quote:I don't want to see the Republican Party ride to political victory on the Four Horsemen of Calumny - Fear, Ignorance, Bigotry, and Smear
Margaret Chase Smithquote:"My creed is that public service must be more than doing a job efficiently and honestly. It must be a complete dedication to the people and to the nation with full recognition that every human being is entitled to courtesy and consideration, that constructive criticism is not only to be expected but sought, that smears are not only to be expected but fought, that honor is to be earned but not bought."
En dan ook nog erbij: "Op jou reageer ik niet meer"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
Dit is dus een McCarthy-discussie.
Wel
Niet
Wel
Een ware eer om die status te hebben verworvenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook nog erbij: "Op jou reageer ik niet meer"
Ik heb hem al een tijdjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ware eer om die status te hebben verworven![]()
Nou ja, het helpt natuurlijk al flink als je de topics waarin hij verschijnt - elke keer als er de overheid naar zijn inzichten weer iets te verwijten valt - simpelweg negeert.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje. Maar dat lijkt hij alweer vergeten
.
censuur!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
De vorige was niet eens vol.
<klowjow>En ik gooi mijn eten ook wel eens weg, al zitten ze er in Afrika om te springen</klowjow>quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
De vorige was niet eens vol.
Ach hij is wel grappig, goedkoop vermaak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt natuurlijk al flink als je de topics waarin hij verschijnt - elke keer als er de overheid naar zijn inzichten weer iets te verwijten valt - simpelweg negeert.
quote:Fact of the day
One-fifth of Russia's export earnings comes from Siberian gas lines that have no foreign outlet other than the European Union.
Financial Times
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_met_stemwijzer.htmlquote:In steden waar de extreem-rechtse Nederlandse Volks Unie (NVU) aan de gemeenteraadsverkiezingen deelneemt, geeft de digitale stemwijzer één op de vijf keer de NVU als stemadvies. Dat bevestigde het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP) vrijdag. Het IPP is de samensteller van de stemwijzers op internet. De NVU neemt in Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen, Oss en Venray deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. In de aanloop naar de verkiezingen bezoeken veel mensen de online-stemwijzer. In Arnhem en Nijmegen komt circa 18 procent van de bezoekers uit bij de NVU als meest geschikte partij, in Apeldoorn is dat percentage zelfs 27.
Dat verwachtte je vorige keer ook, maar het leverde je bar weinig op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verwacht wel dat het vorige deel gewoon verdwijnt, naar goed gebruik.
ik weet niet waarom, maar ik geloof die manquote:
Fotoboek!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik geloof die man
Gelukkig heb ik je moeder nog wel een Cincinatti Bowtie kunnen geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat verwachtte je vorige keer ook, maar het leverde je bar weinig op.
nu helemaal!!!quote:
Kwestie van prioriteiten stellen he.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je moeder nog wel een Cincinatti Bowtie kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |