abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35651500
quote:
AMSTERDAM - Moslims in Nederland keren zich steeds meer tegen radicalisering en geweld uit naam van de islam. Tegelijkertijd radicaliseert een klein deel van de moslims in Nederland onverminderd door, neemt het aantal radicale internetsites toe en raken meer vrouwen betrokken bij de jihad, de heilige oorlog.

Dat staat in een rapport van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb), schrijven de ministers Donner van Justitie en Remkes van Binnenlandse Zaken donderdag aan de Tweede Kamer.

In Nederland is de kans op een terroristische aanslag nog steeds reëel, meldt de terrorismebestrijder. Deze kan ook in de vorm van een zelfmoordaanslag plaatsvinden.

Debat

Volgens de NCTb nemen zowel gematigde en liberale moslims als meer orthodoxe gelovigen steeds nadrukkelijker afstand van gewelddadige islamitische stromingen. Ook mengen zij zich steeds meer in het maatschappelijke debat.

Deze ontwikkeling komt gelijktijdig met een toename aan radicale sites en discussiefora op het internet. Ook is er veel trainingsmateriaal voor de jihad op het internet te vinden, dat ook nog makkelijk toegankelijk is. Vaak gaat het daarbij om professioneel trainingsmateriaal, aldus de NCTb.

De groei van het aantal van de radicale sites zou als alternatief dienen voor de verdwenen fysieke trainingskampen in Afghanistan en Pakistan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_radicalen_.html

en natuurlijk weer geen woord over het radicaliseren van de autochtone bevolking, OOK via de vele internetsites en discussiefora. Niemand die DAAR afstand van neemt hoor.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:57:26 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35651692
Dude, stormfront en consorten worden geregeld publiekelijk door het slijk gehaald door autochtonen.
Vampire Romance O+
pi_35651744
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef MouseOver het volgende:
Dude, stormfront en consorten worden geregeld publiekelijk door het slijk gehaald door autochtonen.
dat zie ik vrijwel niet gebeuren
want ze bestaan nog steeds het is niet eens verboden die websites
pi_35653489
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zie ik vrijwel niet gebeuren
want ze bestaan nog steeds het is niet eens verboden die websites
het wordt ook moeilijk om Stormfront te verbieden als ze niet op een nederlandse server zitten
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:13:40 #5
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35654470
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:44 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

het wordt ook moeilijk om Stormfront te verbieden als ze niet op een nederlandse server zitten
Naar mijn weten IS stormfront verboden maar kan er niks tegen gedaan worden omdat het niet op een NL server draait.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35654633
dan moeten ze hem alsnog boycotten
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:27:58 #7
117776 OFfSprngr
pi_35654931
Lees je wel?, dat KAN NIET, want het draait niet in Nederland.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:28:18 #8
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35654946
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Meki het volgende:

en natuurlijk weer geen woord over het radicaliseren van de autochtone bevolking, OOK via de vele internetsites en discussiefora. Niemand die DAAR afstand van neemt hoor.
Zoals ehm, Yildiz, right?

Even serieus, ik weet van geen verhalen over radicaliserende autochtonen, tenzij ze eerst met radicaliserende allochtonen in aanraking zijn geweest.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_35654958
Ja, Stormfront is de grootste familie van Nederland. .
pi_35655048
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Meki het volgende:
dan moeten ze hem alsnog boycotten
het moet gewoon , Ze hebben gewoon geen zin/ geen tijd om daar actie te ondernemen
pi_35655090
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Meki het volgende:

[..]

het moet gewoon , Ze hebben gewoon geen zin/ geen tijd om daar actie te ondernemen
het kan niet want wat ze doen is legaal in de V.S.
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_35655238
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

het kan niet want wat ze doen is legaal in de V.S.
dank je wel voor het bevestigen wat ik al eerder over USA zei
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:48:29 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35657989
Laat ik dan maar als eerste ontopic reageren: goeie zaak .

Niet dat iemand het hier mee eens zal zijn vreemd genoeg.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:38:20 #14
117776 OFfSprngr
pi_35660031
De VS heeft hier wel mee te maken, ten minste, in het geval van Stormfront en dat hun mening over de vrijheid van speech hoger is dan racisme.
.
.
pi_35660352
Persoonlijk vind ik dat niemand zich hoeft te distantieren van het gedrag van een ander, tenzij het zijn of haar kinderen/ouders betreft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_35660421
Goeie zaak.

Nu nog eerwraak, vrouwenonderdrukking, racisme/discriminatie en Hirsi Ali weg doen. En we spreken weer over Nederland
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:33:55 #17
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35662123
Jaaa, jaaa, goeie zaak
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:50:26 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35662763
Een potentieel topic verziekt door een onderschrift

Maar over het artikel zelf,
Hele goede zaak, het wordt tijd dat die extremisten eens door de eigen gemeenschap apart worden gezet.
Dan zijn de vooroordelen ook veel sneller de wereld uit.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:12:54 #19
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35663765
Toch is het topic [NWS]-waardig als iedereen de offline crap weg zou laten.
Als ik zo'n topic in de lucht had gebracht zou iedereen het slikken. Maar nu de topic starter 'Meki' heet is de wereld opeens te klein.
Hmmmzzz. wie is hier nu suggestief.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:57:33 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35666500
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Als ik zo'n topic in de lucht had gebracht zou iedereen het slikken. Maar nu de topic starter 'Meki' heet is de wereld opeens te klein.
Als jij zo'n topic zou posten, dan zou je waarschijnlijk niet een belachelijke switch maken naar een onderwerp waar je al maanden dezelfde kreten over slaakt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 3 maart 2006 @ 02:31:46 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35666758
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Laat ik het zo formuleren. Zodra er een moslim wordt gevonden. Die films maakt. Vol met mesteken en een mes door zijn buik met een briefje er aan. Dan ben ik het met je eens dat de autochtone bevolking geradicaliseerd is. Verder is het natuurlijk een positief nieuwsbericht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 02:45:40 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35666863
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Op zich is het natuurlijk goed nieuws. Alleen het commentaar daarop van de TS verpest het natuurlijk weer helemaal. En geeft er weer een negatiefe draai aan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35667076
Wel grappig hoe zelfs het nieuwsbericht zegt 'een groot deel distantieert, maaaaar er is ook een kleineregroep die radicaliseert'. Net als in dit topic lijken mensen liever het negatieve te willen horen.
pi_35668460
Tienduizenden doden te laat...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:50:30 #25
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_35668597
quote:
Goeie zaak.

Nu nog eerwraak, vrouwenonderdrukking en racisme/discriminatie en Hirsi Ali weg doen. En we spreken weer over Nederland
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:00:55 #26
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_35668731
van TS! Over welke groep heb je het eigenlijk? Een mogelijke radicalisering van autochtenen is dan een reactie op de moslimradicalisering!
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:16:43 #27
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35669035
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel grappig hoe zelfs het nieuwsbericht zegt 'een groot deel distantieert, maaaaar er is ook een kleineregroep die radicaliseert'. Net als in dit topic lijken mensen liever het negatieve te willen horen.
Helaas mens eigen, slecht nieuws scoort, ik snap ook niet waarom.
pi_35669242
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Tienduizenden doden te laat...
pi_35669272
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:00 schreef columnist het volgende:
van TS! Over welke groep heb je het eigenlijk? Een mogelijke radicalisering van autochtenen is dan een reactie op de moslimradicalisering!
Als dat zo is is dat dan terecht ?? .
en onzin dat het een reactie van de Moslimradicalisme . Moslimradicalisme is juist een reactie op Nederlandse radicalisme
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:31:11 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35669327
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:27 schreef Meki het volgende:

[..]

en onzin dat het een reactie van de Moslimradicalisme . Moslimradicalisme is juist een reactie op Nederlandse radicalisme
Dat heb je neem ik vanuit een betrouwbaar wetenschapelijk onderzoek neem ik aan? Geef de bron dan maar even.
pi_35669359
quote:

[..]

Onzin, 10 jaar geleden wisten Nederlanders bijna niks over moslims en hadden ze er meestal ook geen mening over. Die mening werd pas gevormd vanaf ongeveer 11 september 2001. En dat was net zo voor de rest van de westerse wereld. Met de radicalisering van moslims hebben die paar schreeuwerige gabbertjes echt niks mee te maken.
pi_35669369
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat heb je neem ik vanuit een betrouwbaar wetenschapelijk onderzoek neem ik aan? Geef de bron dan maar even.
Laat ik maar een voorbeeld geven

Hirsi Ali maakte een provocerende film en daarbij is de radicaal Mohammed B vrij gekomen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:33:46 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35669370
quote:

[..]

Als dat zo is is dat dan terecht ?? . \
En nog iets. Ik vermoed dat het opblazen van dingen en moord en het dreigen daarmee idd niet bevordelijk is voor de public relations zeg maar.
pi_35669399
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Onzin, 10 jaar geleden wisten Nederlanders bijna niks over moslims en hadden ze er meestal ook geen mening over. Die mening werd pas gevormd vanaf ongeveer 11 september 2001. En dat was net zo voor de rest van de westerse wereld. Met de radicalisering van moslims hebben die paar schreeuwerige gabbertjes echt niks mee te maken.
oow Nee - zeker weten van wel.

Schreeuwende Nederlandse londsdalers pakken iedereen als vijand
Eerst de joden en nu de Moslims.

de radicalisme speelt hier al een hele tijd hoor
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:35:26 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35669406
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Laat ik maar een voorbeeld geven

Hirsi Ali maakte een provocerende film en daarbij is de radicaal Mohammed B vrij gekomen
Geil je soms op Hirsi Ali? Want het is Hirsi Ali dit of dat met jou. Heb je soms een obsessie met haar? En hoe voelt die tent dan in je lendedoek.
pi_35669410
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

En nog iets. Ik vermoed dat het opblazen van dingen en moord en het dreigen daarmee idd niet bevordelijk is voor de public relations zeg maar.
spreekt een enkeling voor een hele groep aan ?
pi_35669433
iedereen als vijand? Nou van die paar londsdalertjes die staan te hangen bij de edah heb ik nooit last. De kutmarrokaantjes overal daarentegen...
pi_35669434
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geil je soms op Hirsi Ali? Want het is Hirsi Ali dit of dat met jou. Heb je soms een obsessie met haar? En hoe voelt die tent dan in je lendedoek.
Nee zij is een radicale vrouw met gevaarlijke ideeen .
pi_35669449
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:36 schreef Evil_Jur het volgende:
iedereen als vijand? Nou van die paar londsdalertjes die staan te hangen bij de edah heb ik nooit last. De kutmarrokaantjes overal daarentegen...
Oow laten we de Nederlandse Hooligans erbij nemen die afgelopen dagen voor grote onrust zorgde in Amsterdam centrum
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:38:05 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35669471
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef Meki het volgende:

[..]

oow Nee - zeker weten van wel.

Schreeuwende Nederlandse londsdalers pakken iedereen als vijand
Eerst de joden en nu de Moslims.

de radicalisme speelt hier al een hele tijd hoor
Lonsdalers zijn niet representatief voor het Nederlandse volk. Net zo min als 200 kut Marokanen in Amsterdam dat zijn voor de rest van de Marokanen.
pi_35669485
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow laten we de Nederlandse Hooligans erbij nemen die afgelopen dagen voor grote onrust zorgde in Amsterdam centrum
Als we zo doorgaan win je het toch nooit, je weet dat marrokanen, ook al is het maar een klein deel ervan, voor veel meer overlast zorgen dan enige andere bevolkingsgroep...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:38:50 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35669493
quote:

[..]

Dan lijken jullie heel erg op elkaar. Love is in the air.
pi_35669523
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als we zo doorgaan win je het toch nooit, je weet dat marrokanen, ook al is het maar een klein deel ervan, voor veel meer overlast zorgen dan enige andere bevolkingsgroep...
Sorry ik heb een veel te lange lijst met Nederlandse criminaliteit en radicalisme.

maar ja daar neem je afstand mee
pi_35669545
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Lonsdalers zijn niet representatief voor het Nederlandse volk. Net zo min als 200 kut Marokanen in Amsterdam dat zijn voor de rest van de Marokanen.
Dat denk jij gelukkig niet . maar de andere grote deel wel
pi_35669562
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Sorry ik heb een veel te lange lijst met Nederlandse criminaliteit en radicalisme.

maar ja daar neem je afstand mee
Leuke lijst, maar ik heb feiten. Statistieken.
pi_35669595
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Leuke lijst, maar ik heb feiten. Statistieken.
statistieken zijn onzin die zijn gebasseerd op meningen
pi_35669627
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:43 schreef Meki het volgende:

[..]

statistieken zijn onzin die zijn gebasseerd op meningen
Zet die oogkleppen die je gratis bij de koran kreeg eens af, statistieken over incidenten, misdaadcijfers, dat heeft niks met meningen te maken.
pi_35670399
Het niet kunnen zien van individuen, en alleen denken in gehele bevolkingsgroepen is een tekortkoming in je ontwikkeling en de onkunde om genuanceerd te kunnen redeneren.

Vandaag is Gary Glitter veroordeeld voor 3 jaar voor het misbruiken van kleine meisjes.
Ergo: Alle rockers uit de jaren 70 zijn pedofielen.

Net zo absurd.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
pi_35670478
quote:

[..]

Die vind ik altijd reuze interessant juist
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:24:00 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35670574
krijg je mooi nieuws, is het nog zeiken geblazen.

ik voorspel al jaren een kloofvernauwing tussen de niet-radicale moslim en de autochtoon juist vanwege het moslimextremisme. dat terrorisme toch nog ergens goed voor is mag een godswonder heten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35671571
quote:

[..]

Hirsi Ali is geen radicale vrouw met gevaarlijke Ideeën. Hirsi Ali èn Geert Wilders zijn allebei intelligente mensen die samen met de LPF het gevaar dat radicale moslims voor deze wereld zijn echt inzien. De rest van onze huidige regering bagatelliseert het gevaar dat de fundamentalistische moslims voor de wereldvrede is. En on-topic: ik geloof best dat er een groot aantal moslims is dat zich tegen radicalisme keert, maar mijn mening is toch dat een nóg groter aantal moslims wereldwijd bezig is de wereld te islamitiseren, en dat proberen ze te bereiken d.m.v. jihads. Wij, de westerlingen, zijn ongelovigen èn Christenhonden in hun ogen. Iedereen die NIET in allah gelooft moet dood, en dat slaat dus gewoon nergens op. Wat ook nergens op slaat is de mentaliteit en het gedrag van de Marokkaanse hangjongeren. Dat moet binnen afzienbare tijd op een harde manier de kop ingedrukt worden. Ze denken dat ze alleen op de wereld zijn en iedereen moet naar hún pijpen dansen. Een hoop geschreeuw en gebrul, schijt aan alles en iedereen, en dat vooral in groepsverband. Als je ze alleen op straat ziet zijn ze niks, maar als ze met meerderen zijn doen ze letterlijk alles waar ze maar zin in hebben. De wazige oplossingen van sporthalletjes en clubhuisjes bouwen is een wassen neus die ons alleen maar geld kost en duidelijk helemaal geen zoden aan de dijk zet. De LPF, de groep Wilders èn Ayaan Hirsi Ali zijn ook wat dít betreft de enigen die hieraan iets willen doen.
pi_35671683
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef aldo71 het volgende:
Het niet kunnen zien van individuen, en alleen denken in gehele bevolkingsgroepen is een tekortkoming in je ontwikkeling en de onkunde om genuanceerd te kunnen redeneren.

Vandaag is Gary Glitter veroordeeld voor 3 jaar voor het misbruiken van kleine meisjes.

Net zo absurd.
Tuurlijk. En alle rappers en gabbers uit de jaren 90 en '00 zijn criminelen....o ja, dat zijn ze ècht. Jij hebt de jaren 70 duidelijk niet meegemaakt, broekie. Waar lúl je over?
pi_35671700
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef progrock het volgende:

[..]

Hirsi Ali is geen radicale vrouw met gevaarlijke Ideeën. Hirsi Ali èn Geert Wilders zijn allebei intelligente mensen die samen met de LPF het gevaar dat radicale moslims voor deze wereld zijn echt inzien. De rest van onze huidige regering bagatelliseert het gevaar dat de fundamentalistische moslims voor de wereldvrede is. En on-topic: ik geloof best dat er een groot aantal moslims is dat zich tegen radicalisme keert, maar mijn mening is toch dat een nóg groter aantal moslims wereldwijd bezig is de wereld te islamitiseren, en dat proberen ze te bereiken d.m.v. jihads. Wij, de westerlingen, zijn ongelovigen èn Christenhonden in hun ogen. Iedereen die NIET in allah gelooft moet dood, en dat slaat dus gewoon nergens op. Wat ook nergens op slaat is de mentaliteit en het gedrag van de Marokkaanse hangjongeren. Dat moet binnen afzienbare tijd op een harde manier de kop ingedrukt worden. Ze denken dat ze alleen op de wereld zijn en iedereen moet naar hún pijpen dansen. Een hoop geschreeuw en gebrul, schijt aan alles en iedereen, en dat vooral in groepsverband. Als je ze alleen op straat ziet zijn ze niks, maar als ze met meerderen zijn doen ze letterlijk alles waar ze maar zin in hebben. De wazige oplossingen van sporthalletjes en clubhuisjes bouwen is een wassen neus die ons alleen maar geld kost en duidelijk helemaal geen zoden aan de dijk zet. De LPF, de groep Wilders èn Ayaan Hirsi Ali zijn ook wat dít betreft de enigen die hieraan iets willen doen.
Hoe willen ze het hier tegen iets aan doen ??
Zij maken het probleem alleen erger . zij goien olie op het vuur en doordat ontstaan er radicalen .
Hirsi Ali , zij doet hetzelfde wat de moslimradicalen doen . Hoezo iets tegen aan doen terwijl ze zelf mensen provoceert en mensen beledigt in hun waarden

WAS het maar zo dat zij iets tegen aan deden .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:12:51 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35671729
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Zij maken het probleem alleen erger . zij goien olie op het vuur en doordat ontstaan er radicalen .
Hirsi Ali , zij doet hetzelfde wat de moslimradicalen doen . Hoezo iets tegen aan doen terwijl ze zelf mensen provoceert en mensen beledigt in hun waarden

het kan toch niet zo zijn dat visie van een individue zorgt voor een hele groepsradicalisering? dat kan je toch niet met droge ogen verdedigen jaar in jaar uit.
pi_35671735
@progrock : Hou je ff gedeist wil je.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35671752
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het kan toch niet zo zijn dat visie van een individue zorgt voor een hele groepsradicalisering? dat kan je toch niet met droge ogen verdedigen jaar in jaar uit.
jawel Individue kan voor zoveel zorgen ( MEDIA ). Zij kan voor veel kwaads zorgen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:15:40 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35671804
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef Meki het volgende:

[..]

jawel Individue kan voor zoveel zorgen ( MEDIA ). Zij kan voor veel kwaads zorgen.
niet in de ogen van mensen die toch al niet zouden radicaliseren door kritiek, terechte kritiek ook nog eens.
pi_35671877
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet in de ogen van mensen die toch al niet zouden radicaliseren door kritiek, terechte kritiek ook nog eens.

Moslims die gematigd zijn , Moslims die alleen werken en een biertje pakken worden als nog door ( bijv.) Hirsi Ali beledigd . Want ze ziet extreme Moslims voor iedereen aan.

Hirsi zou me goed doen als ze optreedt tegen radicalisme van 2 kanten.
Ik zou Hirsi steunen als ze onderscheid kan maken tussen de goeden en de slechten in een nette manier

Geert Wilders die bedoelt het goed , Marco Pastors die bedoelde het goed
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:19:26 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35671914
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk ook geen fan van deze mensen. Maar schuld aan radicale moslims of beter gezegt extremistische moslims hebben ze niet. Zeker een Wilders is eerder daar een reactie op. Bepaalde groepen binnen de moslim wereld gooien ook olie op het vuur. Je kunt de schuld niet alleen leggen bij Hirsi Ali of een man als Wilders. Ook deze mensen worden zoals jij het zegt geprovoceerd door het gedrag van bepaalde moslims. En helaas het kan ben ik bang niet helemaal ontkend worden dat het moslim extremisme een bedreiging is.
pi_35671956
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk ook geen fan van deze mensen. Maar schuld aan radicale moslims of beter gezegt extremistische moslims hebben ze niet. Zeker een Wilders is eerder daar een reactie op. Bepaalde groepen binnen de moslim wereld gooien ook olie op het vuur. Je kunt de schuld niet alleen leggen bij Hirsi Ali of een man als Wilders. Ook deze mensen worden zoals jij het zegt geprovoceerd door het gedrag van bepaalde moslims. En helaas het kan ben ik bang niet helemaal ontkend worden dat het moslim extremisme een bedreiging is.
ik steun geen enkele vorm van radicalisme
en de hele groep 98 % doet dat ook.
pi_35672010
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
@progrock : Hou je ff gedeist wil je.
Wat is er? Heb ik iets verkeerds, aanstootgevens of beledigends gezegd dan? Moet ik me gedeisD houden? Vertel me dan even waarom?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:23:47 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35672043
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Moslims die gematigd zijn , Moslims die alleen werken en een biertje pakken worden als nog door ( bijv.) Hirsi Ali beledigd . Want ze ziet extreme Moslims voor iedereen aan.

Hirsi zou me goed doen als ze optreedt tegen radicalisme van 2 kanten.
Ik zou Hirsi steunen als ze onderscheid kan maken tussen de goeden en de slechten in een nette manier

Geert Wilders die bedoelt het goed , Marco Pastors die bedoelde het goed
nou goed wat jij met ali hebt, heb ik met wouter bos en femke halsema. die probeer ik ook altijd de schuld van alles te geven.
pi_35672106
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef progrock het volgende:

[..]

Wat is er? Heb ik iets verkeerds, aanstootgevens of beledigends gezegd dan? Moet ik me gedeisD houden? Vertel me dan even waarom?
quote:
broekie. Waar lúl je over?
Daar heb ik het over.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35672113
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou goed wat jij met ali hebt, heb ik met wouter bos en femke halsema. die probeer ik ook altijd de schuld van alles te geven.
Nee . Hirsi Ali heeft openlijk onze profeet beledigd . Dat deed Geert Wilders niet

Geert Wilders die kan wel onderscheid maken tussen de Moslims. Marco Pastors ook .
Maar Hirsi Ali niet , totaal niet
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:27:21 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35672158
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef Meki het volgende:

[..]

ik steun geen enkele vorm van radicalisme
en de hele groep 98 % doet dat ook.
De manier waarop jij het over Hirsi Ali hebt vindt ik behoorlijk radicaal evenals andere bepaalde standpunten die je wel eens neemt op het forum. Een uitspraak als Allah is de enige god. Is in mijn wereldbeeld en perspectief radicaal. En zelfs een beledeging.
pi_35672205
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

De manier waarop jij het over Hirsi Ali hebtr vindt ik behoorlijk radicaal evenals andere bepaalde standpunten die je wel eens neemt op het forum. Een uitspraak als Allah is de enige god. Is in mijn wereldbeeld en perspectief radicaal. En zelfs een beledeging.
Over Hirsi Ali vind ik dat ik terecht bezig ben
Dat verandert pas als ik zie dat Hirsi geen oorlog voert tegen de Moslims

Geert Wilders doet dat niet , die kijkt naar de nieuwsbeelding
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:30:32 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35672259
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Over Hirsi Ali vind ik dat ik terecht bezig ben
Dat verandert pas als ik zie dat Hirsi geen oorlog voert tegen de Moslims

Geert Wilders doet dat niet , die kijkt naar de nieuwsbeelding
Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.
pi_35672300
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.
en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocaties
pi_35672592
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:

[..]

en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocaties
Meki heeft gelijk, een leeuw tem je niet door hem te provoceren.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:55:10 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35672971
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Meki heeft gelijk, een leeuw tem je niet door hem te provoceren.
een leeuw??
pi_35672984
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een leeuw??
Radicalen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:56:50 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673027
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Radicalen
radicalen zijn ratten. die wil je niet temmen die wil je verdelgen. en aangezien wij het strafrecht kennen is dat een cel.
pi_35673071
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

radicalen zijn ratten. die wil je niet temmen die wil je verdelgen. en aangezien wij het strafrecht kennen is dat een cel.
En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:01:27 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673153
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.
ik kan me niet voorstellen dat haar kritische blik op bepaalde facetten uit een geloof waar zij direct bij betrokken was, kan zorgen voor radicalisatie. ik snap het domweg niet. ik zie terechte kritiek niet als beledigen. en al was het kritiek, dan nog, of juist dan nog.
pi_35673229
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat haar kritische blik op bepaalde facetten uit een geloof waar zij direct bij betrokken was, kan zorgen voor radicalisatie. ik snap het domweg niet. ik zie terechte kritiek niet als beledigen. en al was het kritiek, dan nog, of juist dan nog.
Ik ben niet tegen kritiek, absoluut niet. Maar de manier van uitting speelt geen belangrijke rol bij jou? Ik weet zeker dat ik op een beschaafde manier tegen jou of op een barbaarse manier jou te woord kan staan en bij beiden krijg ik een volledig ander reply van jou. Haar kritiek is goed, ze maakt moslima's wakker, maar wanneer zij dus een submission maakt, keren alle moslima's haar de rug toe, wanneer ze Mohammed een pedofiel noemt, keren alle gematigden haar de rug toe, en zijn de enigen die nog met haar te maken willen hebben ratten, vergeet niet ratten komen altijd af op een afvalberg.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:07:39 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673334
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen kritiek, absoluut niet. Maar de manier van uitting speelt geen belangrijke rol bij jou? Ik weet zeker dat ik op een beschaafde manier tegen jou of op een barbaarse manier jou te woord kan staan en bij beiden krijg ik een volledig ander reply van jou. Haar kritiek is goed, ze maakt moslima's wakker, maar wanneer zij dus een submission maakt, keren alle moslima's haar de rug toe, wanneer ze Mohammed een pedofiel noemt, keren alle gematigden haar de rug toe, en zijn de enigen die nog met haar te maken willen hebben ratten, vergeet niet ratten komen altijd af op een afvalberg.
tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

ze krijgt toch niet voor niks prijzen uit de hele wereld voor haar daadkracht?

en misschien prijzen we haar straks voor het uitlokken van de ratten uit hun holen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:11:11 #77
89730 Drugshond
pi_35673461
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).
Het is een beetje simplistisch om haar als de kop van jut te gebruiken. Ik ben ook niet gecharmeerd van waar werkwijze. Maar om nu te zeggen dat ze radicalisering in de hand werkt ?!....mwah.
Je geeft haar meer credits dan je eigenlijk zou willen.
pi_35673575
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

ze krijgt toch niet voor niks prijzen uit de hele wereld voor haar daadkracht?

en misschien prijzen we haar straks voor het uitlokken van de ratten uit hun holen.
Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.

Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?

Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
poeh, poeh, wat een rattenpoezie bezitten we.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:18:17 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673697
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.

Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?

Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.
pi_35673734
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).
AL-Qaida, als "vergelding" voor bezetten van Irak.
Bali, heb ik niet verdiept naar de motieven van de dader.
Turkije heeft ook troepen gestationeerd in Afghanistan dus ook in Oorlog met el-qaida.
quote:
Het is een beetje simplistisch om haar als de kop van jut te gebruiken. Ik ben ook niet gecharmeerd van waar werkwijze
Ik zeg niet dat ze verantwoordelijk is voor de radicalisering in Nederland, wel is ze verantwoordelijk voor een deel van nieuwe radicalisering.
quote:
. Maar om nu te zeggen dat ze radicalisering in de hand werkt ?!....mwah.
Je geeft haar meer credits dan je eigenlijk zou willen.
Credits? Aub zeg, door haar werden zelfs moslima's voorbereid op haar om te leggen, een zuster een wapen in de hand te geven om iemand te killen. enig idee hoe fout dat is in de islam
pi_35673754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.
Zelfs de vergeldingsdienst heeft last van rattenhollen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:25:20 #82
89730 Drugshond
pi_35673883
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.
quote:
Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebracht
Behalve dat M.T. heilig is verklaard.
H.A. probeert het met shocktherapie , lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste medicijn.
quote:
'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:26:37 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673921
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:

'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:29:42 #84
89730 Drugshond
pi_35674018
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef zoalshetis het volgende:
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.
Alle joden versus het gehele moslim geloof (0.0 nuance).
Alles werd onder dezelfde meetlat gelegd. Geen enkel positief puntje is belicht.
pi_35674333
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.
[..]

Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebracht
Behalve dat M.T. heilig is verklaard.
H.A. probeert het met shocktherapie , lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste medicijn.
[..]

Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:41 #86
89730 Drugshond
pi_35674568
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?
* Verkeerde vergelijking *

[ Bericht 12% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:06:37 ]
pi_35674573
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

als jij met je leven bedreigd wordt door een sekte met 1,3 miljard leden piep je wel anders
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35674626
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef progrock het volgende:

[..]

Tuurlijk. En alle rappers en gabbers uit de jaren 90 en '00 zijn criminelen....o ja, dat zijn ze ècht. Jij hebt de jaren 70 duidelijk niet meegemaakt, broekie. Waar lúl je over?
Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:50:37 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35674701
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:

[..]

En met deze redenatie kan ik vervolgens helemaal niets. Omdat er namelijk zo iets is als je zelf laten beledigen en provoceren. Voorbeeld. als mijn collega me zo boos weet te krijgen dat ik hem sla. Dan moet ik de schuld niet bij hem zoeken maar me zelf. Ik laat me zelf dan namelijk gaan. Snappie.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:53:05 #90
89730 Drugshond
pi_35674795
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef zoalshetis het volgende:
Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:54:06 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35674826
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.
ik vind haar een van de weinigen in de politiek die juist een hele duidelijke boodschap heeft. ook vaak gehoord op tv, debatten, uitingen etc.
pi_35674835
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Drugshond het volgende:
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.

Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:07:39 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:57:48 #93
89730 Drugshond
pi_35674954
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Tref het volgende:
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.

Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.
Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zetten ).
Zullen we submission 2 afwachten... en kijken of deze dan nog over emancipatie gaat
Ze is nog niet gestopt hoor...
pi_35675166
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zetten ).
Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...
quote:
Zullen we submission 2 afwachten... en kijken of deze dan nog over emancipatie gaat
Ze is nog niet gestopt hoor...
Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:05:28 #95
89730 Drugshond
pi_35675206
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef Tref het volgende:

[..]

Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...
[..]

Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.
ff opzoeken... als je gelijk hebt haal ik mijn post wel weg.
bron : Elsevier
En is weg... moderaten op je eigen posts (dualistisch denken).

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:11:51 ]
pi_35676823
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[..]

Daar heb ik het over.
O, dàt. OK.
pi_35677084
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef aldo71 het volgende:

[..]

Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.
I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
pi_35677445
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:

[..]

I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
Lezen is dus in al die jaren dat jij hier al rondloopt niet gelukt?
PS: was het moeilijk toen de Duitsers hier waren?

Ik schreef:
quote:

Net zo absurd.

Dus even voor de duidelijkheid:
Alles moslims over één kam scheren is net zo ABSURD als zeggen dat alle rockers uit de jaren zeventig pedo's zijn.

PS: kan je nog wat rockbands opnoemen, ik was zoooooo onder de indruk.
pi_35677460
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:

[..]

Lees zijn post over Gary Glitter nog eens rustig door zou ik zeggen. Volgens mij begreep je hem niet helemaal. Hij gebruikt juist het voorbeeld ter illustratie.

Hij scheert dus niet elke jaren 70 artiest over een kam.

En ik hoop dat hiermee ook deze onderlinge gedachtewisseling is afgelopen, anders moet ik dit topic dalijk nog naar MUZ schoppen, en daar heb ik weinig zin in.
pi_35677563
Okay: vrede op aarde (om in de gedachten van de jaren zeventig te blijven)
pi_35678931
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

excuse moi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')