Dus nog even afwassen en we gaan online.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kan niets doen momenteel![]()
En degene die er wel wat aan kan doen, was niet om 6 uur thuis en moest ook nog eten
Eigenlijk wil ik een afwasmachinequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus nog even afwassen en we gaan online.
hij is weer dicht wegens wat foutjesquote:
ojeequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
hij is weer dicht wegens wat foutjes
even geduld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
Hij lijkt het te doen, nog niets aangekocht maar kan me wel aanmelden![]()
![]()
Super Aguri heeft wel een Honda motor voor je liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
Krap budget, zeg. Je kunt niks van Renault, McLaren, Ferrari of Honda nemen.
normaal moet je dan transferkosten betalen, maar weet niet zeker of dat al van toepassing is omdat het spel nog niet begonnen isquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Luister, stel je kiest Button, die is 65 Miljoen, kan je hem dan inruilen voor 65 miljoen? Anders moet ik namelijk ff een rekenmachine erbij pakken en zorgen dat ik niet over me budget heen ga.
Als je Button kiest kom je sowieso nu al niet uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Luister, stel je kiest Button, die is 65 Miljoen, kan je hem dan inruilen voor 65 miljoen? Anders moet ik namelijk ff een rekenmachine erbij pakken en zorgen dat ik niet over me budget heen ga.
niet weghalen, maar ruilenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Borkydude het volgende:
Hoe kan je iets weghalen dan? Banden verqwijderen ofzo.
Je kan niks verwijderen, maar als het goed is wel kostenloos wisselen. Omdat je sowieso een volledig team nodig hebt, is verwijderen ook niet nodig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Borkydude het volgende:
Hoe kan je iets weghalen dan? Banden verqwijderen ofzo.
Ik heb meer variatie en nog geld over ook (ben eigenlijk best wel happy zo)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/profiel/51718
Straks even weer omruilen voor iets beters dus.
Tis nu al misleidend!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb meer variatie en nog geld over ook (ben eigenlijk best wel happy zo)
STR it is
Correct, tot 11 maart geen transferkosten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Heb ff gekeken, nog geen transferkosten nu
Origineel wachtwoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef ElmarO het volgende:
Heb een subleage aangemaakt voor SPT. Het wachtwoord is formule1
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/1306
we hadden jullie ook het drievoudige kunnen geven van het huidige budget, maar dan was het spelelement er een beetje uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damn best lastig, tis een krap budget...
Vooral die poll is leuk (lees sarcastisch).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
we hadden jullie ook het drievoudige kunnen geven van het huidige budget, maar dan was het spelelement er een beetje uit
LOL, tis gewoon jammer dat je niet nou al een top coureur en bijvoorbeeld een mindere coureur kan kopen. maar wat je zegt, het moet wel spannend blijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
we hadden jullie ook het drievoudige kunnen geven van het huidige budget, maar dan was het spelelement er een beetje uit
Nope. tot 11 maart is het kosteloos om te wisselenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef wamp1e het volgende:
en gaat me dat nu al geld kosten om te veranderen?
Kost geen geld om te veranderen (zie eerdere posts)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef wamp1e het volgende:
is het beter om coureurs/motor/chassis op elkaar af te stemmen of kan je ook gewoon alles doorelkaar gooien
en gaat me dat nu al geld kosten om te veranderen?
*edit* ik kan niet eens meer een motor en chassis kopen met raikonen. moet dus wel veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |