Hirsi Ali is geen radicale vrouw met gevaarlijke Ideeën. Hirsi Ali èn Geert Wilders zijn allebei intelligente mensen die samen met de LPF het gevaar dat radicale moslims voor deze wereld zijn echt inzien. De rest van onze huidige regering bagatelliseert het gevaar dat de fundamentalistische moslims voor de wereldvrede is. En on-topic: ik geloof best dat er een groot aantal moslims is dat zich tegen radicalisme keert, maar mijn mening is toch dat een nóg groter aantal moslims wereldwijd bezig is de wereld te islamitiseren, en dat proberen ze te bereiken d.m.v. jihads. Wij, de westerlingen, zijn ongelovigen èn Christenhonden in hun ogen. Iedereen die NIET in allah gelooft moet dood, en dat slaat dus gewoon nergens op. Wat ook nergens op slaat is de mentaliteit en het gedrag van de Marokkaanse hangjongeren. Dat moet binnen afzienbare tijd op een harde manier de kop ingedrukt worden. Ze denken dat ze alleen op de wereld zijn en iedereen moet naar hún pijpen dansen. Een hoop geschreeuw en gebrul, schijt aan alles en iedereen, en dat vooral in groepsverband. Als je ze alleen op straat ziet zijn ze niks, maar als ze met meerderen zijn doen ze letterlijk alles waar ze maar zin in hebben. De wazige oplossingen van sporthalletjes en clubhuisjes bouwen is een wassen neus die ons alleen maar geld kost en duidelijk helemaal geen zoden aan de dijk zet. De LPF, de groep Wilders èn Ayaan Hirsi Ali zijn ook wat dít betreft de enigen die hieraan iets willen doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee zij is een radicale vrouw met gevaarlijke ideeen .
Tuurlijk. En alle rappers en gabbers uit de jaren 90 en '00 zijn criminelen....o ja, dat zijn ze ècht. Jij hebt de jaren 70 duidelijk niet meegemaakt, broekie. Waar lúl je over?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef aldo71 het volgende:
Het niet kunnen zien van individuen, en alleen denken in gehele bevolkingsgroepen is een tekortkoming in je ontwikkeling en de onkunde om genuanceerd te kunnen redeneren.
Vandaag is Gary Glitter veroordeeld voor 3 jaar voor het misbruiken van kleine meisjes.
Ergo: Alle rockers uit de jaren 70 zijn pedofielen.
Net zo absurd.
Hoe willen ze het hier tegen iets aan doen ??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef progrock het volgende:
[..]
Hirsi Ali is geen radicale vrouw met gevaarlijke Ideeën. Hirsi Ali èn Geert Wilders zijn allebei intelligente mensen die samen met de LPF het gevaar dat radicale moslims voor deze wereld zijn echt inzien. De rest van onze huidige regering bagatelliseert het gevaar dat de fundamentalistische moslims voor de wereldvrede is. En on-topic: ik geloof best dat er een groot aantal moslims is dat zich tegen radicalisme keert, maar mijn mening is toch dat een nóg groter aantal moslims wereldwijd bezig is de wereld te islamitiseren, en dat proberen ze te bereiken d.m.v. jihads. Wij, de westerlingen, zijn ongelovigen èn Christenhonden in hun ogen. Iedereen die NIET in allah gelooft moet dood, en dat slaat dus gewoon nergens op. Wat ook nergens op slaat is de mentaliteit en het gedrag van de Marokkaanse hangjongeren. Dat moet binnen afzienbare tijd op een harde manier de kop ingedrukt worden. Ze denken dat ze alleen op de wereld zijn en iedereen moet naar hún pijpen dansen. Een hoop geschreeuw en gebrul, schijt aan alles en iedereen, en dat vooral in groepsverband. Als je ze alleen op straat ziet zijn ze niks, maar als ze met meerderen zijn doen ze letterlijk alles waar ze maar zin in hebben. De wazige oplossingen van sporthalletjes en clubhuisjes bouwen is een wassen neus die ons alleen maar geld kost en duidelijk helemaal geen zoden aan de dijk zet. De LPF, de groep Wilders èn Ayaan Hirsi Ali zijn ook wat dít betreft de enigen die hieraan iets willen doen.
het kan toch niet zo zijn dat visie van een individue zorgt voor een hele groepsradicalisering? dat kan je toch niet met droge ogen verdedigen jaar in jaar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe willen ze het hier tegen iets aan doen ??
Zij maken het probleem alleen erger . zij goien olie op het vuur en doordat ontstaan er radicalen .
Hirsi Ali, zij doet hetzelfde wat de moslimradicalen doen . Hoezo iets tegen aan doen terwijl ze zelf mensen provoceert en mensen beledigt in hun waarden
WAS het maar zo dat zij iets tegen aan deden .![]()
jawel Individue kan voor zoveel zorgen ( MEDIA ). Zij kan voor veel kwaads zorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan toch niet zo zijn dat visie van een individue zorgt voor een hele groepsradicalisering? dat kan je toch niet met droge ogen verdedigen jaar in jaar uit.
niet in de ogen van mensen die toch al niet zouden radicaliseren door kritiek, terechte kritiek ook nog eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel Individue kan voor zoveel zorgen ( MEDIA ). Zij kan voor veel kwaads zorgen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet in de ogen van mensen die toch al niet zouden radicaliseren door kritiek, terechte kritiek ook nog eens.
Ik ben persoonlijk ook geen fan van deze mensen. Maar schuld aan radicale moslims of beter gezegt extremistische moslims hebben ze niet. Zeker een Wilders is eerder daar een reactie op. Bepaalde groepen binnen de moslim wereld gooien ook olie op het vuur. Je kunt de schuld niet alleen leggen bij Hirsi Ali of een man als Wilders. Ook deze mensen worden zoals jij het zegt geprovoceerd door het gedrag van bepaalde moslims. En helaas het kan ben ik bang niet helemaal ontkend worden dat het moslim extremisme een bedreiging is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe willen ze het hier tegen iets aan doen ??
