tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen kritiek, absoluut niet. Maar de manier van uitting speelt geen belangrijke rol bij jou? Ik weet zeker dat ik op een beschaafde manier tegen jou of op een barbaarse manier jou te woord kan staan en bij beiden krijg ik een volledig ander reply van jou. Haar kritiek is goed, ze maakt moslima's wakker, maar wanneer zij dus een submission maakt, keren alle moslima's haar de rug toe, wanneer ze Mohammed een pedofiel noemt, keren alle gematigden haar de rug toe, en zijn de enigen die nog met haar te maken willen hebben ratten, vergeet niet ratten komen altijd af op een afvalberg.
Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:
En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.
Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslimaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.
ze krijgt toch niet voor niks prijzen uit de hele wereld voor haar daadkracht?
en misschien prijzen we haar straks voor het uitlokken van de ratten uit hun holen.
als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.
Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?
Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
poeh, poeh, wat een rattenpoezie bezitten we.![]()
AL-Qaida, als "vergelding" voor bezetten van Irak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).
Ik zeg niet dat ze verantwoordelijk is voor de radicalisering in Nederland, wel is ze verantwoordelijk voor een deel van nieuwe radicalisering.quote:Het is een beetje simplistisch om haar als de kop van jut te gebruiken. Ik ben ook niet gecharmeerd van waar werkwijze
Credits? Aub zeg, door haar werden zelfs moslima's voorbereid op haar om te leggen, een zuster een wapen in de hand te geven om iemand te killen. enig idee hoe fout dat is in de islamquote:. Maar om nu te zeggen dat ze radicalisering in de hand werkt ?!....mwah.
Je geeft haar meer credits dan je eigenlijk zou willen.
Zelfs de vergeldingsdienst heeft last van rattenhollen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.
Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.
Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebrachtquote:Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?
'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.quote:Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
poeh, poeh, wat een rattenpoezie bezitten we.![]()
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:
'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
Alle joden versus het gehele moslim geloof (0.0 nuance).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef zoalshetis het volgende:
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.
Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.
[..]
Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebracht![]()
Behalve dat M.T. heilig is verklaard.
H.A. probeert het met shocktherapie , lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste medicijn.
[..]
'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
* Verkeerde vergelijking *quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?
als jij met je leven bedreigd wordt door een sekte met 1,3 miljard leden piep je wel andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.
Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef progrock het volgende:
[..]
Tuurlijk. En alle rappers en gabbers uit de jaren 90 en '00 zijn criminelen....o ja, dat zijn ze ècht. Jij hebt de jaren 70 duidelijk niet meegemaakt, broekie. Waar lúl je over?
En met deze redenatie kan ik vervolgens helemaal niets. Omdat er namelijk zo iets is als je zelf laten beledigen en provoceren. Voorbeeld. als mijn collega me zo boos weet te krijgen dat ik hem sla. Dan moet ik de schuld niet bij hem zoeken maar me zelf. Ik laat me zelf dan namelijk gaan. Snappie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocaties
Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.quote:
ik vind haar een van de weinigen in de politiek die juist een hele duidelijke boodschap heeft. ook vaak gehoord op tv, debatten, uitingen etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.
Een hele, hele foute vergelijking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Drugshond het volgende:
* Verkeerde vergelijking *
Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Tref het volgende:
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.
Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.
Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zetten).
Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.quote:Zullen we submission 2 afwachten... en kijken of deze dan nog over emancipatie gaat![]()
Ze is nog niet gestopt hoor...![]()
ff opzoeken... als je gelijk hebt haal ik mijn post wel weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef Tref het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...
[..]
Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.
O, dàt. OK.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik het over.
I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef aldo71 het volgende:
[..]
Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.
Lezen is dus in al die jaren dat jij hier al rondloopt niet gelukt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:
[..]
I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
quote:Het niet kunnen zien van individuen, en alleen denken in gehele bevolkingsgroepen is een tekortkoming in je ontwikkeling en de onkunde om genuanceerd te kunnen redeneren.
Vandaag is Gary Glitter veroordeeld voor 3 jaar voor het misbruiken van kleine meisjes.
Ergo: Alle rockers uit de jaren 70 zijn pedofielen.
Net zo absurd.
Lees zijn post over Gary Glitter nog eens rustig door zou ik zeggen. Volgens mij begreep je hem niet helemaal. Hij gebruikt juist het voorbeeld ter illustratie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:
[..]
I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |