Echte breezers zijn er steeds minder eigenlijk! Het zijn vooral nog de meisjes en jongetjes van 13 en 14 jaar, maar daarboven valt het allemaal wel mee.. En op SB/SD heb je natuurlijk veel van hetzelfde soort mensen, maar er zitten ook onwijs veel leuke mensen op.. Zeg nou zelf, hoeveel ECHTE breezers heb je nou in de uitzending gezien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tr1pl3 eM Ho3 d03 jIj D3nkUh 0vUh 4l diejjj Br33z4hs?1?
Niet liegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja man wat een onzin! Ik had mijn account nog helemaal niet bevestig!
Misschien willen ze t voor je maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Jongens hij heeft ons nu wel unbanned he.
Misschien een topic ban ? geen idee of het bestaat zou wel niet maar toch.
Mogen wij met een paar mensen van FOK! als sidekick samen in de uitzending komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef TripleM het volgende:
Over morgen, ik vroeg het net aan m'n collega die belde, jullie mogen best in de uitzending maar niet tijdens Love Etc., dat moet wel een klein beetje serieus blijven.. Bij Totally SB of bij Do Your Thing kan dat best, das allemaal niet zo serieus
Het begon al gelijk goed met die Roxy en der Indow vriend. 2 perfecte voorbeelden van breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:22 schreef TripleM het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Echte breezers zijn er steeds minder eigenlijk! Het zijn vooral nog de meisjes en jongetjes van 13 en 14 jaar, maar daarboven valt het allemaal wel mee.. En op SB/SD heb je natuurlijk veel van hetzelfde soort mensen, maar er zitten ook onwijs veel leuke mensen op.. Zeg nou zelf, hoeveel ECHTE breezers heb je nou in de uitzending gezien?
kerel...........quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mogen wij met een paar mensen van FOK! als sidekick samen in de uitzending komen![]()
Nee echt! Ik zou een bevestigings smsje krijgen maar hij zei dat mijn nummer al in gebruik was. Maar ik heb helemaal geen sugababes of superdudes.quote:
Da's dan toch vooral omdat je ze alleen ziet en eigenlijk maar weinig hoort zeggen. Ik was gisteren in de studio en heb heel veel met ze gepraat, en ze zijn allebei ontzettend aardig en alles behalve dom, ik vind dat geen breezer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het begon al gelijk goed met die Roxy en der Indow vriend. 2 perfecte voorbeelden van breezer
Je mag niet mee hoor, hoe veel je ook slijmtquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef Stretto het volgende:
kerel...........
Ga nou niet in op het aanbod, dan is er geen fuck meer aan![]()
WTF nee manquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef TripleM het volgende:
Een paar tegelijk? Dan wordt het een beetje een zooitje denk ikmaar als jij graag sidekick wil zijn dan ga ik kijken of ik dat kan regelen voor je hoor
Volgens mij was de helft van wat ze zei broodje aapquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Da's dan toch vooral omdat je ze alleen ziet en eigenlijk maar weinig hoort zeggen. Ik was gisteren in de studio en heb heel veel met ze gepraat, en ze zijn allebei ontzettend aardig en alles behalve dom, ik vind dat geen breezer..
Dan vind ik dat meisje van 15 daarstraks, die zei dat ze vreemdging omdat ze seks zo lekker vond en mensen in d'r omgeving dat wel wisten, wel even wat anders.. Ik zat nog te denken dat zelfs ik daar niks goeds meer van kon maken
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Silven het volgende:
Sorry ik heb nummertje 3 helemaal gemist, iemand een korte samenvatting? En is triple m een insider?
Ahahah we hebben een breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
wrm dissen julie SB TV? alsof julie coolr zijn, n3Rds!![]()
Weer zo'n gozer van SBquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
Fok! Jij bent een echte! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
Ruig!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
kdrink bijna noit breezer.![]()
liever bacardi ofoz![]()
Een baco boy dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
liever bacardi ofoz![]()
Heb je je nou speciaal aangemeld op FOK! om hier te reargerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
liever bacardi ofoz![]()
jij hep nog nooit een meisje aangeraakd wslkquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Silven het volgende:
[..]
Fok! Jij bent een echte! Mag ik je aanraken?![]()
ja maar lurk oko al lang op fok; dusj...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je je nou speciaal aangemeld op FOK! om hier te reargeren![]()
Is dat erg ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
jij hep nog nooit een meisje aangeraakd wslk
Beter leer je Nederlands pauperjong.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
ja maar lurk oko al lang op fok; dusj...
Dat zit er dik inquote:
Jij hebt nog nooit een meishe aangeraakt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
jij hep nog nooit een meisje aangeraakd wslk
alsof jij nooit een typefout maaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Beter leer je Nederlands pauperjong.
Typefoutquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
alsof jij nooit een typefout maakt
Ben jij Gregory uit Rotterdam?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Een typefout is wat anders dan een hele zin vol foutenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
Die rapperquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of die vriend van Jeremy ene Mohammed![]()
Say what?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
ik heb me me vrienden ook is een rap gemaakt en we sijn egt wel goed hoowr
Dan heb je gelukkig toch nog iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
Hoeveel procent scoor jij op TMF met de gangstah meter?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef THoM.As. het volgende:
ja gek jullie hebben commentaar op de rhymes van die kerels, maar zelf zijn jullie te pussy om te rymen.
Eerst dacht ik dat je een wannabe was maar je bent echt ruig!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
Doe es posten!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
Volgens mij een kloon van Maikuuuhlquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef Silven het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat je een wannabe was maar je bent echt ruig!!!
ja, vindt ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef Silven het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat je een wannabe was maar je bent echt ruig!!!
Wow coool.. een echtequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:35 schreef THoM.As. het volgende:
Dat maakt het niet minder grappigquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TripleM het volgende:
Mensen kom op, dies nep. Dat ziet een echte pro meteen
Hij maakt net iets teveel spelfouten idd. Jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TripleM het volgende:
Mogelijk...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij een kloon van Maikuuuhl![]()
Oh..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TripleM het volgende:
Ik vond hem al een beetje extreem inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TripleM het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef THoM.As. het volgende:
sorry jongens, ik moet gaan slapen van me moeder
ik ben echt geen fakerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TripleM het volgende:
wtf ik wil gwn iets anders dan de anderequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:55 schreef TripleM het volgende:
Zn nickname klopt ook helemaal niet.. Geloof mij nou maar
Ga eens weg ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
wtf ik wil gwn iets anders dan de andere
Je lijkt anders erg op je breezervriendenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
wtf ik wil gwn iets anders dan de andere
hey kan jij mij sidekick maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:58 schreef TripleM het volgende:
Ik ga slapen jongens, morgen een dagje vrij maar als Dirkie sidekick wil worden dan roept ie maar
ik moet toch ook niet schrijven.;quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens normaal Nederlands![]()
Dus zeer geschikt voor die rolquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens normaal Nederlands![]()
Stoer, drop eens wat lyricsquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef THoM.As. het volgende:
nee, ik zit er nog even stiekem opquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef Silven het volgende:
Verdacht dat thomas en tripleM op dezelfde tijd moeten gaan slapen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef THoM.As. het volgende:
nee, ik zit er nog even stiekem op
hopelijk word men moeder niet boos als ze het ontdekt
Nou, ik vind veel leuk, maar een hele slechte breezer-imitatie is dan weer net NIET mijn ding..quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef Silven het volgende:
Verdacht dat thomas en tripleM op dezelfde tijd moeten gaan slapen![]()
deze was maar om te lachen hoor:quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Stoer, drop eens wat lyrics.
Godverdomme, had ik eindelijk een theoriequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
nee, ik zit er nog even stiekem op
hopelijk word men moeder niet boos als ze het ontdekt
Dope man. Respect.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
deze was maar om te lachen hoor:
ik en me homies in the hood
we voelen ons robin hood
we vechten voor de armen
nee, dat doet niet pijn aan onze darmen
iedereen weet dat je niet met ons moet messen
want anders zal jij een hele tijd je dorst niet meer lessen
je moet niet proberen meisjes te slaan
daar kan je van op aan
wij geven hen bescherming
..
ja, tot daar zijn we
Props!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef THoM.As. het volgende:
[..]
deze was maar om te lachen hoor:
ik en me homies in the hood
we voelen ons robin hood
we vechten voor de armen
nee, dat doet niet pijn aan onze darmen
iedereen weet dat je niet met ons moet messen
want anders zal jij een hele tijd je dorst niet meer lessen
je moet niet proberen meisjes te slaan
daar kan je van op aan
wij geven hen bescherming
..
ja, tot daar zijn we
genoteerd, sukkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef Silven het volgende:
Tip voor de volgende OP: bijhouden van encounters met echte breezers op Fok! Thomas staat genoteert.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:20 schreef THoM.As. het volgende:
Whehe, jongens, ik was het, Triple-M.
Ik zal nu stoppen.!
Spel je username dan correct.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:20 schreef THoM.As. het volgende:
Whehe, jongens, ik was het, Triple-M.
Ik zal nu stoppen.!
Haha, top man!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo ff een logo gemaakt voor in het OP!
Ja dat was BoyVquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wie was dat net op SBTV?
Groeten aan het FOK!Forum
Of zit ik nu naar een herhaling te kijken gezien het tijdstip?
Nee dat bedoel ik, net als hij dat bedoelt....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt: Wat bedoel je?
Euh, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik, net als hij dat bedoelt....
Mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef sw78 het volgende:
Deze opname heb ik toennet gemaakt (was een herhaling):
http://www.zippyvideos.com/4750124654075116/foklol/
Hopelijk heb ik een goeie host gekozen, kben moe en ik heb het gewoon bij de eerste beste plek geupload
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:20 schreef sw78 het volgende:
Deze opname heb ik toennet gemaakt (was een herhaling):
http://www.zippyvideos.com/4750124654075116/foklol/
Hopelijk heb ik een goeie host gekozen, kben moe en ik heb het gewoon bij de eerste beste plek geupload
We hebben een breezer aan de telefoonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel goed...die wijven ook.... ".Alweer..oh wat leuk"![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:19 schreef Stansfield het volgende:
Holy shit waar gaat het heen met nederland.
Ik ookquote:
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
Effe kijken of nu Samantha in de show zit.
Ik wil toch wel weten of Jimmy dat geld nou echt met Erik heeft gedeelt (Paradise Hote)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef _superboer_ het volgende:
yeah, geluktheb alleen geen microfoon dus kon niks zeggen
Iemand van Insidegamer.nl ik lul met ze op IRC... ik upload het ff zodat iedereen het kan horen...quote:
FoK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef Canisfire het volgende:
haha eigenlijk moeten heelveel weblogs dit gaan doen
Nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef VirgilReality het volgende:
ik zit net te kijken moet je een acount hebben om te bellen
Dat is die rappende pauper van gister...quote:
Een gozer van Insidegamer... hij zit ook op de IRC chat... #insidegamer op quakenet.orgquote:
hahaha, effe irc-en!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een gozer van Insidegamer... hij zit ook op de IRC chat... #insidegamer op quakenet.org
whahahahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef Afwazig het volgende:
http://partyflock.clan-ip(...)HILARISCH/bassie.wav![]()
beetje naabquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef chiren het volgende:
HAHAHA DIE DIKKE DAAN in de bovenhoek, lijkt wel zanger bob
Met z'n handen zwaaien
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
"Volgende keer weer een forum openen"
Ik volg je niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
"Volgende keer weer een forum openen"
Ze bedoelden topic...quote:
Nee, het was een quotequote:
Wat een kutaapquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:17 schreef chiren het volgende:
KUTAAP
met z'n KUTFOTO met KUTZOOI op de achtergrond
werd ie nou gekicked?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Afwazig het volgende:
http://www.zippyvideos.com/4766690884084006/erikinsbtv_0002/
Dit is die gozer die zei fok ik kut, en stervende hoeren kankerkachel![]()
gister was die leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Afwazig het volgende:
Afgelopen
Was weer grappig met als hoogtepunt : http://partyflock.clan-ip(...)HILARISCH/bassie.wav
Dit was dezelfde gozer maar dan gister: http://partyflock.clan-ip(...)LARISCH/linkendo.wav
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggenquote:
Helaas geen 250 kudo's voor hemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggen![]()
Als je het doet, doe het dan wel goed
waar rip jij meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef Afwazig het volgende:
In deze open dirheb ik alle filmpjes + opgenomen stukjes gezet
http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
Dit heeft iemand anders opgenomen, ik niet. Maar die gozer zit ook op het IRC channel waar wij ook zittenquote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijk
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:15 schreef chiren het volgende:
HOLLYWOOD!
Die Ricardo is fucking 38 en gaat naar HOLLYWOOD!
PEDO
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Hoi allemaal![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
Er zijn dit keer 2 mensen van insidegamer.nl doorgekomen... één beller die bassie imiteerdequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Afwazig het volgende:
Dit is die gozer die zei fok ik kut, en stervende hoeren kankerkachel![]()
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef chiren het volgende:
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddag![]()
Ohja, 'maanden'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammer
Ja, maanden ja.quote:
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.quote:Voel je je soms aangesproken omdat je zelf ook altijd in Holly komt![]()
Ik zie het al, je bent zélf al bijna 38 en je voelt je aangesproken omdat ik PEDO riepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:40 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ja, maanden ja.
[..]
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef Afwazig het volgende:
Hahahha ik heb het weer opgenomen
http://partyflock.clan-ip(...)LARISCH/serpream.wav![]()
Maak jij nou eerst maar je opleiding af ventje. Zo te merken ga je daar nog moeite genoeg mee hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef chiren het volgende:
Ik zie het al, je bent zélf al bijna 38 en je voelt je aangesproken omdat ik PEDO riep![]()
Ouwe, ga lekker in het tuinierenforum rondneuzen![]()
Die keving waren wij ook ...quote:
Ik zit met een boel leden van Insidegamer in een IRC channel (chat) en ik zit op fok! en zij vonden fok kut... dus gingen ze fok! maar dissen op SB TVquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:01 schreef Repeat het volgende:
Wie gaat mij even uitleggen hoe het zit met insidegamer en fok?
Spellen nerds bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef TripleM het volgende:
Insidegamer, als je het dan toch over homo's hebt..
Je offert je op als vrijwilliger? Mag je de hele tijd met een blaadje met "FOK!" erop zitten als je wil! Of ik laat een leuk FOK! shirtje voor je maken, mag je die aan tijdens de uitzending?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef Loesj het volgende:
Maare TripleM gaan jullie ook nog een keer normale mensen uitnodigen IPV van die gaylord sidekicks?
Neenee. De spellen-nerds zitten op games.fok.nl. De homo's op insidegamer.nlquote:Spellen nerds bedoel je![]()
hahaha, SBTV kan soms zo kansloos zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zit met een boel leden van Insidegamer in een IRC channel (chat) en ik zit op fok! en zij vonden fok kut... dus gingen ze fok! maar dissen op SB TV
Het channel is #insidegamer op quakenet.org server
Ze zeggen ook regelmatig: "Je bent nu live op tv!!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:03 schreef Loesj het volgende:
Je hebt net voor HEEL Nederland gezongen![]()
Breezer minded Nederland wel te verstaan stomme kut bitch![]()
Je weet wat televisie betekent? En je weet wat live is? Goedzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Repeat het volgende:
Ze zeggen ook regelmatig: "Je bent nu live op tv!!"
is het gewoon een of andere lame stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |