Lelijke inzichtloze, hou je muil. Slotjesvragers krijgen een note.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef rompompom het volgende:
Deze kan op slot, in principe. Wát een bagger!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef Stofje het volgende:
Uw geliefde Stof verveelt zich de téring. Vandaar.
Ga effe met een trein spelen ofzo, mên!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lelijke inzichtloze, hou je muil. Slotjesvragers krijgen een note.
De téring.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef InsertCredit het volgende:
Verveel je je niet nog steeds nu?
Er zit geen rel in vanavond. FOK heeft een baggerend kutpubliek, hedentendage.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga effe met een trein spelen ofzo, mên!
Het is wachten op meer crew trouwens. Heb je het linkje al achter gezet?
Unban Knowall dan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er zit geen rel in vanavond. FOK heeft een baggerend kutpubliek, hedentendage.
Zeiksnol.quote:
Ik ga vanavond nog BeF, gijsjes, die kutstedentopics en de homoreeks dichtgooien. Puur, omdat ik me de téring verveel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Wanneer gaan die kutreeksen dicht?
Dank je, Stuart.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik open binnekort een leuke
En van andere geniale users.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn god en die sluit de geniale topics van Tong ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
Ik ga vanavond nog BeF, gijsjes, die kutstedentopics en de homoreeks dichtgooien. Puur, omdat ik me de téring verveel.
Mod van Games. Fotoboekrelatie met pussydeluxe. Date. Hij riep het van de hoogste toren. Zij kwam niet opdagen. Hij voor lul. Hij gefrustreerd. Hij schelden. Crew zei: "Maar M, dat mág toch niet jochie!". Hij: "Boeiend!". Crew: "Oh. Zwart!". Hij: "Neeeee". Crew: "Jaaaaa". Hij: "Neeeee!"quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat was er nou met die MMmmammariiausuuasadinges?
Het komt door de huidige crew zeg ik je!quote:
Bron, link, URL, Ethiopische renneger?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn god en die sluit de geniale topics van Tong ?
Loop jij ff achter!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zei ik net in dat andere topic.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij was een kutmod. Zo'n hele enge. Waar iedereen bang voor was. Toen was het hier écht vérschríkkélíjk éng.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het komt door de huidige crew zeg ik je!
Vroegâh, when dinosaurs roamed the earth toen wíj nog de dienst uitmaakten hier, was het veel leuker. Puh.
Vroeger, toen @@@ er nog was bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
Het komt door de huidige crew zeg ik je!
Vroegâh, when dinosaurs roamed the earth toen wíj nog de dienst uitmaakten hier, was het veel leuker. Puh.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mod van Games. Fotoboekrelatie met pussydeluxe. Date. Hij riep het van de hoogste toren. Zij kwam niet opdagen. Hij voor lul. Hij gefrustreerd. Hij schelden. Crew zei: "Maar M, dat mág toch niet jochie!". Hij: "Boeiend!". Crew: "Oh. Zwart!". Hij: "Neeeee". Crew: "Jaaaaa". Hij: "Neeeee!"
[afbeelding]
Krijg jij eens heel gauw tieten en doe er wat nuttigs mee, inFUUS.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zei ik net in dat andere topic.
MAAR JA, TOEN MOESTEN WE VAN DIE STOFWOLK HIER NAARTOE!!
Weg sfeer! En bedankt, Stofje!
Shmoopy?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zei ik net in dat andere topic.
MAAR JA, TOEN MOESTEN WE VAN DIE STOFWOLK HIER NAARTOE!!
Weg sfeer! En bedankt, Stofje!
Toen ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vroeger, toen @@@ er nog was bedoel je?
([afbeelding]).
Heel goed meisje. Werk jij maar eens voor de users.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Shmoopy?
Tot ziens Shmoopy, Hoi MMaRsu
Tot ziens MMaRsu
As je niet tege alkehol ken mot je niet drinke Domisjee!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EN FUCK DIE BOEIJE DAT IK ACHTERLOOP,
IK HEB PORT OP, VERDOMMEMEMMEMEE!
Ons doodgeboren kindje, GHZDWHOGBZ.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
Toen ja..
Pareltjes waren dat, de [@@@]-topics.
DAT DOE IK GOFTEDOMME AL JÁREN STOF! JÁREN!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heel goed meisje. Werk jij maar eens voor de users.
Die heb ik al enige tijd en daar heb ik al zát mee gedaan, dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Krijg jij eens heel gauw tieten en doe er wat nuttigs mee, inFUUS.
Oh ja, dat ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Shmoopy?
Tot ziens Shmoopy, Hoi MMaRsu
Tot ziens MMaRsu
Goed plan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog BeF, gijsjes, die kutstedentopics en de homoreeks dichtgooien. Puur, omdat ik me de téring verveel.
Ik ben niet eng. Hoogstens ietwat bedreigend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij was een kutmod. Zo'n hele enge. Waar iedereen bang voor was. Toen was het hier écht vérschríkkélíjk éng.
EN DAT DOE JE GEWELDIG EN DAAROM HOU IK VAN JE MAAR DAT WIL JE NIET ZIEN EN DAT IRRITEERT EN DAN NOG GUN JE ME HET GELUK NIET, stommerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DAT DOE IK GOFTEDOMME AL JÁREN STOF! JÁREN!
"Zeide Hij niet, drinkt en vermenigvuldigt u, mijn kindr'en."quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
As je niet tege alkehol ken mot je niet drinke Domisjee!
En zondag weer preken zeker, schijnheil!.
Ga je me nog inwijden, of is dit weer zo'n anti-newbie topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen ja..
Pareltjes waren dat, de [@@@]-topics.
Toeval wil dat ik eerder vanavond een oud topic aan het terug lezen was, waar jij heel geraffineerd een aantal users aan stukken scheurde. Pre-[@@@]. Fijn leesvoer was dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, dat ook.
Ik deed nooit mee aan @@@ trouwens. Was het dan niet misschien nog langer geleden? Toen poepen nog met een lange oe was?
Sterf, kankernewbie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ga je me nog inwijden, of is dit weer zo'n anti-newbie topic
Ja. Ksssst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ga je me nog inwijden, of is dit weer zo'n anti-newbie topic
SODEMIETER TOCH OP NAAR DIE PDL VAN JE EN NEEM DIE ROZE BRIL VAN JE MEE!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
EN DAT DOE JE GEWELDIG EN DAAROM HOU IK VAN JE MAAR DAT WIL JE NIET ZIEN EN DAT IRRITEERT EN DAN NOG GUN JE ME HET GELUK NIET, stommerd.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mod van Games. Fotoboekrelatie met pussydeluxe. Date. Hij riep het van de hoogste toren. Zij kwam niet opdagen. Hij voor lul. Hij gefrustreerd. Hij schelden. Crew zei: "Maar M, dat mág toch niet jochie!". Hij: "Boeiend!". Crew: "Oh. Zwart!". Hij: "Neeeee". Crew: "Jaaaaa". Hij: "Neeeee!"
[afbeelding]
Ja? Was ik leuk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toeval wil dat ik eerder vanavond een oud topic aan het terug lezen was, waar jij heel geraffineerd een aantal users aan stukken scheurde. Pre-[@@@]. Fijn leesvoer was dat..
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Stofje het volgende:
Zijn alle reeksen nu dicht?
Vast geen handige wiki voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De geschiedenis van Fok! kennen noemen ze dat
JK.quote:
Soms moet dat even he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt..
Pleuris schmeuris.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef MUUS het volgende:
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt..
MUUSke!quote:
Daar knapt een mens van op, Stof.quote:
Yup.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja? Was ik leuk?.
Tegenwoordig kom ik niet meer tot mijn recht hier..
Ook de mijne.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pleuris schmeuris.
Als je koste wat het kost aan je kutreeksje wilt vasthouden terwijl je niet verder komt dan: "Goedemorgen", "Ik ga mijn hond uitlaten" en "Goh! Is dit deel 287 al weer", dan moet je reeks gewoon dood.
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk, hehehe.
Sexy lady.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Insobeeb!![]()
[ONZ FB] Nu zonder OP! Hail.![]()
Altijd, al zo vaak gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fok!ken met drank op kan dus wel.
Mits port.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fok!ken met drank op kan dus wel.
Oldbies? Waar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef InsertCredit het volgende:
Ook de mijne.
Of teld enkel die van oldbies?
Alles boven de 5% alcohol volstaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef InsertCredit het volgende:
Mits port.
Hard graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef xrrwr het volgende:
Nou stof, wil je bier tegen je hasses gegooit hebben?
HJ dus ook, wat ik nu aan het verorberen benquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles boven de 5% alcohol volstaat.
Mits met voldoende mate.
Nee idd. Een dubbele ranja trek ik nog netquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt in je hele leven nog nooit van zulke sterke drank mogen genieten![]()
Ach, ik ga toch zo whose line kijken.quote:
Inclusief doodsverwensing.quote:
19% valt wel mee toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
Ach man, jij hebt in je hele leven nog nooit van zulke sterke drank mogen genieten![]()
Verkeerde account schatquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ach, ik ga toch zo whose line kijken.
Net een nummer afgemaakt en ik ben de computer zat.
en als je horen gaat roepen, zie mijn site... toch mp3 (onderaan)
Lafbek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Stofje het volgende:
"Ik bezwijk onder de druk".
Weer een voordeel van vroeger. Toen was de actie gewoon waar wij waren.quote:
Incl. hoofdpijn waarschijnlijk, gezien het bedenkelijk alooi van [voornoemde Port].quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik moet morgen werken trouwens.
Dito.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik moet morgen werken trouwens.
Reeksen benne kut.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
Iemand enig idee van deze onzin om alles dicht te gooien ?
Gebruik de search!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
of waar kan ik de achtergrond van deze aktie terugvinden
Vandaag wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
en dat beslis jij ?
Nee, Stofje verveelt zichquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
puur een truk om alles in 1 topic te stoppen?
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Weer een voordeel van vroeger. Toen was de actie gewoon waar wij waren.
eigen schuldquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
En nu zitten wij tussen al die homos.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan hij hier dan niet komen stof vegen?
Vind je wel lekker, zo vanuit je Ivoren Toren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stofje het volgende:
Dat zou misbruik zijn van mijn modrechten.
()
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strotquote:
Ik krijg jou nog welquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou misbruik zijn van mijn modrechten.
()
URL? Ik volg het allemaal niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.
Hier, daar, nog meer daar. Ik word oud..
"ik word" is tegenwoordig met "dt", MUUS.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef MUUS het volgende:
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.
Hier, daar, nog meer daar. Ik word oud..
Wow! Heb jij strohrum gehad!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strot![]()
Pure alcohol met een beetje suiker schijnt ook de bOmB te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strot![]()
de wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pure alcohol met een beetje suiker schijnt ook de bOmB te zijn.
Heeft Klowjow een mandaat buiten MED? Het is in ieder geval leesvoer met scheldwoorden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
URL? Ik volg het allemaal niet meer.!
En jij, oud?! Welnee, immer jong en prontig..
Geen enge grapjes met me maken, JK. Ik ben moe, oud en kwetsbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"ik word" is tegenwoordig met "dt", MUUS.
Asblond, niet grijs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heeft Klowjow een mandaat buiten MED? Het is in ieder geval leesvoer met scheldwoorden..
Op mijn verjaardag trok een grijze haar uit mijn knar. Soooo not funny..
What happened to fris, fruitig en pront?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
Geen enge grapjes met me maken, JK. Ik ben moe, oud en kwetsbaar..
Komma tussen 'grijze' en 'haar' geeft anders ook een leuk beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef MUUS het volgende:
IK!
Godverdomme, ik blijf woorden vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |