abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:10:17 #1
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_35649982

Vorige delen:
Het grote Sugababes TV topic #1

* SugababesTV?
"SugababesTV, lekker ouwehoeren wat de leden van Nederlands populairste profielensite dagelijks bezighoudt!"
Een live-stream waar een presentator/presentatrice personen in de show laat komen met hun webcam en microfoon. Hier ontstaan 'gesprekken' over een bepaalde stelling.
quote:
Naast het feit dat je vanuit je luie stoel kunt meedoen aan SBTV (of er gewoon lekker naar kijken natuurlijk), kun je ook bij ons in de studio meedoen met SBTV. Je kunt sidekick worden! Een sidekick is iemand die naast de presentator zit en gezellig meekletst over het onderwerp van de dag, zijn/haar mening geven over een poll die centraal staat, kortom eigenlijk presenteer je gewoon mee.
* Wanneer?
Elke maandag t/m vrijdag.
16.30 tot 17.30 - Totally SB
18.30 tot 19.30 - Do Your Thing
20.30 tot 21.30 - Love Etc.

* Waar?
http://www.biboptv.nl/sbtv/jsp/player.html
Directe link die zich (meestal) opent in Windows Media Player: mms://STREAM-lb.biboptv.nl/SugababesTV

* Waarom?
Omdat het super triest is En dat dat de pret alleen maar groter maakt..
Ooit begonnen op: Sugababes TV ...... OH MY GOD
Een voorproefje kun je hier downloaden

* FOK's Hall of SugaFame ! *

• Boyv (2x !) - De eerste van heel Fok die het heeft gepresteerd om in de show te komen, allen hebben wij de groetjes van hem gekregen ! Een dag later is het truukje wederom gelukt

* Pas op !
    De mods van Sugababes en Superdudes zijn snel op hun teentjes getrapt en zullen je ook snel een complete ipban geven. Dit kan nadeling zijn wanneer je breezer-zusje wel een account heeft op SB..

Ideeën zijn welkom. info te vinden in mijn profiel

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewaldus op 02-03-2006 18:40:08 ]
  • niets
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:11:50 #2
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_35650028
    quote:
    Dirk kuijt:
    Mail van Sugababes gekregen:
    quote:Beste ....

Jouw IP is vandaag gebruikt om een profiel aan te maken op
    Sugababes.nl/Superdudes.nl. Daarbij is dit mail adres gebruikt, dus ik neem
    aan dat jij dat bent geweest. We kregen van één van onze leden een link naar
    een topic op het FOK! forum, waarin je o.a. deze post plaatst:

Een moderator heeft dit gelezen, en de kans groot geacht dat je de
    uitzendingen van SBTV wilde verstoren. Om die reden is je profiel toen
    gesloten en het IP-adres dat bij registratie is gebruikt geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Sugababes.nl/Superdudes.nl
    hahahha
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:11:53 #3
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650029
    Ik weet wie de verrader is. Er was hier toch een of andere br33z3r die het vreemd vonden dat we zo deden. Pak haar maar eens aan, check haar IP bijvoorbeeld
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:12:53 #4
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_35650053
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Dirk kuijt:
    Mail van Sugababes gekregen:

Beste ....

Jouw IP is vandaag gebruikt om een profiel aan te maken op
    Sugababes.nl/Superdudes.nl. Daarbij is dit mail adres gebruikt, dus ik neem
    aan dat jij dat bent geweest. We kregen van één van onze leden een link naar
    een topic op het FOK! forum, waarin je o.a. deze post plaatst:

Een moderator heeft dit gelezen, en de kans groot geacht dat je de
    uitzendingen van SBTV wilde verstoren. Om die reden is je profiel toen
    gesloten en het IP-adres dat bij registratie is gebruikt geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Sugababes.nl/Superdudes.nl
    Maar staat dat in de policy? Dat dat niet mag?
    niets
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:13:09 #5
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_35650064
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:11 schreef Afwazig het volgende:

hahahha
    Uitgegeten? Leedvermaak is niet lief!
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:13:48 #6
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_35650080
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef TripleM het volgende:

[..]

Uitgegeten? Leedvermaak is niet lief!
    Ja ik ben helemaal klaar voor vanavond

Het beste vermaak is leedvermaak
    pi_35650086
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:12 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Maar staat dat in de policy? Dat dat niet mag?
    Nergens, en ik heb mijn registratie niet bevestigd, ze hebben dus geen poot om op te staan. Volgens mij hebben die mensen die de bans uitdelen een beetje teveel br33zers gedronken
    pi_35650098
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
    Ik weet wie de verrader is. Er was hier toch een of andere br33z3r die het vreemd vonden dat we zo deden. Pak haar maar eens aan, check haar IP bijvoorbeeld
    Idd, IP ban geven die user
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:14:48 #9
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_35650101
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
    Ja echt jammer dat wij weer verraden moeten worden, laat ons eens lol hebben
    niets
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:16:24 #10
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_35650153
    http://www.sugababes.nl/838191
    Kim ken ik nog van school en de jongerenraad waar ik ook in zat..dat ze ooit zo laag kon zinken
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:16:25 #11
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650156
    Dirk Kuijt, ze kunnen je toch helemaal niks maken ?
    Trouwens ze liegen dat ze zwart zien (toepasselijk).

In het stuk waarom ze je bannen zeg je niks over dat JIJ de uitzending gaat verstoren, je draagt alleen iets aan.... ( zei beweren iets anders).
    Mail ze dat maar terug. Slaat nergens op.
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:17:26 #12
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650197
    Hoelaat starten we half 7 ? Gaat het dan over sex ?
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:18:29 #13
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_35650224
    Nee half 9 gaat het over sex... dat is echt de klap op de vuurpijl

half 7 is weer iets anders
    quote:
    * Wanneer?
    Elke maandag t/m vrijdag.
    16.30 tot 17.30 - Totally SB
    18.30 tot 19.30 - Do Your Thing
    20.30 tot 21.30 - Love Etc.
    pi_35650250
    Wie kent deze gouwe ouwe topic nog?

meiden op sugababes worden keihard uitgelachen

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_35650254
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
    Dirk Kuijt, ze kunnen je toch helemaal niks maken ?
    Trouwens ze liegen dat ze zwart zien (toepasselijk).

In het stuk waarom ze je bannen zeg je niks over dat JIJ de uitzending gaat verstoren, je draagt alleen iets aan.... ( zei beweren iets anders).
    Mail ze dat maar terug. Slaat nergens op.
    Al gedaan! Ze baseren mijn ban niet op feiten maar op dingen die ze denken en die ze aanemelijk vinden. Slaat dus nergens op en ze hebben geen poot om op te staan. Hopenlijk neemt Planet een beetje snel contact met me op. Maar Planet kennende zal dat wel tot overmorgen duren.
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:19:35 #16
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_35650267
    Wie kan mij aub de policy emailen/msn'en, ik wil ook even uit zoeken op welk punt ze mij hebben geband
    niets
    pi_35650302
    Echt goed hoe ze die programma's hebben ingedeeld. Steeds een uur tussenpauze zodat iedereen kan bijkomen van het lachen
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:21:14 #18
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650320
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
    Wie kent deze gouwe ouwe topic nog?

meiden op sugababes worden keihard uitgelachen

Whahahaha.
    En zo een slet: CAROLIEN WORDT KEIHARD UITGELACHEN

EDIT:
    Oh wacht Carolien is die met die vette push-up bikini
    pi_35650413
    Weer een mailtje!
    quote:
    >Beste ...
    >
    >Het profiel bestaat, met jouw mail adres en (blijkbaar) jouw IP adres. Als
    >een profiel bestaat, is expliciet akkoord gegaan met onze algemene
    >voorwaarden. Bevestiging van het profiel staat daar los van, al blijkt uit
    >onze database dat je profiel wel degelijk was bevestigd. In onze ogen ben je
    >dus terecht geband.
    >
    >Met vriendelijke groet,
    >
    >Helpdesk Sugababes.nl/Superdudes.nl
    Blijkbaar staat in de policy dat je jezelf niet mag registreren anders word je gebanned

Want ik heb niks anders dan dat gedaan. Volgens mij hebben die lui bij de helpdesk hetzelfde IQ als de gemiddelde breezerslet
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:25:53 #20
    102533 Gizmo112
    Dat meen je niet
    pi_35650463
    Te slecht allemaal
    Tot zover de kwaliteitspost
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:26:21 #21
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_35650482
    Over 5 minuten kan ik weer
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:26:49 #22
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650504
    Even een quote:
    quote:
    vind ook beetje flauw,, de meeste fokkers diein die topics zetten zijn vn die nerds..
    maar sommige... tja dievragen er ook beetje om..
    te Br33zAh
    pi_35650521
    Hier hun algemene voorwaarden.... (vreemd dat ik toch nog op sugababes.nl kan komen terwijl ik een ip ban heb )
    quote:
    Laatste wijziging: 7 januari 2006 (Gew.: 1.2)

1 TOEPASSELIJKHEID ALGEMENE VOORWAARDEN
    1.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op ieder gebruik van de websites www.sugababes.nl en www.superdudes.nl (hierna te noemen 'websites') welke eigendom zijn van Sugababes.nl B.V. (hierna te noemen SB/SD).
    1.2 Om lid te mogen worden van de websites, moet je minimaal dertien jaar zijn. Als je minderjarig bent, dan mag je bovendien alleen een profiel aanmaken en gebruiken als je daarvoor toestemming hebt verkregen van een ouder of een wettelijke vertegenwoordiger.
    2 CONTENT
    2.1 Alle content die door jou via één van de websites aan SB/SD wordt aangeboden, mag door SB/SD op iedere wijze worden gebruikt, gereproduceerd, bewerkt, vermenigvuldigd, gedistribueerd, verkocht en op alle mogelijke manieren openbaargemaakt, zonder hiervoor eerst toestemming van jou te verkrijgen.
    2.2 Je gaat ermee akkoord dat SB/SD voor het hiervoor onder 2.1 genoemde gebruik geen vergoeding aan jou verschuldigd is.
    2.3 Jij mag via de websites alleen content voor publicatie aanbieden wanneer die content jouw eigendom is. Publiceer je toch foto's waarvan je niet over de benodigde rechten beschikt, dan kan SB/SD hiervoor geen verantwoordelijkheid aanvaarden.
    3 RECHTEN / VERPLICHTINGEN GEBRUIKERS
    3.1 Je mag de websites alleen gebruiken voor persoonlijke, niet-commerciële doeleinden.
    3.2 Je mag maximaal één profiel aanmaken, waarbij minimaal een recente, herkenbare foto van jezelf geplaatst dient te worden. Profielen met racistische of politiek getinte teksten zijn verboden.
    3.3 Het is verboden de websites te gebruiken:
    - in strijd met het bepaalde in deze Algemene Voorwaarden;
    - in strijd met relevante wettelijke bepalingen en de zorgvuldigheid die in het maatschappelijk verkeer betaamt;
    - door het aannemen van een valse identiteit. Je profiel is alleen bestemd voor jou, en inloggen mag alleen onder je eigen profiel, ;
    - voor het plaatsen van naaktafbeeldingen of afbeeldingen met wapens of vlaggen;
    - met behulp van scripts;
    - op geheel of gedeeltelijk geautomatiseerde wijze (waaronder ook autofreshers/mouseclickers/etc.);
    - voor spammen, reclame maken en andere commerciële activiteiten, zonder nadrukkelijke toestemming van SB/SD. Hieronder vallen ook (al dan niet commerciële) fotografische activiteiten.

4 CONTROLE
    4.1 SB/SD heeft te allen tijde het recht topics te sluiten en/of informatie cq. profielen op deze site te verwijderen of aan te passen, evenals leden of bezoekers totale toegang te ontzeggen voor bepaalde of onbepaalde tijd.
    4.2 SB/SD behoudt zich het recht voor aangifte te doen bij de politie indien strafbare feiten plaatsvinden. Hierbij zal SB/SD alle beschikbare persoonsgegevens melden.
    4.3 Op SB/SD zijn moderators aangesteld om de veiligheid te waarborgen. Enkele van deze moderators, zgn. Frontpage-moderators, alsmede de siteadministrators, kunnen alle door leden verzonden berichten (zowel publiek als privé) lezen, met het doel klachten op te lossen en preventief maatregelen te nemen om leden te beschermen.
    5 PRIVACY POLICY
    5.1 SB/SD gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens en is geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens dat toezicht houdt op de naleving van wetten die het gebruik van persoonsgegevens regelen.
    5.2 SB/SD zal geen persoonsgegevens delen met derden, tenzij dit nadrukkelijk wordt aangegeven of als je hier zelf toestemming voor geeft.
    5.3 SB/SD kan gebruik maken van geavanceerde ad-management software om doelgericht advertenties, tailorsite content en sponsoring te kunnen versturen. De software maakt hiervoor gebruik van cookies om op basis van anonieme gebruikersprofielen doelgerichte advertenties te versturen naar individuele browsers. Deze anonieme gebruikers-profielen bevatten geen persoonlijke gegevens (zoals bijv. naam, adres, email).
    5.4 De moderators die gebruikers-berichten lezen, mogen deze informatie alleen voor de hiervoor genoemde doeleinden (klachten oplossen en preventieve veiligheidsmaatregelen nemen) gebruiken.
    6 DISCLAIMER
    6.1 De tekst en foto's op de profielen van gebruikers worden zonder tussenkomst van SB/SD geplaatst. SB/SD kan op geen enkele manier garanderen dat deze informatie op waarheid berust.
    6.2 SB/SD is niet aansprakelijk voor het plaatsen van zogenaamde fake-foto's. Indien SB/SD de kans zeer groot acht dat een profiel niet naar waarheid is gevuld met foto's of informatie, kunnen wij overgaan tot het verwijderen van een profiel. Je moet, indien je het profiel weer geopend wil hebben, zelf het bewijs leveren dat de opgegeven informatie juist is.
    6.3 Op deze site staan links die door gebruikers zijn aangebracht. SB/SD is niet verantwoordelijk voor de inhoud of vormgeving van websites die vanaf SB/SD worden gelinkt. SB/SD distantieert zich dan ook uitdrukkelijk van de inhoud van alle gelinkte sites.
    6.4 SB/SD is niet verantwoordelijk voor afspraken welke gemaakt worden door gebruikers van de sites onderling.
    6.5 SB/SD sluit elke aansprakelijkheid uit voor alle door het gebruik van deze websites ontstane schade, van welke aard dan ook.
    7 WIJZIGINGEN
    7.1 De Algemene Voorwaarden kunnen te allen tijde worden gewijzigd. SB/SD is niet verplicht haar gebruikers hiervan op de hoogte te stellen, daarom wordt aanbevolen dat je zelf regelmatig de website bekijkt om te zien of er nog wijzigingen zijn aangebracht.
    8 TOEPASSELIJK RECHT
    8.1 Op deze Algemene Voorwaarden en het gebruik van de websites, is Nederlands recht van toepassing.
    8.2 Indien het tussen partijen tot een geschil komt, zal de Rechtbank te Amsterdam bevoegd zijn van dit geschil kennis te nemen.
    Niks verkeerd gedaan dus
    pi_35650543
    quote:
    de meeste fokkers diein die topics zetten zijn vn die nerds..
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      donderdag 2 maart 2006 @ 18:28:01 #25
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_35650549
    quote:
    Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
    Weer een mailtje!
    [..]

Blijkbaar staat in de policy dat je jezelf niet mag registreren anders word je gebanned

Want ik heb niks anders dan dat gedaan. Volgens mij hebben die lui bij de helpdesk hetzelfde IQ als de gemiddelde breezerslet
    Hebben zelf teveel br33z3rs gezopen.
    Gewoon ergens doorgeven aan OPGELICHT! ofzo. Dat ze je IP gebruiken voor ongewenste doeleinden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')