Zij maken het probleem alleen erger . zij goien olie op het vuur en doordat ontstaan er radicalen .
Hirsi Ali, zij doet hetzelfde wat de moslimradicalen doen . Hoezo iets tegen aan doen terwijl ze zelf mensen provoceert en mensen beledigt in hun waarden
WAS het maar zo dat zij iets tegen aan deden .![]()
ik steun geen enkele vorm van radicalismequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk ook geen fan van deze mensen. Maar schuld aan radicale moslims of beter gezegt extremistische moslims hebben ze niet. Zeker een Wilders is eerder daar een reactie op. Bepaalde groepen binnen de moslim wereld gooien ook olie op het vuur. Je kunt de schuld niet alleen leggen bij Hirsi Ali of een man als Wilders. Ook deze mensen worden zoals jij het zegt geprovoceerd door het gedrag van bepaalde moslims. En helaas het kan ben ik bang niet helemaal ontkend worden dat het moslim extremisme een bedreiging is.
Wat is er? Heb ik iets verkeerds, aanstootgevens of beledigends gezegd dan? Moet ik me gedeisD houden? Vertel me dan even waarom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
@progrock : Hou je ff gedeist wil je.
nou goed wat jij met ali hebt, heb ik met wouter bos en femke halsema. die probeer ik ook altijd de schuld van alles te geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims die gematigd zijn , Moslims die alleen werken en een biertje pakken worden als nog door ( bijv.) Hirsi Ali beledigd . Want ze ziet extreme Moslims voor iedereen aan.
Hirsi zou me goed doen als ze optreedt tegen radicalisme van 2 kanten.
Ik zou Hirsi steunen als ze onderscheid kan maken tussen de goeden en de slechten in een nette manier
Geert Wilders die bedoelt het goed , Marco Pastors die bedoelde het goed
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef progrock het volgende:
[..]
Wat is er? Heb ik iets verkeerds, aanstootgevens of beledigends gezegd dan? Moet ik me gedeisD houden? Vertel me dan even waarom?
Daar heb ik het over.quote:broekie. Waar lúl je over?
Nee . Hirsi Ali heeft openlijk onze profeet beledigd . Dat deed Geert Wilders nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou goed wat jij met ali hebt, heb ik met wouter bos en femke halsema. die probeer ik ook altijd de schuld van alles te geven.
De manier waarop jij het over Hirsi Ali hebt vindt ik behoorlijk radicaal evenals andere bepaalde standpunten die je wel eens neemt op het forum. Een uitspraak als Allah is de enige god. Is in mijn wereldbeeld en perspectief radicaal. En zelfs een beledeging.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
ik steun geen enkele vorm van radicalisme
en de hele groep 98 % doet dat ook.
Over Hirsi Ali vind ik dat ik terecht bezig benquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
De manier waarop jij het over Hirsi Ali hebtr vindt ik behoorlijk radicaal evenals andere bepaalde standpunten die je wel eens neemt op het forum. Een uitspraak als Allah is de enige god. Is in mijn wereldbeeld en perspectief radicaal. En zelfs een beledeging.
Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Over Hirsi Ali vind ik dat ik terecht bezig ben
Dat verandert pas als ik zie dat Hirsi geen oorlog voert tegen de Moslims
Geert Wilders doet dat niet , die kijkt naar de nieuwsbeelding
en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocatiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Geert Wilders is een politicus die handig probeert in te spelen op bepaalde gevoelens die leven over buitenlanders en moslims. Niet meer en minder dan dat. En dat voor persoonlijk politiek gewin.
Meki heeft gelijk, een leeuw tem je niet door hem te provoceren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
en Hirsi Ali is een extreme radicalist die het andersom doen met beledigen en provocaties
een leeuw??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meki heeft gelijk, een leeuw tem je niet door hem te provoceren.
radicalen zijn ratten. die wil je niet temmen die wil je verdelgen. en aangezien wij het strafrecht kennen is dat een cel.quote:
En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
radicalen zijn ratten. die wil je niet temmen die wil je verdelgen. en aangezien wij het strafrecht kennen is dat een cel.
ik kan me niet voorstellen dat haar kritische blik op bepaalde facetten uit een geloof waar zij direct bij betrokken was, kan zorgen voor radicalisatie. ik snap het domweg niet. ik zie terechte kritiek niet als beledigen. en al was het kritiek, dan nog, of juist dan nog.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En hoeveel slachtoffers gaan er mee in het proces? Je kan niet ontkennen dat Hirsi verantwoordelijk is voor Radicalisering van sommige moslims.
Ik ben niet tegen kritiek, absoluut niet. Maar de manier van uitting speelt geen belangrijke rol bij jou? Ik weet zeker dat ik op een beschaafde manier tegen jou of op een barbaarse manier jou te woord kan staan en bij beiden krijg ik een volledig ander reply van jou. Haar kritiek is goed, ze maakt moslima's wakker, maar wanneer zij dus een submission maakt, keren alle moslima's haar de rug toe, wanneer ze Mohammed een pedofiel noemt, keren alle gematigden haar de rug toe, en zijn de enigen die nog met haar te maken willen hebben ratten, vergeet niet ratten komen altijd af op een afvalberg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat haar kritische blik op bepaalde facetten uit een geloof waar zij direct bij betrokken was, kan zorgen voor radicalisatie. ik snap het domweg niet. ik zie terechte kritiek niet als beledigen. en al was het kritiek, dan nog, of juist dan nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |