quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Blabla
Ik heb ze ooit een keer live gezien tijdens het grote personeelsfeest van Zeeman Blabla
Heb 3 cd's op mijn ftp staan van zequote:Ik weet nog goed hoe het begon, we lagen arm in arm in het gras onder de zon
quote:1, 2, 3, 4, tadadadadada... Zij houdt van vrijen, en dat doe ik ook.... Dat komt goed uit en nu liggen we dan oog in oog
blijft een leuk nummer, ongeacht van wie hij is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Een cover van Raymond van het Groenewoud, ja
Ik sluit me bij je aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik was rond 1991 helemaal Clouseau-fan, maar ben deels afgehaakt na "Adrenaline". Vroeger, met Tjen Berghmans (gitaar) en Karel Theys (bas) was Clouseau nog een echte rockband. Luister naar "Heel Alleen", "Langzaam Mijn Hoofd", "Zo Gek" van "Of zo...". Berghmans ging loeihard uit zijn dak op het podium met snijdende gitaarsolo's. De cover van "Meisjes" die ze toen speelden was geweldig.
Heb in die tijd een fiks aantal concerten bezocht, ben ook op de fanclubdag in Hasselt geweest. Meest intrigerende vraag was toen: "Wanneer gaat Kris zijn haar afknippen?"
Daarna werden Bob Savenberg (drums), Theys en Berghmans uit de groep geflikkerd en ging Clouseau meer de pop-kant op, met als voorlopig dieptepunt die dansplaat "En Dans". Ik vond Clouseau beter toen ze nog echt een groep waren, en niet slechts "de broertjes Wauters". Ja, ze maken nog wel aardige nummers, maar ze zijn niet aan mij besteed. Ik heb die DVD van het Sportpaleis, als ik dan die dance-achtige versies zie van "Domino" of "Louise", staan bij mij de haren recht overeind.
Ik heb een stuk of 6 videobanden met zowat elk TV-optreden van Clouseau vanaf 1990 tot ergens 1996... Af en toe verlang ik nog wel es terug naar een feesttent, ergens in 1993, 1994... Toen rockte Clouseau nog. Tegenwoordig.....![]()
De meeste nummers worden nu door ánderen geschreven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de Clouseau van tegenwoordig echt veel beter.
Dat kan best zo zijn. Maar waar ik op doelde is dat Clouseau een heel andere koers is gaan varen, waar ik persoonlijk niet zo kapot van ben. Ieder natuurlijk zijn eigen voorkeur.quote:En Dans was een geweldig album en VanBinnen was nog net iets beter zelfs.
Clouseau heeft volgens mij altijd plezier in hun werk gehad. Of dat nu bij het 34e playback optreden voor "Domino" was (Bob: "Ik ben gedègrèdèèrd tot pianis... en de zangeres is de zangeres gebleven") of bij een live-concert in de feesttent in St. Achterbergebaksekerke... Altijd heren die tijd namen voor de fans en altijd even aardig waren.quote:Ze lijken er de laatste jaren veel meer plezier in te hebben
Ik dacht dat hij wel gestopt wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef Sonja27 het volgende:
Rond 6 juni verschijnt er in Nederland een nieuwe singel: Ik denk aan jou!!!!
Lekker nummer, maar ik vind persoonlijk dat ze in NL wel verkeerde keuzes maken voor de singles. Volgens mij zit Nederland niet te wachten op een deuntje als Ik Denk Aan Jou of eerderIk Zie De Hemel. Er zijn betere nummers die m.i. eerder opgepikt worden door de radiozenders. En dat is toch een eerste vereiste om weer in de picture te komen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef Sonja27 het volgende:
Rond 6 juni verschijnt er in Nederland een nieuwe singel: Ik denk aan jou!!!!
Veel fans vinden dit een van hun beste albums terwijl ze er zelf niet ech kapot van zijn!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En tóch he... vind ik "In Every Small Town" een goed album![]()
Ik vind dat iedereen het weer es even uit de kast moet trekken op deze druilerige zaterdagmiddag en moet genieten van "Piece Of Candy", "Caroline", "Worship" en "Live Like Kings"
daar ging ze!quote:
100% juist ! Clouseau van 89-96 was best goed, daarna ging het alleen maar bergaf kwalitatief gezien. Maarja, ze zijn in Vlaanderen weer zo groot als in hun beginperiode, dus wat kan hen dat schelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik was rond 1991 helemaal Clouseau-fan, maar ben deels afgehaakt na "Adrenaline". Vroeger, met Tjen Berghmans (gitaar) en Karel Theys (bas) was Clouseau nog een echte rockband. Luister naar "Heel Alleen", "Langzaam Mijn Hoofd", "Zo Gek" van "Of zo...". Berghmans ging loeihard uit zijn dak op het podium met snijdende gitaarsolo's. De cover van "Meisjes" die ze toen speelden was geweldig.
Heb in die tijd een fiks aantal concerten bezocht, ben ook op de fanclubdag in Hasselt geweest. Meest intrigerende vraag was toen: "Wanneer gaat Kris zijn haar afknippen?"
Daarna werden Bob Savenberg (drums), Theys en Berghmans uit de groep geflikkerd en ging Clouseau meer de pop-kant op, met als voorlopig dieptepunt die dansplaat "En Dans". Ik vond Clouseau beter toen ze nog echt een groep waren, en niet slechts "de broertjes Wauters". Ja, ze maken nog wel aardige nummers, maar ze zijn niet aan mij besteed. Ik heb die DVD van het Sportpaleis, als ik dan die dance-achtige versies zie van "Domino" of "Louise", staan bij mij de haren recht overeind.
Ik heb een stuk of 6 videobanden met zowat elk TV-optreden van Clouseau vanaf 1990 tot ergens 1996... Af en toe verlang ik nog wel es terug naar een feesttent, ergens in 1993, 1994... Toen rockte Clouseau nog. Tegenwoordig.....![]()
het is niet slecht, ze kunnen zeker wel muziek maken.. je bedoelt dat het je smaak niet isquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Vroeger was ik fan. Concert bijgewoond in Thialf in Heerenveen. Tegenwoordig vind ik het eigenlijk maar bizar slechte muziek.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de Clouseau van tegenwoordig echt veel beter. En Dans was een geweldig album en VanBinnen was nog net iets beter zelfs. Ze lijken er de laatste jaren veel meer plezier in te hebben en maken gewoon lekkere muziek. Bij de nieuwe DVD zit een live dubbel-CD. Man, wat knalt dat lekker je boxen uit!
Ik heb ze vorig jaar gezien en het was fantastisch fenomenaal goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sonja27 het volgende:
En wie komen er in december allemaal naar het Sportpaleis?
Mensen die niet tegen goede akoestiek kunnen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sonja27 het volgende:
En wie komen er in december allemaal naar het Sportpaleis?
Die gaan naar de Amsterdam Arena!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen goede akoestiek kunnen?
DAARMEE ga ik mijn man content kunnen makenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Sonja27 het volgende:
6 januari 2007 komt er een samenvatting van Clouseau in het Dubbel op TV Eén!
pmquote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef Sammy3000 het volgende:Wil Niet Dat Je Weggaat
Die single is zoooo mooi! En ik ben er al heel lang naar op zoek. Kan 'm maar niet vinden.
Wil Niet Dat Je Weggaat is toch als laatste single uitgebracht van het 1e album. Ik ken de bloedmooie versie die live in de studio is opgenomen.
Wat zou ik die graag nog eens willen horen, zeg!
Klopt. Maar deze ben ik volgens mij nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef Sonja27 het volgende:
Op ebay zijn nog veel singeltjes te vinden!
Ah je wil hem niet gewoon HOREN, je wil hem ook kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:08 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze ben ik volgens mij nog niet tegengekomen.
TENZIJ... Het is toch niet de single met de hoes alsof het van de live-plaat komt:
[afbeelding]
Die laat ik steeds links liggen, namelijk.![]()
is inderdaad een standaard begrafenisnummer in Belgie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Reemster het volgende:
daaaaaaar gaaaaaaaat zeeeee
is wel mooie muziek
Maat van me schiet altijd in tranen bij ''afscheid van een vriend''
dat werd gedraaid op ze vader ze begrafenis
Volgens mij inmiddels wel... Dacht het gelezen te hebben in zijn boek!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een mooi nummer, net zoals "Hoog in De Heldere Lucht", heeft ongeveer met dezelfde materie te maken, alleen is in dat nummer de persoon (vader van drummer Bob) nog niet overleden.
Ik ben 1 december geweest, samen met twee vrienden! Het was eigenlijk een beetje een impulsief idee om er heen te gaan, we hadden die kaartjes ook al bijna een jaar van tevoren besteld. Maar het was in ieder geval wel heel leuk! Jammer dat ik niet al hun nummers kende, maar de grootste klassiekers deden ze toch wel, met als hoogtepunten Nobelprijs en Daar Gaat Zequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:37 schreef Sonja27 het volgende:
Morgenmiddag!![]()
Verder nog niemand geweest?
Inderdaad zonde! Maar zo zijn meer dingen zonde omdat ze al lang niet meer live gespeeld zijn of weleens vervangen mogen worden. Oker was iig een super verrassing dat ze die eindelijk weer live zongen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:12 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Zonde trouwens dat ze Passie niet deden.
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nu Domino bij Edwin Evers.
Maar het is wel heeeeeel braaf hoor!![]()
misschien oud maar wel veel beter dan al hun recente werk samen !quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
misschien oud maar wel veel beter dan al hun recente werk samen !
Poehquote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Sonja27 het volgende:
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!
Maar wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef BramKVO het volgende:
Clouseau leverde kwaliteit af vroeger, nu niet meer. Gewoon popdeuntjes voor de grote massa.
100 % Eens! Sinds "Adrenaline" is het de verkeerde kant op gegaan. Ze merkten dat ze met die bubblegum-pop meer geld verdienden zeker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef BramKVO het volgende:
Clouseau leverde kwaliteit af vroeger, nu niet meer. Gewoon popdeuntjes voor de grote massa.
Kwestie van smaak! Tis jouw ding niet! NIets mis mee toch? Maar er zijn genoeg mensen wiens ding het wel is. Ik snap het probleem niet zo. Waarom je daar zo druk om maken? Niet iedereen hoeft zich toch aan te passen aan wat jij goed vind hoop ik?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef BramKVO het volgende:
Op zich niks mis mee maar als je dan ziet dat nummers als 'En Dans' en 'Vanbinnen' in de eerste 100 staan van Donna's top 2006 aller tijden dan moet ik toch even een kotsneiging onderdrukken. Hoe mensen zulke nr's in hun top 5 aller tijden opnemen is mij een raadsel.
Euh..... Clouseau heeft geen dance versie van Louise gemaakt! Als je echt zo'n versie bedoelt met zo'n beat eronder, dat is van Starkoo! Die coveren alles wat ooit een hit was, zetten er een beat onder en denken zo binnen te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En als ik zo'n dance-versie hoor van "Louise", dan denk ik: je bent je afkomst wel érg aan het verloochenen..
ik maak er me druk over omdat ik in zo'n lijst aller tijden bij de laatste 100 klassiekers wil tegenkomen, echt grote nr's die de tand des tijds overleefd hebben of gewoon enorm veel kwaliteit hebben. Zeg nu zelf , een 'En dans' zou nooit maar dan ook nooit in een top 100 aller tijden mogen staan. Spijtig dat er , met alle respect, zoveel huisvrouwen stemmen voor zulke nr's (idem voor borsato)quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak! Tis jouw ding niet! NIets mis mee toch? Maar er zijn genoeg mensen wiens ding het wel is. Ik snap het probleem niet zo. Waarom je daar zo druk om maken? Niet iedereen hoeft zich toch aan te passen aan wat jij goed vind hoop ik?
Ik bedoelde de live-versie in het Sportpaleis, op de DVD "Clouseau in 't Sportpaleis" en ze hadden nog een paar nummers zo door de mangel gehaald.quote:Op zondag 24 december 2006 18:49 schreef Sonja27 het volgende:
Euh..... Clouseau heeft geen dance versie van Louise gemaakt! Als je echt zo'n versie bedoelt met zo'n beat eronder, dat is van Starkoo!
Eens. Kun je je nog die treintour door Nederland nog herinneren? Op een paar stationnetjes werden enkele nummers live gespeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind Clouseau van vroeger ook de allerbeste! Hoezo, Ofzo, Doorgaan..... En vooral In every small town! De eerste drie albums daar staan gewoon echt juweeltjes op! En het is ook pure nostalgie. In Every small town is mijn favoriete album. Maar dat is ook een hele geweldige Clouseau periode geweest. Ondanks dat het flopte was de tour geweldig! Mooie herinneringen! Oker was ook geweldig incl de tour. Daarna was het helaas minder.........
Dat is inderdaad een vreemde eend in de bijt, met al die vertaalde nummers. "In Every Small Town" daarerntegen vind ik wél goed.quote:Maar als ik moet kiezen dan ga ik met jullie mee en kies ook voor de eerste albums tot en met In every small town (maar exclusief Close Encounters, dat is gewoon een beetje treurig
Clouseau was van origine immers een rockband.quote:Kris heeft trouwens gezegd dat ze het idee hebben dat de fans wel houden van wat meer gitaren
Da's waar, maar vind het jammer dat ze die kant op gegaan zijn.quote:dus het nieuwe Clouseau album (eind maart / begin april) zal naar hun zeggen steviger zijn.... Maar de nadruk zal ongetwijfeld wel blijven liggen op pop. Tja en als dat jouw ding niet zo is, tja je wordt niet verplicht het te kopen.
Bedankt voor de tip! Kleine kans alleen dat ik het kan zien, maar goed, ik ga er alles aan doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Zaterdagavond 6 januari om 22.15 uur op Eén (VRT - België 1) een registratie van Clouseau in 't Dubbel van afgelopen december.
Ik vind het ook een heerlijk nummer en maakte ook direct de vergelijking met U2, maar diverse fans waren daar niet zo blij mee dat ik die vergelijking maakte..... Ben dus blij om te horen dat toch meer mensen die link zien *lol* Ik ga er niet vanuit dat ze nu ineens U2 willen gaan kopieren, dat is wel ver gezocht, maar het lijkt er inderdaad gewoon wat op. Een stijl die me wel bevalt aangezien ik ook een groot U2 liefhebber benquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hm.. ze gaan dus nu een beetje richting Coldplay/U2.. Wel een lekker nummer, overigens
klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef nipeng het volgende:
Dit laatste album is weer wat steviger. Mooi, als ik het toch moet aanhoren dan maar de stevige versie van Clouseau. Dat laatste nummer is best te pruimen zo af en toe.
Ochtend, Auto & Radio2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef swentibold het volgende:
[..]
klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?![]()
Mijn zus gaat soms fotograferen voor de website http://musicitems.zattevrienden.be/ en komt dus af en toe naar huis met hoopje cd's en/of dvd's enzo. En dan luister ik er meestal ook even naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Sonja27 het volgende:
Jump jij bent journalist of had kaartjes gewonnen? Met een beetje geluk heb ik het album morgen, anders vrijdag en met veel pech pas maandag of dinsdag! Het hangt helemaal van mijn platenboer af!Je kan hier al stukjes horen en die klinken echt veelbelovend. Ben erg enthousiast terwijl ik wat Clouseau betreft best kritisch kan zijn ondanks dat ik al 17 jaar een zeer fanatieke fan ben:
http://www.7digital.com/stores/productDetail.aspx?shop=487&product=70084&sid=1129150
"Albums kwamen en gingen..." uhu...quote:Het is alweer sinds 1984 dat Clouseau zich op de muziekmarkt heeft begeven. Diverse albums kwamen en gingen met als laatste album de cd 'Vonken & Vuur'.
Vorige CD's uberhaupt wel eens gehoord?quote:De laatste jaren ben ik ze persoonlijk wat kwijt geraakt, maar met deze cd kwamen ze voor mij weer in beeld. Wat het album echter mist is 'volwassenheid'. De band blijft een beetje hangen in de manier waarop ze al jaren muziek maken
Slagroomtaart? Ik vind "De Tegenpartij" toch wel een uitschieter van jewelste hoor.quote:De nummers zitten muzikaal goed in elkaar, maar een echte uitschieter ontbreekt - evenals een verrassing
Definieer "typisch Clouseau"...quote:Alle nummers zijn typisch 'Clouseau'.
Bijvoorbeeld?quote:Het album zou naar een hoger level getild worden door wat vernieuwende muziek.
Waar zijn die twee sterren dan op gebaseerd? De voor- en achterkant van het CD-hoesje?quote:Qua beoordeling komt deze CD niet verder dan 2 sterren
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!quote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
Nog mensen van hier die kaartjes hebben voor één van de concerten?
zesquote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!
nee , k heb ze wel eerder gezien maar niet daar, moet je toch meegemaakt hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef Sonja27 het volgende:
Ben je nog nooit naar een show in het Sportpaleis geweest? Dat wordt dan spannend volgend jaar
Vind ik ookquote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef swentibold het volgende:
[..] moet je toch meegemaakt hebben
Sterk werk!quote:Clouseau breekt eigen bezoekersrecord
Uitgegeven: 3 januari 2008 11:22
ANTWERPEN - In Antwerpen heeft de Vlaamse popgroep Clouseau een recordaantal bezoekers getrokken. De band van Koen en Kris Wauters zong in achttien avonden voor 254.000 fans. Dat zijn er 2000 meer dan hun eigen record uit 2004.
ANP
De band raakte ooit bekend door nummers als 'Daar gaat ze'. De groepsleden vierden dit jaar uitgebreid dat ze twintig jaar plaatjes maken. Dat jubileum kreeg veel aandacht.
"Ik sta ervan te kijken dat de mensen uiteindelijk niet hebben afgehaakt", zegt Kris Wauters donderdag in krant Het Laatste Nieuws.
Na het laatste concert woensdagavond vertrok leadzanger Koen Wauters direct als deelnemer naar de autorally Parijs-Dakar.
Wat jammerquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
Wij zijn uiteindelijk niet geweest.We hoopten op een extra concert omdat het maar niet wilde lukken om een datum te vinden dat we allebei konden maar helaas dat gebeurde dus niet.
quote:Leonieke, Die CD is zeker weer alleen bij jullie in België te koop.![]()
* Nanook24 Nog even zelf op internet zoeken gaat of dit echt zo is.
Edit: Gevonden...Freerecordshop verkoopt hem gewoon![]()
Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef leonieke het volgende:Hij is echt mooi
Gewoon kopen
![]()
Urenlang clouseau-plezier
(tot grote ergernis van mijn man en schoonvader
)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijn)
ik moet toch nog 2 kwartalen iets bestellen bij eci dus dan kan ik maar beter iets leuks bestellen toch?
![]()
En ik wil niet stoken...maar als je schoonvader zich zo ergert aan Clouseau dan kan ik maar 1 ding zeggen...vooral veel draaien dan als hij thuis is want dan wil hij jullie alleen maar sneller kwijt.
ik weet maar die clip was echt zo kickenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze de Engelse versie van "Anne" wel, op "Close Encounters"
Correctie...jij hebt je door je zus laten brainwashen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Mn zus heeft me helemaal gebrainwashed vanaf 1990
Hij gaat morgen denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Nanook24 het volgende:
En? Is het gelukt? Is hij al vertrokken?![]()
De duurste kaarten kopen, kan niet missen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Nanook24 het volgende:
Hihi, ik had wel verwacht dat jij al voor diverse data kaarten zou hebben intussen.
Wij gaan definitief de 14e heen maar ik word er helemaal geen wijs uit wat nou goede plaatsen zijn (want waar gaat het podium staan deze keer????) Iemand tips en adviezen?
Ik weet zelfs niet of ik ga dit jaarquote:Op zondag 29 juni 2008 14:43 schreef Nanook24 het volgende:
Ok, dus iets verder weg is niet echt erg vanwege het overzicht. Het voelt alleen zo raar als je altijd vooraan bij het podium hebt gestaan...maarja, we worden ook een dagje ouder hè dus worden het zitplaatsen deze keer.
Leonieke, Weet jij al wanneer je gaat?
Een rustig begin vind ik nooit wat. Ik weet nog in 1991.. toen hadden ze een onheilspellend intro-muziekje, en dan *BOEM* "Heel Alleen", met zo'n waanzinnige gitaarsolo van Chris Peeters, en daarna meteen "Langzaam Mijn Hoofd" er achter aan. Dát was nog eens een opener..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!
Ja hoor het is gewoon dezelfde setlist!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.
Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.
Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.![]()
Als je de verslagen van diverse dames op het Clouseau forum leest dan zul je zien dat er op het party concert mensen waren die daar anders over dachten.quote:
Bol.com levert snel!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
wij gaan de 11de, nog tips en truuks voor bij het sportpaleis?! qua parkeren of andere dingen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |