Reeksen benne kut.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
Iemand enig idee van deze onzin om alles dicht te gooien ?
Gebruik de search!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
of waar kan ik de achtergrond van deze aktie terugvinden
Vandaag wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
en dat beslis jij ?
Nee, Stofje verveelt zichquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
puur een truk om alles in 1 topic te stoppen?
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Weer een voordeel van vroeger. Toen was de actie gewoon waar wij waren.
eigen schuldquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
En nu zitten wij tussen al die homos.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan hij hier dan niet komen stof vegen?
Vind je wel lekker, zo vanuit je Ivoren Toren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stofje het volgende:
Dat zou misbruik zijn van mijn modrechten.
()
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strotquote:
Ik krijg jou nog welquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou misbruik zijn van mijn modrechten.
()
URL? Ik volg het allemaal niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.
Hier, daar, nog meer daar. Ik word oud..
"ik word" is tegenwoordig met "dt", MUUS.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef MUUS het volgende:
Er loopt ook nog ene potentieel dingetje in FB.
Hier, daar, nog meer daar. Ik word oud..
Wow! Heb jij strohrum gehad!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strot![]()
Pure alcohol met een beetje suiker schijnt ook de bOmB te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
Mwoh, valt idd nog wel mee. Ik heb al een keer strohrum gehad, dat giert je pas door de strot![]()
de wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pure alcohol met een beetje suiker schijnt ook de bOmB te zijn.
Heeft Klowjow een mandaat buiten MED? Het is in ieder geval leesvoer met scheldwoorden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
URL? Ik volg het allemaal niet meer.!
En jij, oud?! Welnee, immer jong en prontig..
Geen enge grapjes met me maken, JK. Ik ben moe, oud en kwetsbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"ik word" is tegenwoordig met "dt", MUUS.
Asblond, niet grijs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heeft Klowjow een mandaat buiten MED? Het is in ieder geval leesvoer met scheldwoorden..
Op mijn verjaardag trok een grijze haar uit mijn knar. Soooo not funny..
What happened to fris, fruitig en pront?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
Geen enge grapjes met me maken, JK. Ik ben moe, oud en kwetsbaar..
Komma tussen 'grijze' en 'haar' geeft anders ook een leuk beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:49 schreef MUUS het volgende:
IK!
Godverdomme, ik blijf woorden vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |