abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:07:39 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673334
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen kritiek, absoluut niet. Maar de manier van uitting speelt geen belangrijke rol bij jou? Ik weet zeker dat ik op een beschaafde manier tegen jou of op een barbaarse manier jou te woord kan staan en bij beiden krijg ik een volledig ander reply van jou. Haar kritiek is goed, ze maakt moslima's wakker, maar wanneer zij dus een submission maakt, keren alle moslima's haar de rug toe, wanneer ze Mohammed een pedofiel noemt, keren alle gematigden haar de rug toe, en zijn de enigen die nog met haar te maken willen hebben ratten, vergeet niet ratten komen altijd af op een afvalberg.
tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

ze krijgt toch niet voor niks prijzen uit de hele wereld voor haar daadkracht?

en misschien prijzen we haar straks voor het uitlokken van de ratten uit hun holen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:11:11 #77
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35673461
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:
En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.
Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).
Het is een beetje simplistisch om haar als de kop van jut te gebruiken. Ik ben ook niet gecharmeerd van waar werkwijze. Maar om nu te zeggen dat ze radicalisering in de hand werkt ?!....mwah.
Je geeft haar meer credits dan je eigenlijk zou willen.
pi_35673575
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk maakt de toon de muziek. aha is stevig bezig idd, maar dat moet misschien om de ogen echt te openen. vincent van gogh werd ook niet begrepen in zijn tijd. en zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

ze krijgt toch niet voor niks prijzen uit de hele wereld voor haar daadkracht?

en misschien prijzen we haar straks voor het uitlokken van de ratten uit hun holen.
Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.

Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?

Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
poeh, poeh, wat een rattenpoezie bezitten we.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:18:17 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673697
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om de ogen van moslims echt te openen heeft ze de steun en aanhang van de moslima
s en resterende gematigde moslimwereld nodig, als zij echt de moslim in Nederland wil verlichten, door passieve moslims te beledigen kom je er niet, vooralsnog heeft ze volledig hun steun/begrip/aanhang verloren op alle fronten. Je zal het misschien wel niet met mee eens zijn, maar ik vind gewoon dat van Gogh een slachtoffer is geworden van haar kruistocht jegens de islam, daarnaast was Theo een makkelijker prooi omdat hij geen beveiliging wou.

Moeder Theresa, Marther LK, Nelson Mandela etc, krijgen toch ook genoeg prijzen van de hele wereld zonder mensen te beledigen?

Haar acties zorgen er alleen maar voor, dat ziekte die door de ratten komen, ook door anderen zullen gedragen worden.
als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.
pi_35673734
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie was dan verantwoordelijk in Bali, Istanboel, NY, Londen of Madrid (aanslagen).
AL-Qaida, als "vergelding" voor bezetten van Irak.
Bali, heb ik niet verdiept naar de motieven van de dader.
Turkije heeft ook troepen gestationeerd in Afghanistan dus ook in Oorlog met el-qaida.
quote:
Het is een beetje simplistisch om haar als de kop van jut te gebruiken. Ik ben ook niet gecharmeerd van waar werkwijze
Ik zeg niet dat ze verantwoordelijk is voor de radicalisering in Nederland, wel is ze verantwoordelijk voor een deel van nieuwe radicalisering.
quote:
. Maar om nu te zeggen dat ze radicalisering in de hand werkt ?!....mwah.
Je geeft haar meer credits dan je eigenlijk zou willen.
Credits? Aub zeg, door haar werden zelfs moslima's voorbereid op haar om te leggen, een zuster een wapen in de hand te geven om iemand te killen. enig idee hoe fout dat is in de islam
pi_35673754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als de ratten zo besmettelijk zijn dat ze vele andere potentiële ratten aansteken vanwege een vrouw als aha, dan denk ik dat de vergeldingsdienst de komende jaren nog veel te doen heeft.
Zelfs de vergeldingsdienst heeft last van rattenhollen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:25:20 #82
89730 Drugshond
pi_35673883
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.
quote:
Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebracht
Behalve dat M.T. heilig is verklaard.
H.A. probeert het met shocktherapie , lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste medicijn.
quote:
'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:26:37 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35673921
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:

'Der ewige jude' was ook een film waarin ratten als voorbeeld werden genomen. Nu we toch bezig zijn.
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:29:42 #84
89730 Drugshond
pi_35674018
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef zoalshetis het volgende:
onvergelijkbare situatie en film, maar goed, be my guest.
Alle joden versus het gehele moslim geloof (0.0 nuance).
Alles werd onder dezelfde meetlat gelegd. Geen enkel positief puntje is belicht.
pi_35674333
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kruistocht of spiegeling ? Wereld van verschil. Maar omgekeerd was de 'Der ewige jude (1940)' ook een stigmatiserende film/docu. En H.A. trok hetzelfde concept uit de kast. En dat is juist waar een politica zich niet mee bezig moet houden.
[..]

Geen van de voorbeelden heeft het geloof op een beter of slechter pad gebracht
Behalve dat M.T. heilig is verklaard.
H.A. probeert het met shocktherapie , lijkt me eerlijk gezegd ook niet het beste medicijn.
[..]

Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:41 #86
89730 Drugshond
pi_35674568
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:39 schreef Triggershot het volgende:
Vergelijk jij haar style nou als die van Hitler, of interpreteer ik het incorrect?
* Verkeerde vergelijking *

[ Bericht 12% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:06:37 ]
pi_35674573
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.
als jij met je leven bedreigd wordt door een sekte met 1,3 miljard leden piep je wel anders
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35674626
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef progrock het volgende:

[..]

Tuurlijk. En alle rappers en gabbers uit de jaren 90 en '00 zijn criminelen....o ja, dat zijn ze ècht. Jij hebt de jaren 70 duidelijk niet meegemaakt, broekie. Waar lúl je over?
Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:50:37 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35674701
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:

[..]

en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocaties
En met deze redenatie kan ik vervolgens helemaal niets. Omdat er namelijk zo iets is als je zelf laten beledigen en provoceren. Voorbeeld. als mijn collega me zo boos weet te krijgen dat ik hem sla. Dan moet ik de schuld niet bij hem zoeken maar me zelf. Ik laat me zelf dan namelijk gaan. Snappie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:53:05 #90
89730 Drugshond
pi_35674795
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef zoalshetis het volgende:
Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:54:06 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35674826
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar haar boodschap komt bij mij niet over. Ik had haar liever in een debat gezien om dezelfde vraagstelling en thema's aan het voetlicht te werpen.
ik vind haar een van de weinigen in de politiek die juist een hele duidelijke boodschap heeft. ook vaak gehoord op tv, debatten, uitingen etc.
pi_35674835
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Drugshond het volgende:
* Verkeerde vergelijking *
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.

Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:07:39 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:57:48 #93
89730 Drugshond
pi_35674954
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Tref het volgende:
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.

Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.
Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zetten ).
Zullen we submission 2 afwachten... en kijken of deze dan nog over emancipatie gaat
Ze is nog niet gestopt hoor...
pi_35675166
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja het is een foute vergelijking, die ik neerzette als user en niet als mod (anders moet een collega maar een note zetten ).
Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...
quote:
Zullen we submission 2 afwachten... en kijken of deze dan nog over emancipatie gaat
Ze is nog niet gestopt hoor...
Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:05:28 #95
89730 Drugshond
pi_35675206
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef Tref het volgende:

[..]

Ik beoordeel mensen altijd op hun posts. Of je mod bent zal me in dit verband een zorg wezen...
[..]

Submission twee zal ,qua doelstelling, niet anders zijn: namelijk emancipatie van groepen binnen de Islam. In deel twee gaat het volgens mij over homo''s.
ff opzoeken... als je gelijk hebt haal ik mijn post wel weg.
bron : Elsevier
En is weg... moderaten op je eigen posts (dualistisch denken).

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2006 13:11:51 ]
pi_35676823
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[..]

Daar heb ik het over.
O, dàt. OK.
pi_35677084
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef aldo71 het volgende:

[..]

Aldo71 (dat is mijn geboortejaar) Kan jij nu uitrekenen hoe oud ik ben? Knap van je.
I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
pi_35677445
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:

[..]

I rest my case. Je kroop en liep nog in de luiers toen Gary Glitter, The Rubettes, Mud, The Sweet, Middle of the Road, Donna Hightower, Sandra & Andres, Mouth & MacNeal enz. enz. populair waren. Waarom scheer je de hele boel over één kam? Bovendien is het hele Gary Glitter-gebeuren hier off-topic.
Lezen is dus in al die jaren dat jij hier al rondloopt niet gelukt?
PS: was het moeilijk toen de Duitsers hier waren?

Ik schreef:
quote:
Het niet kunnen zien van individuen, en alleen denken in gehele bevolkingsgroepen is een tekortkoming in je ontwikkeling en de onkunde om genuanceerd te kunnen redeneren.

Vandaag is Gary Glitter veroordeeld voor 3 jaar voor het misbruiken van kleine meisjes.
Ergo: Alle rockers uit de jaren 70 zijn pedofielen.

Net zo absurd.

Dus even voor de duidelijkheid:
Alles moslims over één kam scheren is net zo ABSURD als zeggen dat alle rockers uit de jaren zeventig pedo's zijn.

PS: kan je nog wat rockbands opnoemen, ik was zoooooo onder de indruk.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
pi_35677460
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef progrock het volgende:

[..]

Lees zijn post over Gary Glitter nog eens rustig door zou ik zeggen. Volgens mij begreep je hem niet helemaal. Hij gebruikt juist het voorbeeld ter illustratie.

Hij scheert dus niet elke jaren 70 artiest over een kam.

En ik hoop dat hiermee ook deze onderlinge gedachtewisseling is afgelopen, anders moet ik dit topic dalijk nog naar MUZ schoppen, en daar heb ik weinig zin in.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35677563
Okay: vrede op aarde (om in de gedachten van de jaren zeventig te blijven)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')