Er staat wel meer niet op BuzzyBeequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom staan die foto's niet op BuzzyBee?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voor net dat ik foto's meot gaan maken van de volksdansvereniging
Ga je een paar mooien op BB zetten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er staat wel meer niet op BuzzyBee
[afbeelding]
( en ook nog een DVD'tje of 10 met foto's)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er staat wel meer niet op BuzzyBee
[afbeelding]
( en ook nog een DVD'tje of 10 met foto's)
Word gepubliceerd in een krant.quote:
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut ben bekaf van het werk
Waarom werken mensen eigenlijk
Kunnen we niet gewoon fijn allemaal stoppen met die onzin
Ja, ik wil ook graag werkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelen
weet mijn wachtwoord en mail adres niet meer waarmee ik geregisteerd hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je een paar mooien op BB zetten?![]()
![]()
![]()
Dan is het dus of een externe flitser of ISO1600 gaan schieten Alexquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word gepubliceerd in een krant.
Maar ik doe helemaal niet aan mensen fotograferenen zeker neit als ze bewegen in een bovenzaaltje van een sporthal
Maar ik mag ook mee met de waddeneilandexcursie om foto's te maken, dat dan weer wel
alfa155_v6 is je mailadres, wachtwoord kan ik zo voor je instellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
weet mijn wachtwoord en mail adres niet meer waarmee ik geregisteerd heb
![]()
Hoi communistenvriendjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
nee gewoon al het geld op 1 punt en dan maandelijks krijgt iedereen hetzelfde. Alle producten verkocht op de kostprijs, geen winst, geen kosten.![]()
![]()
Ik denk het jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan is het dus of een externe flitser of ISO1600 gaan schieten Alex
Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelen
ben bezigquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti Do Mrt 02, 2006 19:58 Bericht plaatsen
* BoJo zegt, WELKOM bij UNISYSquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies
Hebben ze 3 dagen voor 2 zaken staanZoals het nu loopt is het gewoon 3 dagen per zaal
Vieze kutverkopers
Ik moet me voorstellen zegt Herriequote:
Heerlijk is dat hequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin om rond te rijden en willekeurig plaatjes te schieten![]()
Vandaag toevallig naar auto's gekeken maar ja kom je Bentley's en dat soort sjit tegen, batterij op...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin om rond te rijden en willekeurig plaatjes te schieten![]()
Memberzzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
verkeerde smiley gebruikt
( in welk deel mag ik me voorstellen?)
is ook veel leuker om met mij+camera op de bijrijdersstoel doro Amsterdam te jaegn om belgen in Fordjes de stuipen op het lijf te jagenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ook veel leuker om met mij+camera op de bijrijdersstoel doro Amsterdam te jaegn om belgen in Fordjes de stuipen op het lijf te jagen
Ja, dat ben ik inderdaad vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je wat je nou nog vergeten bent, die vage jap in de bijenkorf garage
ik zag vandaag in Amsterdam Noord op een parkeerplaats een vaag aparaat staan. Kan hem niet eens omschrijven zo vaag als ie was![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer blij
En als je je eens verveelt: BB ztaat altijd voor jou en je foto's open
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
waar is die apple fapper als je hem nodig hebt ?![]()
ook echt één vanquote:
Jups, t was een echte Snap-onquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
ook echt één vanSnap-on
gezien?
Kan je meesterlijke (dure) schaalmodellen van kopen ook
echt ieder luikje kan open, uitschuifbare aggregaat e.d
Over een paar jaar heb ik grotere tieten dan Mukiequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je bent Mukie niet!![]()
Hugsteeeeeeeeer
Fristiquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je bent Mukie niet!![]()
Hugsteeeeeeeeer
Mooie shit ehquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jups, t was een echte Snap-onEn die schalamodelln kwam ik opGoogle tegen in de zoektocht naar deze foto
Jaquote:
ik vind de inhoud veel tofferquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Hopelijk zie ik hem snel eens op een moment dat ik m wel kan fotograferenDe Ruska Regina die er naast stond had ik gelukkig al op de foto, anders was ik helemaal gek geworden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb ik grotere tieten dan Mukie
tnxquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Fristi![]()
![]()
Hele vette foto van Duncan's M3 GTR![]()
Whehe, geef mij die Freightliner maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Vriend van m'n pa rijd ook zo'n Snap-on bus, alleen is dat een minder bijzondere Mercedes.
Zo'n ding:
[afbeelding]
Goed voor je winst met z'n blok wat daar in ligtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, geef mij die Freightliner maar
Mercedes-dieseltje toch gewoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Goed voor je winst met z'n blok wat daar in ligt
CTRL + ALT + DELquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
waar is die apple fapper als je hem nodig hebt ?![]()
Mag crew daar wel aan meedoen? Of kun je er niks mee winnen??quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Googolplexian het volgende:
De FOK! F1 manager, deel 4
F1 Manager is open
Andere baan kiezen loser...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Goeden avond![]()
![]()
12u gewerkt en nouwelijks 250km geredenkut nederlanders
![]()
Ga je emigreren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Goeden avond![]()
![]()
12u gewerkt en nouwelijks 250km geredenkut nederlanders
![]()
Ik zou niet weten waarom niet ... het is geen prijsvraag ofzo. Onmogelijk om de uitkomst vantevoren te weten dus gelijk voor iedereenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag crew daar wel aan meedoen? Of kun je er niks mee winnen??
Zelfs al zou ik dat doen, dan zou je nog niet van me af zijnquote:
Heb liever dat ze iedereen die bij 3 sneeuwvlokjes met 70 links op de snelweg gaat rijden t rijbewijs afpakkenquote:
Je kan ook zo denken: Die lui kunnen niet rijden en als ze door blijven planken en je moet in de remmen op het laatste momentquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb liever dat ze iedereen die bij 3 sneeuwvlokjes met 70 links op de snelweg gaat rijden t rijbewijs afpakken![]()
![]()
* PeuRac heeft het 3x gelezen en snapt t nog nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je kan ook zo denken: Die lui kunnen niet rijden en als ze door blijven planken en je moet in de remmen op het laatste moment
Als ze door blijven crossen klappen ze of voor je op een auto of bij jou achterop...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft het 3x gelezen en snapt t nog niet
Heb liever dat ze gewoon rechts blijven rijden of gewoon helemaal de weg niet op gaan, kan ik tenminste doorrijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ze door blijven crossen klappen ze of voor je op een auto of bij jou achterop...
Van de FP wedtsrijden weet ik de uitslag ook niet, maar mag alsnog niet meedoen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet ... het is geen prijsvraag ofzo. Onmogelijk om de uitkomst vantevoren te weten dus gelijk voor iedereenlijkt me
Als je echt een goeie rijder bent kan je daar begrip voor opbrengen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb liever dat ze gewoon rechts blijven rijden of gewoon helemaal de weg niet op gaan, kan ik tenminste doorrijden
Alle auto's moeten gewoon aan de kant als jij op de weg bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb liever dat ze gewoon rechts blijven rijden of gewoon helemaal de weg niet op gaan, kan ik tenminste doorrijden
Als het glad was of slecht zicht: Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als je echt een goeie rijder bent kan je daar begrip voor opbrengen...
Dat zou wel oke zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle auto's moeten gewoon aan de kant als jij op de weg bent
ja maar jij bent mijn favo apple fapperquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ballebek is er ook BEHOORLIJK in thuis hoor
Mooi is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Alfisti het volgende:
WTF!![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/686(...)_Drentse_schuur.html
ik heb een chinook in mijn garage staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Alfisti het volgende:
WTF!![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/686(...)_Drentse_schuur.html
Ik dacht dat Peu de enige was die het verschil niet kon tussen een Alfa 155 en andere vlugge dingen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een chinook in mijn garage staan![]()
Hm, als we op nummer 67 hadden gewoond wij ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Hugster het volgende:
ik heb een aantal paarden achter het huis staaan
ja kloptquote:
Je bent oomquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb lekker de hele avond op het kindje van mn zus gepast
Alweer bijna 4 jaar en vol trotsquote:
Niet meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AaaaaaahDus je hoeft geeneens luiers te verschonen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet meerMevrouw kan alles zelf tegenwoordig
Hugiepugiequote:
Bij ons op het toilet heb je keuze uit 4 soorten WC papier om je reet af te vegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
> "Sieuwe-eh-eh-eh-eeeeeeeh het WC-papier is op!"
< "Ok, Janna, ik ga wel een rol halen."
> "Ja!"
Toch een stuk beter dan die strontluiers verschonen
extra softquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons op het toilet heb je keuze uit 4 soorten WC papier om je reet af te vegen
Kranten, tijdschriften, truckboeken en busfolders?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ons op het toilet heb je keuze uit 4 soorten WC papier om je reet af te vegen
Stukje 1200 schuurpapier voor die venijnige stukjesquote:
Mja we hebben iig een shitload camera's etc bij onsquote:
Niet aan mijn reetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stukje 1200 schuurpapier voor die venijnige stukjes
Luxe, medium, recycling en nattequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kranten, tijdschriften, truckboeken en busfolders?
Met een nog extra wide-anglelensquote:Introducing the industry's smallest and lightest HDV 1080i camcorder (as of August 2005).
* 1080i high definition video recording and playback
* 1/3" CMOS sensor with the Enhanced Imaging Processor
* Carl Zeiss® Vario-Sonnar® T* lens with 10x optical and 120x digital zoom
* 2.7" wide (16:9) hybrid touch panel Swivelscreen™ LCD display1
* Super Steadyshot® Stabilization
Luxe kranten, medium tijdschriften, recycling truckboeken en natte busfolders?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Luxe, medium, recycling en natte
Ik veeg met Luxe
vette shitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Including this baby:
[afbeelding]
[..]
Met een nog extra wide-anglelens
Nee alle drie de soorten van de aldi en wara die natte vandaan komen weet ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Luxe kranten, medium tijdschriften, recycling truckboeken en natte busfolders?![]()
Dikke twee ruggenquote:
Het zal me echt weinig boeien waarmee ik mn reet afveegquote:
Het gaat leuk wordenquote:
Je slaat het niet per pallet in bij de macro?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gaat leuk worden![]()
Ik heb er echt super veel zin in, en mn ouders belden net, dat ze een super mooie sneeuwbril voor me gekocht hebben![]()
neu gewoon af en toe een rolletje meenemen, of een handje servettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je slaat het niet per pallet in bij de macro?
Verwend nest ben ikquote:
Als ik hem onderhands verkoop welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef lipje het volgende:
Trouwens ga je geld verdienen met de camera?
En een gezonde dosis sneeuw op komstquote:
Ja, dus ik zit nu m'n snikkel kaal te harken en ik stuur de foto's naar een fokster onder de 16quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef Klonk het volgende:
je hebt een klein aandachtstekort ofzo ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, dus ik zit nu m'n snikkel kaal te harken en ik stuur de foto's naar een fokster onder de 16
Drastische variant op het BoJo'tjequote:
Kijk eens naar de naam van de fotoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
wtf waar is dat
hier ligt een milimeter ofzo
En nu nog de bergenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef lipje het volgende:
Voor de wintersport hoef je niet weg hoor, Sjoewe. Kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Even met de waterkokerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Ballebek het volgende:
Ik wil ook sneeuw kutzooi!
Hier ligt er alleen een beetje hagel wat bovendien ernstig vastgevroren zat op mijn voorruit van de auto...
oprit viaducten ook goed?quote:
Net als mijn ouwe buurman, kon zijn auto naar de sloop brengen (kokend water over je dashboard is ook geen grapje in een Opel Vectra)quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als mijn ouwe buurman, kon zijn auto naar de sloop brengen (kokend water over je dashboard is ook geen grapje in een Opel Vectra)
beetje ammonia oplossen in water en in de plantenspuitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Ballebek het volgende:
Ik wil ook sneeuw kutzooi!
Hier ligt er alleen een beetje hagel wat bovendien ernstig vastgevroren zat op mijn voorruit van de auto...
Besloot halverwege maar dat ik thuis ging blijven mede door buikpijn...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef lipje het volgende:
beetje ammonia oplossen in water en in de plantenspuit
Ben je gister bij de Mexicaan gaan eten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Besloot halverwege maar dat ik thuis ging blijven mede door buikpijn...
Nee Chineesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Ben je gister bij de Mexicaan gaan eten?
Is 5 meter hoog en grootquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef lipje het volgende:
als het pand winddicht is maakt dat niet veel uit. Dan maak je het met wat kaarsen snel warm in huis
Iedereen hoopt altijd dat het weer snel weekend is maar die lui zitten dan wel altijd te zeiken dat het leven zo snel voorbij isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:10 schreef M5 het volgende:
nog 8 uurtjes werken straks en dan weer weekend
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Iedereen hoopt altijd dat het weer snel weekend is maar die lui zitten dan wel altijd te zeiken dat het leven zo snel voorbij is![]()
ik zeik daar niet over. elke seconde duurt even lang.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Iedereen hoopt altijd dat het weer snel weekend is maar die lui zitten dan wel altijd te zeiken dat het leven zo snel voorbij is![]()
Hoi Groupie!quote:
Heb je het forum van stichting Martijn al eens gezien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoi Groupie!
Net een ernstig ranzig gesprek op een ander forum over Stichting Martijn...
BAH Bah en nog is BAH
Denk niet dat ik daar terecht wil komen, dan moet ik wel in een verdomd neutrale bui zijn wil ik dat doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je het forum van stichting Martijn al eens gezien?
verstandig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar terecht wil komen, dan moet ik wel in een verdomd neutrale bui zijn wil ik dat doen.
Kampvuurquote:
Ze krijgen stroom hoor ik net vanaf vanmiddagquote:
FWNK is gewoon een trendsetterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft Fwnk al weer stoppels of houdt ie het bij
op meer plekken als alleen je kin scheren is toch al langer heel normaal?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
FWNK is gewoon een trendsetter
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_harige_man.html
Sandra valt wel op harigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
FWNK is gewoon een trendsetter
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_harige_man.html
Ze letten ook nooit op hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Man rijdt 180 op gladde weg met kinderen achterin
Peu, je cliënten worden steeds jonger he?
Heb je inspraak? Zeggen dat je vanuit haar verleden weet dat ze onbetrouwbaar is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Mukie het volgende:
gotver
een oude "vriendin" van me die me ontiegeleijk bezeikt heeft komt hier nu voor een baantje
stom achterlijk debiel wijf, dat ze wegblijft![]()
* Alfisti aait mukiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Mukie het volgende:
gotver
een oude "vriendin" van me die me ontiegeleijk bezeikt heeft komt hier nu voor een baantje
Uitgelezen kans op het terug te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Mukie het volgende:
gotver
en gisteravondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
arme Mukie
En je had het vanochtend ook al zwaar zag ik
zo ben ik nietquote:
Dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je inspraak? Zeggen dat je vanuit haar verleden weet dat ze onbetrouwbaar is.
Je kan haar dan beter aangenomen laten worden en haar DAN het leven zuur maken.quote:
Of zeggen dat je onmogelijk met haar kan samenwerken, anders hoop ik voor je dat ze het zelf verneukt.quote:
Ze weet verdomme maar al te goed dat ik hier werk, dat ze iets met dr studie gaat doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of zeggen dat je onmogelijk met haar kan samenwerken, anders hoop ik voor je dat ze het zelf verneukt.
FOTO!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze weet verdomme maar al te goed dat ik hier werk, dat ze iets met dr studie gaat doen.
Wat een naaistreek
neequote:
vast wel, dus op naar een nieuw topic met een mooie opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waardeloos onderwerp zonder foto's...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waardeloos onderwerp zonder foto's...
ja nu wel jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:27 schreef Ballebek het volgende:
En ik heb mij autovisie 3-1979 uit
Zo leuk dat ze het daar over hopeloos verouderde meuk hebben terwijl wat erin staat pas ECHT waardeloze kutzooi is![]()
Wat dan? Ik ben ook ergens mee bezig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:27 schreef lipje het volgende:
ik heb wel een 854
wat is zo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef lipje het volgende:
nieuwe OP staat klaar :-)
en ik moet zo gaan werken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
Ford GT90
Top Speed: 376 kph / 235 mph
0-60 (mph): 3.1 sec
Horsepower: 720 BHP @ 6600 rpm
Torque: 897 Nm/662 ft lb @ 4750
voor over een paar deeltjes