ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggenquote:
Helaas geen 250 kudo's voor hemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ja hij werd afegekapt voor hij "Stervende hoeren kankerkachel" voluit kon zeggen
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij deed het fout, Hij wilde Stervende Hoerige Kutkanker kachel zeggen![]()
Als je het doet, doe het dan wel goed
waar rip jij meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:52 schreef Afwazig het volgende:
In deze open dirheb ik alle filmpjes + opgenomen stukjes gezet
http://partyflock.clan-ip.com/Sugababe_TV_rotzooi_HILARISCH/
Dit heeft iemand anders opgenomen, ik niet. Maar die gozer zit ook op het IRC channel waar wij ook zittenquote:
Geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Eensch! maar ik lig nog steeds in een deuk als ik dat filmpje bekijk
http://www.zippyvideos.com/4766690884084006/erikinsbtv_0002/
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:15 schreef chiren het volgende:
HOLLYWOOD!
Die Ricardo is fucking 38 en gaat naar HOLLYWOOD!
PEDO
Je hebt wat gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Hoi allemaal![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
Er zijn dit keer 2 mensen van insidegamer.nl doorgekomen... één beller die bassie imiteerdequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef TripleM het volgende:
Ik had een dagje vrij vandaag, maar ik ga wel naar Do Your Thing kijken en Love Etc.
Als ik het topic zo es doorlees trouwens, dan hadden jullie maar weinig commentaar.. Jullie gaan t toch niet stiekem leuk vinden he?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Afwazig het volgende:
http://www.zippyvideos.com/4766690884084006/erikinsbtv_0002/
Dit is die gozer die zei fok ik kut, en stervende hoeren kankerkachel![]()
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ben je scheel? Gewoon dom? Of verberg je je lelijkheid en oogproblemen met dit soort geblaat?
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:32 schreef chiren het volgende:
Ja wat ouwehoer jij nou weer, had je het maar moeten kijken vanmiddag![]()
Ohja, 'maanden'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik kijk er al maanden naar, dat doet niks af aan jouw kansloze gejammer
Ja, maanden ja.quote:
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.quote:Voel je je soms aangesproken omdat je zelf ook altijd in Holly komt![]()
Ik zie het al, je bent zélf al bijna 38 en je voelt je aangesproken omdat ik PEDO riepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:40 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ja, maanden ja.
[..]
Nee, ik kan gewoon slecht tegen domme mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |