Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
Effe kijken of nu Samantha in de show zit.
Ik wil toch wel weten of Jimmy dat geld nou echt met Erik heeft gedeelt (Paradise Hote)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef _superboer_ het volgende:
yeah, geluktheb alleen geen microfoon dus kon niks zeggen
Iemand van Insidegamer.nl ik lul met ze op IRC... ik upload het ff zodat iedereen het kan horen...quote:
FoK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef Canisfire het volgende:
haha eigenlijk moeten heelveel weblogs dit gaan doen
Nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef VirgilReality het volgende:
ik zit net te kijken moet je een acount hebben om te bellen
Dat is die rappende pauper van gister...quote:
Een gozer van Insidegamer... hij zit ook op de IRC chat... #insidegamer op quakenet.orgquote:
hahaha, effe irc-en!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een gozer van Insidegamer... hij zit ook op de IRC chat... #insidegamer op quakenet.org
whahahahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef Afwazig het volgende:
http://partyflock.clan-ip(...)HILARISCH/bassie.wav![]()
beetje naabquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef chiren het volgende:
HAHAHA DIE DIKKE DAAN in de bovenhoek, lijkt wel zanger bob
Met z'n handen zwaaien
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
"Volgende keer weer een forum openen"
Ik volg je niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef sinaasappelsapje het volgende:
"Volgende keer weer een forum openen"
Ze bedoelden topic...quote:
Nee, het was een quotequote:
Wat een kutaapquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:17 schreef chiren het volgende:
KUTAAP
met z'n KUTFOTO met KUTZOOI op de achtergrond
werd ie nou gekicked?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Afwazig het volgende:
http://www.zippyvideos.com/4766690884084006/erikinsbtv_0002/
Dit is die gozer die zei fok ik kut, en stervende hoeren kankerkachel![]()
gister was die leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Afwazig het volgende:
Afgelopen
Was weer grappig met als hoogtepunt : http://partyflock.clan-ip(...)HILARISCH/bassie.wav
Dit was dezelfde gozer maar dan gister: http://partyflock.clan-ip(...)LARISCH/linkendo.wav
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggenquote:
Helaas geen 250 kudo's voor hemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggen![]()
Als je het doet, doe het dan wel goed
waar rip jij meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef Afwazig het volgende:
In deze open dirheb ik alle filmpjes + opgenomen stukjes gezet
http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
Dit heeft iemand anders opgenomen, ik niet. Maar die gozer zit ook op het IRC channel waar wij ook zittenquote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijk
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:15 schreef chiren het volgende:
HOLLYWOOD!
Die Ricardo is fucking 38 en gaat naar HOLLYWOOD!
PEDO
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Hoi allemaal![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
Er zijn dit keer 2 mensen van insidegamer.nl doorgekomen... één beller die bassie imiteerdequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Afwazig het volgende:
Dit is die gozer die zei fok ik kut, en stervende hoeren kankerkachel![]()
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef chiren het volgende:
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddag![]()
Ohja, 'maanden'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammer
Ja, maanden ja.quote:
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.quote:Voel je je soms aangesproken omdat je zelf ook altijd in Holly komt![]()
Ik zie het al, je bent zélf al bijna 38 en je voelt je aangesproken omdat ik PEDO riepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:40 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ja, maanden ja.
[..]
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef Afwazig het volgende:
Hahahha ik heb het weer opgenomen
http://partyflock.clan-ip(...)LARISCH/serpream.wav![]()
Maak jij nou eerst maar je opleiding af ventje. Zo te merken ga je daar nog moeite genoeg mee hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:47 schreef chiren het volgende:
Ik zie het al, je bent zélf al bijna 38 en je voelt je aangesproken omdat ik PEDO riep![]()
Ouwe, ga lekker in het tuinierenforum rondneuzen![]()
Die keving waren wij ook ...quote:
Ik zit met een boel leden van Insidegamer in een IRC channel (chat) en ik zit op fok! en zij vonden fok kut... dus gingen ze fok! maar dissen op SB TVquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:01 schreef Repeat het volgende:
Wie gaat mij even uitleggen hoe het zit met insidegamer en fok?
Spellen nerds bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef TripleM het volgende:
Insidegamer, als je het dan toch over homo's hebt..
Je offert je op als vrijwilliger? Mag je de hele tijd met een blaadje met "FOK!" erop zitten als je wil! Of ik laat een leuk FOK! shirtje voor je maken, mag je die aan tijdens de uitzending?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:06 schreef Loesj het volgende:
Maare TripleM gaan jullie ook nog een keer normale mensen uitnodigen IPV van die gaylord sidekicks?
Neenee. De spellen-nerds zitten op games.fok.nl. De homo's op insidegamer.nlquote:Spellen nerds bedoel je![]()
hahaha, SBTV kan soms zo kansloos zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zit met een boel leden van Insidegamer in een IRC channel (chat) en ik zit op fok! en zij vonden fok kut... dus gingen ze fok! maar dissen op SB TV
Het channel is #insidegamer op quakenet.org server
Ze zeggen ook regelmatig: "Je bent nu live op tv!!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:03 schreef Loesj het volgende:
Je hebt net voor HEEL Nederland gezongen![]()
Breezer minded Nederland wel te verstaan stomme kut bitch![]()
Je weet wat televisie betekent? En je weet wat live is? Goedzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:13 schreef Repeat het volgende:
Ze zeggen ook regelmatig: "Je bent nu live op tv!!"
is het gewoon een of andere lame stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |