Maar wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef BramKVO het volgende:
Clouseau leverde kwaliteit af vroeger, nu niet meer. Gewoon popdeuntjes voor de grote massa.
100 % Eens! Sinds "Adrenaline" is het de verkeerde kant op gegaan. Ze merkten dat ze met die bubblegum-pop meer geld verdienden zeker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef BramKVO het volgende:
Clouseau leverde kwaliteit af vroeger, nu niet meer. Gewoon popdeuntjes voor de grote massa.
Kwestie van smaak! Tis jouw ding niet! NIets mis mee toch? Maar er zijn genoeg mensen wiens ding het wel is. Ik snap het probleem niet zo. Waarom je daar zo druk om maken? Niet iedereen hoeft zich toch aan te passen aan wat jij goed vind hoop ik?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef BramKVO het volgende:
Op zich niks mis mee maar als je dan ziet dat nummers als 'En Dans' en 'Vanbinnen' in de eerste 100 staan van Donna's top 2006 aller tijden dan moet ik toch even een kotsneiging onderdrukken. Hoe mensen zulke nr's in hun top 5 aller tijden opnemen is mij een raadsel.
Euh..... Clouseau heeft geen dance versie van Louise gemaakt! Als je echt zo'n versie bedoelt met zo'n beat eronder, dat is van Starkoo! Die coveren alles wat ooit een hit was, zetten er een beat onder en denken zo binnen te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En als ik zo'n dance-versie hoor van "Louise", dan denk ik: je bent je afkomst wel érg aan het verloochenen..
ik maak er me druk over omdat ik in zo'n lijst aller tijden bij de laatste 100 klassiekers wil tegenkomen, echt grote nr's die de tand des tijds overleefd hebben of gewoon enorm veel kwaliteit hebben. Zeg nu zelf , een 'En dans' zou nooit maar dan ook nooit in een top 100 aller tijden mogen staan. Spijtig dat er , met alle respect, zoveel huisvrouwen stemmen voor zulke nr's (idem voor borsato)quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak! Tis jouw ding niet! NIets mis mee toch? Maar er zijn genoeg mensen wiens ding het wel is. Ik snap het probleem niet zo. Waarom je daar zo druk om maken? Niet iedereen hoeft zich toch aan te passen aan wat jij goed vind hoop ik?
Ik bedoelde de live-versie in het Sportpaleis, op de DVD "Clouseau in 't Sportpaleis" en ze hadden nog een paar nummers zo door de mangel gehaald.quote:Op zondag 24 december 2006 18:49 schreef Sonja27 het volgende:
Euh..... Clouseau heeft geen dance versie van Louise gemaakt! Als je echt zo'n versie bedoelt met zo'n beat eronder, dat is van Starkoo!
Eens. Kun je je nog die treintour door Nederland nog herinneren? Op een paar stationnetjes werden enkele nummers live gespeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind Clouseau van vroeger ook de allerbeste! Hoezo, Ofzo, Doorgaan..... En vooral In every small town! De eerste drie albums daar staan gewoon echt juweeltjes op! En het is ook pure nostalgie. In Every small town is mijn favoriete album. Maar dat is ook een hele geweldige Clouseau periode geweest. Ondanks dat het flopte was de tour geweldig! Mooie herinneringen! Oker was ook geweldig incl de tour. Daarna was het helaas minder.........
Dat is inderdaad een vreemde eend in de bijt, met al die vertaalde nummers. "In Every Small Town" daarerntegen vind ik wél goed.quote:Maar als ik moet kiezen dan ga ik met jullie mee en kies ook voor de eerste albums tot en met In every small town (maar exclusief Close Encounters, dat is gewoon een beetje treurig
Clouseau was van origine immers een rockband.quote:Kris heeft trouwens gezegd dat ze het idee hebben dat de fans wel houden van wat meer gitaren
Da's waar, maar vind het jammer dat ze die kant op gegaan zijn.quote:dus het nieuwe Clouseau album (eind maart / begin april) zal naar hun zeggen steviger zijn.... Maar de nadruk zal ongetwijfeld wel blijven liggen op pop. Tja en als dat jouw ding niet zo is, tja je wordt niet verplicht het te kopen.
Bedankt voor de tip! Kleine kans alleen dat ik het kan zien, maar goed, ik ga er alles aan doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef Sonja27 het volgende:
Zaterdagavond 6 januari om 22.15 uur op Eén (VRT - België 1) een registratie van Clouseau in 't Dubbel van afgelopen december.
Ik vind het ook een heerlijk nummer en maakte ook direct de vergelijking met U2, maar diverse fans waren daar niet zo blij mee dat ik die vergelijking maakte..... Ben dus blij om te horen dat toch meer mensen die link zien *lol* Ik ga er niet vanuit dat ze nu ineens U2 willen gaan kopieren, dat is wel ver gezocht, maar het lijkt er inderdaad gewoon wat op. Een stijl die me wel bevalt aangezien ik ook een groot U2 liefhebber benquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hm.. ze gaan dus nu een beetje richting Coldplay/U2.. Wel een lekker nummer, overigens
klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef nipeng het volgende:
Dit laatste album is weer wat steviger. Mooi, als ik het toch moet aanhoren dan maar de stevige versie van Clouseau. Dat laatste nummer is best te pruimen zo af en toe.
Ochtend, Auto & Radio2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef swentibold het volgende:
[..]
klinkt alsof je er verplicht naar moet luisteren ?![]()
Mijn zus gaat soms fotograferen voor de website http://musicitems.zattevrienden.be/ en komt dus af en toe naar huis met hoopje cd's en/of dvd's enzo. En dan luister ik er meestal ook even naar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:53 schreef Sonja27 het volgende:
Jump jij bent journalist of had kaartjes gewonnen? Met een beetje geluk heb ik het album morgen, anders vrijdag en met veel pech pas maandag of dinsdag! Het hangt helemaal van mijn platenboer af!Je kan hier al stukjes horen en die klinken echt veelbelovend. Ben erg enthousiast terwijl ik wat Clouseau betreft best kritisch kan zijn ondanks dat ik al 17 jaar een zeer fanatieke fan ben:
http://www.7digital.com/stores/productDetail.aspx?shop=487&product=70084&sid=1129150
"Albums kwamen en gingen..." uhu...quote:Het is alweer sinds 1984 dat Clouseau zich op de muziekmarkt heeft begeven. Diverse albums kwamen en gingen met als laatste album de cd 'Vonken & Vuur'.
Vorige CD's uberhaupt wel eens gehoord?quote:De laatste jaren ben ik ze persoonlijk wat kwijt geraakt, maar met deze cd kwamen ze voor mij weer in beeld. Wat het album echter mist is 'volwassenheid'. De band blijft een beetje hangen in de manier waarop ze al jaren muziek maken
Slagroomtaart? Ik vind "De Tegenpartij" toch wel een uitschieter van jewelste hoor.quote:De nummers zitten muzikaal goed in elkaar, maar een echte uitschieter ontbreekt - evenals een verrassing
Definieer "typisch Clouseau"...quote:Alle nummers zijn typisch 'Clouseau'.
Bijvoorbeeld?quote:Het album zou naar een hoger level getild worden door wat vernieuwende muziek.
Waar zijn die twee sterren dan op gebaseerd? De voor- en achterkant van het CD-hoesje?quote:Qua beoordeling komt deze CD niet verder dan 2 sterren
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!quote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef leonieke het volgende:
Nog mensen van hier die kaartjes hebben voor één van de concerten?
zesquote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor zes van de concerten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |