te veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel is zo'n Tipo 33 eigenlijk waard?
Foto's doen het niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef lipje het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxx waar blijf je?
een Fipo dus![]()
Sikuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
De OP
Uit de siku super serie nr 854 in schaal 1:64
Porsche 911 cabrio in gele kleur
nieuw in de blister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Details
Make Porsche
Model 911 Cabrio
Production Years 2003-
Model Type ALG
Scale 1:55
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on [afbeelding]
speelgoed auto danquote:
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Welke auto's staan er in die Autovisie dan?
Ik zou ooit wel eens alle autovisie's willen hebben en die dan doorlezen, dat als je een oldtimer koopt uit bijv 80 dat je dan kan lezen wat ze er toen van vonden
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.
Ik wil die auto wel graag hebben maar als je langer bent dan 1,75 kan je er niet echt in zitten staat er
Dan maar een Civic uit 1978
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, ik heb het layoutverneukende deel van je post even geknipt
Pech.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die post
Er is een verschil tussen een auto waarvoor een simpel ringetje 500 euro kost of het vervangen van een hele auto 500 euroquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Hij had een Jaguar XJS v12quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef lipje het volgende:
[..]Alles met een X erin is een Jag voor Peu..
t is een SUZUKI GX !!![]()
Yeahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Alfisti het volgende:
Toppertje Alexxxx!
Dat begrijp ik ja, al moet ik zeggen dat de onderdelen van Jaguar meestal goedkoper zijn als bij oa Volvoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een auto waarvoor een simpel ringetje 500 euro kost of het vervangen van een hele auto 500 euro
Trust me: Was het liefste doorgegaan met die Jag maar ja geld moet er ook zijn he...
Nostalgie?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, al moet ik zeggen dat de onderdelen van Jaguar meestal goedkoper zijn als bij oa Volvo![]()
Nu snap ik alleen niet waarom je dan zo'n doosje kooptik bedoel er zijn genoeg leukere goedkope oldtimers te koop (en dan bedoel ik niet die honderden Mercedessen die te koop staan).
Daarvoor was m'n eerste auto te jongquote:
Kratjes met groenten, fruit en aardappelen klaar zetten en in vrachtwagens stouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef PeuRac het volgende:
gefeliciteerd Alexxxx![]()
wat moet je daar doen eigenlijk?
nee, JIJ bent te jong om liefde voro zo'n oude Civic of GX te hebbenquote:
Wel weer werk op top niveauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kratjes met groenten, fruit en aardappelen klaar zetten en in vrachtwagens stouwen
Ballebek is niet veel ouder als jij en ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, JIJ bent te jong om liefde voro zo'n oude Civic of GX te hebbenMijn vader reed vroeger altijd met tweedehands jappen, dus ik begrijp Ballebek helemaal
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ballebek is niet veel ouder als jij en ik.
En ik weet wat nostalgie is, als ik ooit een keer een kikkergroene C-kadett city zie is die van mij(de eerste auto van mn oma die ik me kan herinneren).
Ik weet het, daarom wil ik een baan waar ik een vast uren aantal heb en niet zoals nu de ene week 70u werk en de week erna 20uquote:
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Voor elk persoon is nostalgie iets anders
Volvo 340 stata ook op mijn lijstjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).
De reden dat ik voor zoon klein ding kies is dat het lekker goedkoop is en ik die kleine auto's eigenlijk stoerder vind dan van die 13 in een dozijn Mercedessen enzo.
Zo'n Merc vind ik ook 10x niks (kost in verhouding ook vrij weinig), oude middenklasse of lage/kleine klasse auto's vind ik ook veel leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volvo 343DL uit 1979 wil ik ook wel hebben, auto had mijn vader en daarmee reden we elk weekend naar mijn opa en oma in Duitsland (280km vanaf huis).
De reden dat ik voor zoon klein ding kies is dat het lekker goedkoop is en ik die kleine auto's eigenlijk stoerder vind dan van die 13 in een dozijn Mercedessen enzo.
340 is geen daf he, de 343 welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volvo 340 stata ook op mijn lijstje
Alleen ik ga alle logo's er af halen, en nieuwe DAF 77 logo's er op plakkenAls verlaat stil protest tegen de teloorgang van de nederlandse auto-industrie
Ding rolde uit dezelfde fabriekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volvo 340 stata ook op mijn lijstje
Alleen ik ga alle logo's er af halen, en nieuwe DAF 77 logo's er op plakkenAls verlaat stil protest tegen de teloorgang van de nederlandse auto-industrie
Als ie maar variomatic heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |