quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mod van Games. Fotoboekrelatie met pussydeluxe. Date. Hij riep het van de hoogste toren. Zij kwam niet opdagen. Hij voor lul. Hij gefrustreerd. Hij schelden. Crew zei: "Maar M, dat mįg toch niet jochie!". Hij: "Boeiend!". Crew: "Oh. Zwart!". Hij: "Neeeee". Crew: "Jaaaaa". Hij: "Neeeee!"
[afbeelding]
Ja? Was ik leuk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toeval wil dat ik eerder vanavond een oud topic aan het terug lezen was, waar jij heel geraffineerd een aantal users aan stukken scheurde. Pre-[@@@]. Fijn leesvoer was dat..
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Stofje het volgende:
Zijn alle reeksen nu dicht?
Vast geen handige wiki voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De geschiedenis van Fok! kennen noemen ze dat
JK.quote:
Soms moet dat even he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt..
Pleuris schmeuris.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef MUUS het volgende:
Nu achterover leunen en kijken hoe de pleuris uitbreekt..
MUUSke!quote:
Daar knapt een mens van op, Stof.quote:
Yup.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja? Was ik leuk?.
Tegenwoordig kom ik niet meer tot mijn recht hier..
Ook de mijne.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pleuris schmeuris.
Als je koste wat het kost aan je kutreeksje wilt vasthouden terwijl je niet verder komt dan: "Goedemorgen", "Ik ga mijn hond uitlaten" en "Goh! Is dit deel 287 al weer", dan moet je reeks gewoon dood.
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk, hehehe.
Sexy lady.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Insobeeb!![]()
[ONZ FB] Nu zonder OP! Hail.![]()
Altijd, al zo vaak gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fok!ken met drank op kan dus wel.
Mits port.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fok!ken met drank op kan dus wel.
Oldbies? Waar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef InsertCredit het volgende:
Ook de mijne.
Of teld enkel die van oldbies?
Alles boven de 5% alcohol volstaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef InsertCredit het volgende:
Mits port.
Hard graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef xrrwr het volgende:
Nou stof, wil je bier tegen je hasses gegooit hebben?
HJ dus ook, wat ik nu aan het verorberen benquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles boven de 5% alcohol volstaat.
Mits met voldoende mate.
Nee idd. Een dubbele ranja trek ik nog netquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt in je hele leven nog nooit van zulke sterke drank mogen genieten![]()
Ach, ik ga toch zo whose line kijken.quote:
Inclusief doodsverwensing.quote:
19% valt wel mee toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
Ach man, jij hebt in je hele leven nog nooit van zulke sterke drank mogen genieten![]()
Verkeerde account schatquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ach, ik ga toch zo whose line kijken.
Net een nummer afgemaakt en ik ben de computer zat.
en als je horen gaat roepen, zie mijn site... toch mp3 (onderaan)
Lafbek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef Stofje het volgende:
"Ik bezwijk onder de druk".
Weer een voordeel van vroeger. Toen was de actie gewoon waar wij waren.quote:
Incl. hoofdpijn waarschijnlijk, gezien het bedenkelijk alooi van [voornoemde Port].quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik moet morgen werken trouwens.
Dito.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik moet morgen werken trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |