Er staat wel meer niet op BuzzyBeequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En waarom staan die foto's niet op BuzzyBee?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik voor net dat ik foto's meot gaan maken van de volksdansvereniging
Ga je een paar mooien op BB zetten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er staat wel meer niet op BuzzyBee
[afbeelding]
( en ook nog een DVD'tje of 10 met foto's)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er staat wel meer niet op BuzzyBee
[afbeelding]
( en ook nog een DVD'tje of 10 met foto's)
Word gepubliceerd in een krant.quote:
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Godkut ben bekaf van het werk
Waarom werken mensen eigenlijk
Kunnen we niet gewoon fijn allemaal stoppen met die onzin
Ja, ik wil ook graag werkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelen
weet mijn wachtwoord en mail adres niet meer waarmee ik geregisteerd hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je een paar mooien op BB zetten?![]()
![]()
![]()
Dan is het dus of een externe flitser of ISO1600 gaan schieten Alexquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word gepubliceerd in een krant.
Maar ik doe helemaal niet aan mensen fotograferenen zeker neit als ze bewegen in een bovenzaaltje van een sporthal
Maar ik mag ook mee met de waddeneilandexcursie om foto's te maken, dat dan weer wel
alfa155_v6 is je mailadres, wachtwoord kan ik zo voor je instellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
weet mijn wachtwoord en mail adres niet meer waarmee ik geregisteerd heb
![]()
Hoi communistenvriendjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
nee gewoon al het geld op 1 punt en dan maandelijks krijgt iedereen hetzelfde. Alle producten verkocht op de kostprijs, geen winst, geen kosten.![]()
![]()
Ik denk het jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan is het dus of een externe flitser of ISO1600 gaan schieten Alex
Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en het allemaal gewoon eerlijk verdelen
ben bezigquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Alfisti Do Mrt 02, 2006 19:58 Bericht plaatsen
* BoJo zegt, WELKOM bij UNISYSquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies
Hebben ze 3 dagen voor 2 zaken staanZoals het nu loopt is het gewoon 3 dagen per zaal
Vieze kutverkopers
Ik moet me voorstellen zegt Herriequote:
Heerlijk is dat hequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin om rond te rijden en willekeurig plaatjes te schieten![]()
Vandaag toevallig naar auto's gekeken maar ja kom je Bentley's en dat soort sjit tegen, batterij op...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin om rond te rijden en willekeurig plaatjes te schieten![]()
Memberzzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
verkeerde smiley gebruikt
( in welk deel mag ik me voorstellen?)
is ook veel leuker om met mij+camera op de bijrijdersstoel doro Amsterdam te jaegn om belgen in Fordjes de stuipen op het lijf te jagenquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ook veel leuker om met mij+camera op de bijrijdersstoel doro Amsterdam te jaegn om belgen in Fordjes de stuipen op het lijf te jagen
Ja, dat ben ik inderdaad vergetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je wat je nou nog vergeten bent, die vage jap in de bijenkorf garage
ik zag vandaag in Amsterdam Noord op een parkeerplaats een vaag aparaat staan. Kan hem niet eens omschrijven zo vaag als ie was![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeer blij
En als je je eens verveelt: BB ztaat altijd voor jou en je foto's open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |