Ik ken haast geen Latijn, maar glubam klinkt eng.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ad homines veni et glubam.
(Dat moet je maar niet willen vertalen, denk ik)
Neem me minitieus pretentieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ad homines veni et glubam.
(Dat moet je maar niet willen vertalen, denk ik)
Moet jij niet eens zwart worden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
DIe christen loopt weer eens achter heur.
Deze Christen was eerder, vandaar een zoenoffer aan de Ijzeren kanselier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken haast geen Latijn, maar glubam klinkt eng.
1 minuut voor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij niet eens zwart worden?
Zeg, gaan jullie allemaal zo om met vrouwen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, een aantal minuten geleden.
als de hond zichzelf kan uitlaten bedoel jequote:
Daar kicken ze toch op?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie allemaal zo om met vrouwen?
Die van mij meer heden-ontwijkend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn titel is beter, Herr Rat.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Die van mij meer heden-ontwijkend.
En ik ben weer off.
![]()
Vertel eens wat leuks... ik verveel me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wij kicken op blauw?
Bosbessenvlekken in bed, ja.
Voor zover de objectieve journalistiek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef DaveM het volgende:
Kijken jullie ook naar het debat op Nederland 2?
Het woonbeleid van dit kabinet wordt finaal afgebrand door de oppositie en de gespreksleiders.
Da's die driehoek!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef Pracissor het volgende:
Welke knakker was dat ook alweer die zei dat wanneer men zijn materiele behoeftes totaal heeft voldaan dat dat op een gegeven moment ook geen bevrediging meer geeft en men zich gaat verdiepen in immateriele zaken. Zoals Ghandi die rijk opgroeide en toen opeens voor het onrecht opkwam op hoge leeftijd, maar ook een Osama etc.
Wie had dat ook alweer verzonnen?quote:
Vreemd dat ze Viese Loes van der Laan uitnodigen, terwijl ze 3 zetels in de landelijke peilingen staan. Nodig dan ChristenUnie uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef pberends het volgende:
Oe, een landelijk debat op ned2.
Wil je een leuk tekstje met me lezen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vertel eens wat leuks... ik verveel me.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Voor zover de objectieve kritische journalistiek.![]()
Het is wel 1 MB.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Floripas het volgende:
Hoe sla je een enorm plaatje op op internet?
P, vind je Lousewies nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd dat ze Viese Loes van der Laan uitnodigen, terwijl ze 3 zetels in de landelijke peilingen staan. Nodig dan ChristenUnie uit.
sendit.comquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Floripas het volgende:
Hier bijvoorbeeld: http://xs.to/quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Floripas het volgende:
Thnx!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef kLowJow het volgende:
Maslow?
Zo, wil GroenLinks meer discrimineren zoals die allochtonenmetrostellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
''Als dit kabinet ergens soft op is, dan is het op discriminatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |