* Wanneer?quote:Naast het feit dat je vanuit je luie stoel kunt meedoen aan SBTV (of er gewoon lekker naar kijken natuurlijk), kun je ook bij ons in de studio meedoen met SBTV. Je kunt sidekick worden! Een sidekick is iemand die naast de presentator zit en gezellig meekletst over het onderwerp van de dag, zijn/haar mening geven over een poll die centraal staat, kortom eigenlijk presenteer je gewoon mee.
Hoe zielig...quote:Een ontdekkingsreis naar elkaars fantasieën en ideeën. Love etcetera.
quote:Zucht...weer zo'n matras uit een schier eindeloze rij cumdrinkers. Dat soort sletjes doet me denken aan een doos Kleenex. Elke keer weer een verse tissue om je puddingbuks aan af te vegen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus, aub in de OP Boyv prijzen voor het eerste optreden in het programma van een Fok! user
Vind dat alle Fok users die live de groeten doen via telefoon/webcam wel een plaatsje in de OP moeten krijgen. Hilarisch
Maar KLB topic is zo vol. En omdat het hier een internet tv programma betreft zullen we toch wel hiernaartoe doorverwezen worden...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het KLB-topic is zo'n 25x groter.
Sugababes TV ...... OH MY GOD
FOK's Hall of SugaFamequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus, aub in de OP Boyv prijzen voor het eerste optreden in het programma van een Fok! user
Vind dat alle Fok users die live de groeten doen via telefoon/webcam wel een plaatsje in de OP moeten krijgen. Hilarisch
de eerste keer in 5 jaar dat ik zo'n fout maakquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ewaldus: STELT met een T niet met een D
Moon jij of Moon ik ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Zou tof zijn als iemand zich opoffert hier en het compleet in de zeik neemt. Met daarna de groenten van fok!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |