855
Het gedeeltje "plaats hier je OP"vervang je door foto's en gegevens van de Volvo 855, de drukt op invoeren, en klaar is de één met de vele nullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |