Dus nog even afwassen en we gaan online.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kan niets doen momenteel![]()
En degene die er wel wat aan kan doen, was niet om 6 uur thuis en moest ook nog eten
Eigenlijk wil ik een afwasmachinequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus nog even afwassen en we gaan online.
hij is weer dicht wegens wat foutjesquote:
ojeequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
hij is weer dicht wegens wat foutjes
even geduld
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:43 schreef Barbaaf het volgende:
Hij lijkt het te doen, nog niets aangekocht maar kan me wel aanmelden![]()
![]()
Super Aguri heeft wel een Honda motor voor je liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
Krap budget, zeg. Je kunt niks van Renault, McLaren, Ferrari of Honda nemen.
normaal moet je dan transferkosten betalen, maar weet niet zeker of dat al van toepassing is omdat het spel nog niet begonnen isquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Luister, stel je kiest Button, die is 65 Miljoen, kan je hem dan inruilen voor 65 miljoen? Anders moet ik namelijk ff een rekenmachine erbij pakken en zorgen dat ik niet over me budget heen ga.
Als je Button kiest kom je sowieso nu al niet uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef Borkydude het volgende:
Luister, stel je kiest Button, die is 65 Miljoen, kan je hem dan inruilen voor 65 miljoen? Anders moet ik namelijk ff een rekenmachine erbij pakken en zorgen dat ik niet over me budget heen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |