Veel succes! Goed dat je in ieder geval iets doet, dan blijft de boel niet langer stilstaan. Kun je al snel langs komen daar?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik heb een reactie gehad en het komt erop neer dat ik een keer moet langskomen om te kijken of de behandeling bij me aansluit. Dus dat ga ik doen en dan hoor ik meer wat me te wachten kan staan en wat me dat zal opleveren.
Ik voel me al 4 jaar zo.... en het klopt wel wat je zegt, het kan een doordeweekse depressie zijn, want de ene dag voel ik me zo, en de volgende dag denk ik weer dat ik me aanstel. Maar het is niet 1 keer in de x maanden, maar elke week.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:13 schreef Mjam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik ben geen psychiater, maar dit klinkt als een gewone, doordeweekse, ordinaire depressie. Dom dat je daar niks aan gaat / laat doen, depressies zijn vaak goed behandelbaar, o.a. met medicijnen. Nu laat je je leven gewoon door je vingers glippen.
Toekomst van werken, eten slapen, werken, eten, slapen, etc? Begin voor jezelf! Je doet ICT! Enig idee hoeveel mogelijkheden er nog in die sector zijn? Je hebt er talent voor, anders zou je het niet doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef -Muse- het volgende:
He, zelfde situatie als hier, alleen ben je 6 jaar verder.
Ook mijn opleiding is een ramp, doe ICT, loop achter, en doe er waarschijnlijk een half jaar langer over. heb geen vriendin, simpel omdat ik "the balls" niet heb op er ook maar iets voor te doen. Uitgaan is eenr amp, aangezien ik niet kan dansen en als ik stil sta met een pilsje voel ik me al helemaal een loser.
Heb wel vrienden, aardig enzo, maar daarmee zit ik bijna elke dag in de coffeeshop, en daarnaast zie ik ze nooit.
Heb geen zin om te leven, heb geen zin in een toekomst van werken, eten, slapen, werken , eten, slapen etc etc, maar heb ook geen zin om mezelf voor de trein te gooien, want daar schiet ik ook nix mee op. Heb geen ambities, geen talent ergens voor, en heb ook geen hobbies. Ik werk niet, niet omdat ik niet wil, maar omdat het er niet van komt, en ik er vrij weinig mee opschiet.
Zucht... ik hoop dat ik hier goed zit, want dit moest ff eruit![]()
Weet je wat jij zou moeten doen? Fuck your brains out!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef wegkwijt het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het is allemaal zo raar. Mn hele leven slaat compleet nergens meer op. Ik kan totaal niet met mezelf leven en heb ook eigenlijk niets om voor te leven.
Ik ben 27 jaar sinds mijn 19e ben ik student aan een universiteit en heb mn 'P' nog niet. Sterker nog, ik sta ingeschreven maar that's it. Iedereen doet er beetje lacherig over in mn omgeving, denken door mn leugens dat ik bijna klaar ben maar ben helemaal nergens.
Overdag zit ik thuis. Ik wacht tot het avond is en iedereen met een normaal leven weer vrij is. Dan heb ik een 'leuke' avond en wacht ik weer tot de volgende avond. Enige ritme die ik heb is mn bijbaantje.
Dan vraag je jezelf natuurlijk af van waarom zou je het zo doen... Antwoord is raar. Ik ben gewoon niet tevreden met mezelf. Ik vind mezelf niet mooi genoeg. Als ik rationeel nadenk dan weet ik dat ik een leuke jongen ben,zie er bovengemiddeld uit, maar ik streef naar perfectie en dat zal nooit te behalen zijn Het is nu zelfs zo erg dat ik liever niet meer wegga. Dat als ik mezelf in de spiegel kijk ik van mezelf walg. Ik zit 8 jaar op school en ga gewoon niet omdat ik mezelf niet leuk vind.
Nu ben ik 27 jaar en heb ik niets. Absoluut geen toekomst, ik heb vandaag mn relatie verbroken met een meisje dat alles voor me is. Waarom ik dat heb gedaan? Zodat ik echt helemaal niets meer heb. Vrienden laat ik steeds meer links liggen, vriendin heb ik nu dus niet meer en ik probeer afscheid te nemen van mijn familie, iets dat mij heel veel pijn doet, maar in mijn hoofd is het noodzakelijk.
Ik weet het niet meer. Ik wil gewoon niet meer leven, maar dan denk ik bij mezelf als je dat echt niet wilt dan had je er wel een einde aan gemaakt. Maar ik wil ook niet geholpen worden, ik wil niet tevreden zijn met mezelf, ik wil mezelf gewoon niet. Ik leef niet per dag, ik leef per minuut. Ik weet niet wat ik vanavond moet doen, naar buiten wil ik niet, vriendin heb ik niet meer. Rare is dat ik me ontzettend alleen voel, maar ook echt niemand bij me wil hebben.
Ik ben bang voor de dood omdat er dan helemaal niets meer is. Ik ban bang voor het niets. Maar doorgaan wil ik al helemaal niet. Ik was gisteren weg met vrienden en mn vriendin , die het allemaal ontzettend gezellig hadden. Enige wat ik dacht was: Als ik thuis ben dan zuip ik me klem en spring ik voor een trein.
Ik kan zo wel doorgaan, maar dat is niet gewenst in R&P.
Ik weet het gewoon niet meer.
Spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Developersrus het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen? Fuck your brains out!
Hij heeft nu (als het goed is) zijn vriendin weer terug, dus dat gaat wel lukken dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Developersrus het volgende:
Precies, feromonen is wat die gast nodig heeft, neuken zeg ik je!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hij heeft nu (als het goed is) zijn vriendin weer terug, dus dat gaat wel lukken dan.
You go ts![]()
Beidequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef Developersrus het volgende:
Precies, feromonen is wat die gast nodig heeft, neuken zeg ik je!!![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef sweetgirly het volgende:
Beide![]()
Neuken kan bijdragen tot een goede gezondheid, ontspanning etc.
Dus idd ts, neuken zal je oa ook..
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef wegkwijt het volgende:
[..]
Dat weet ik Salvador. Na zoveel jaar snap ik dat zelfs
Er volgt eerst een intakegesprek om te kijken of ik in aanmerking kom voor een behandeling en voor welke (klinische of dagklinische). Zo ja, dan zou ik op een wachtlijst kunnen komen omdat de kliniek vol is, maar dat duurt niet langer dan een paak weken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:16 schreef Mjam het volgende:
Veel succes! Goed dat je in ieder geval iets doet, dan blijft de boel niet langer stilstaan. Kun je al snel langs komen daar?
Manisch depressief.quote:
Sex is nou iets waar ik me geen zorgen om maakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef wegkwijt het volgende:
Ben iig blij dat ik de stap heb genomen![]()
Wat voor effect denk je dan dat dat zal hebben?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef wegkwijt het volgende:
Ook vond ze dat ik aan anti-depressiva moest denken, maar dat heb ik liever niet.Enige waar ik laaste jaren plezier uit haal is mn lichaam en sporten, dus ben heel bang dat t daar een negatief effect op zal hebben.
Goed om te horen! Succesquote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef wegkwijt het volgende:
Ff een 'updatetje'...
Gaat de laatste tijd iets beter, iig heb ik meer periodes dat t lekker gaat. Vandaag voor het eerst naar de psycholoog geweest, voelde wel goed aan. Zit toch wat dieper dan ik zelf gedacht had. Ook vond ze dat ik aan anti-depressiva moest denken, maar dat heb ik liever niet.Enige waar ik laaste jaren plezier uit haal is mn lichaam en sporten, dus ben heel bang dat t daar een negatief effect op zal hebben. Verder denkt ze dat theraphie bij de GGZ ook iets kan zijn waar ik over moet nadenken. Ook heb ik me flink georienteerd op studies en ben er zo goed als uit. Ben iig blij dat ik de stap heb genomen![]()
Groetjes en de rest ook succes![]()
Sporten op hoog niveau? Ik sport dus heel wat meer dan de gemiddelde mens. Ik zie bij mensen die AD gebruiken dat ze vaak veel drang naar slapen hebben. Ik heb nu ook besloten om er ook echt niet aan te beginnen. Heb geen zin in troep in mn lichaam. Ik ga er vanuit dat ik t zonder medicijnen kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat voor effect denk je dan dat dat zal hebben?
Ik slik die troep zelf ook, en heb niet het idee dat het mijn zin om te sporten vermindert. Ik ga denk ik drie keer per week... Ik had wel last van bijwerkingen aan het begin, en als ik ze nu 2 dagen achter elkaar vergeet heb ik onttrekkingsverschijnselen, die zijn vergelijkbaar met de bijwerkingen wanneer je begint. Maar hiermee is prima te sporten...
Filmaanrader: bang bang you're dead! Over iemand die inderdaad gepest wordt, maar ook anderen in de school. Hij filmt dit, maakt er 'home videos' van, met eigen commentaar. Hij zegt letterlijk wat jij hier zei.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Big_Ize het volgende:
Ik herken hier wel iets in. Jarenlang ben ik gepest. Ik begon te geloven wat de pesters riepen. Ik vond mezelf ook echt lelijk, durfde niet echt meer in de spiegel te kijken, vond dat ik niet echt veel waard was, enz. Ook heb ik wel een gedacht aan zelfmoord, maar dat is maar even geweest. Nog altijd ben ik best wel onzeker over mezelf. Gelukkig niet meer zo erg als vroeger. Ben nu 23. Mijn uiterlijk blijft een zwakke plek voor mij. Het is dan wel niet hezelfde als bij jou, maar ik weet ongeveer hoe je je moet voelen. Ik wil hier niet mijn leven bloot leggen, dus niet alles wil ik kwijt. Maar het is meer dan alleen maar onzeker zijn over mijn uiterlijk. Maar als je erover wilt praten.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |