quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Blabla
Ik heb ze ooit een keer live gezien tijdens het grote personeelsfeest van Zeeman Blabla
Heb 3 cd's op mijn ftp staan van zequote:Ik weet nog goed hoe het begon, we lagen arm in arm in het gras onder de zon
quote:1, 2, 3, 4, tadadadadada... Zij houdt van vrijen, en dat doe ik ook.... Dat komt goed uit en nu liggen we dan oog in oog
blijft een leuk nummer, ongeacht van wie hij is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Een cover van Raymond van het Groenewoud, ja
Ik sluit me bij je aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik was rond 1991 helemaal Clouseau-fan, maar ben deels afgehaakt na "Adrenaline". Vroeger, met Tjen Berghmans (gitaar) en Karel Theys (bas) was Clouseau nog een echte rockband. Luister naar "Heel Alleen", "Langzaam Mijn Hoofd", "Zo Gek" van "Of zo...". Berghmans ging loeihard uit zijn dak op het podium met snijdende gitaarsolo's. De cover van "Meisjes" die ze toen speelden was geweldig.
Heb in die tijd een fiks aantal concerten bezocht, ben ook op de fanclubdag in Hasselt geweest. Meest intrigerende vraag was toen: "Wanneer gaat Kris zijn haar afknippen?"
Daarna werden Bob Savenberg (drums), Theys en Berghmans uit de groep geflikkerd en ging Clouseau meer de pop-kant op, met als voorlopig dieptepunt die dansplaat "En Dans". Ik vond Clouseau beter toen ze nog echt een groep waren, en niet slechts "de broertjes Wauters". Ja, ze maken nog wel aardige nummers, maar ze zijn niet aan mij besteed. Ik heb die DVD van het Sportpaleis, als ik dan die dance-achtige versies zie van "Domino" of "Louise", staan bij mij de haren recht overeind.
Ik heb een stuk of 6 videobanden met zowat elk TV-optreden van Clouseau vanaf 1990 tot ergens 1996... Af en toe verlang ik nog wel es terug naar een feesttent, ergens in 1993, 1994... Toen rockte Clouseau nog. Tegenwoordig.....![]()
De meeste nummers worden nu door ánderen geschreven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de Clouseau van tegenwoordig echt veel beter.
Dat kan best zo zijn. Maar waar ik op doelde is dat Clouseau een heel andere koers is gaan varen, waar ik persoonlijk niet zo kapot van ben. Ieder natuurlijk zijn eigen voorkeur.quote:En Dans was een geweldig album en VanBinnen was nog net iets beter zelfs.
Clouseau heeft volgens mij altijd plezier in hun werk gehad. Of dat nu bij het 34e playback optreden voor "Domino" was (Bob: "Ik ben gedègrèdèèrd tot pianis... en de zangeres is de zangeres gebleven") of bij een live-concert in de feesttent in St. Achterbergebaksekerke... Altijd heren die tijd namen voor de fans en altijd even aardig waren.quote:Ze lijken er de laatste jaren veel meer plezier in te hebben
Ik dacht dat hij wel gestopt wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef Sonja27 het volgende:
Rond 6 juni verschijnt er in Nederland een nieuwe singel: Ik denk aan jou!!!!
Lekker nummer, maar ik vind persoonlijk dat ze in NL wel verkeerde keuzes maken voor de singles. Volgens mij zit Nederland niet te wachten op een deuntje als Ik Denk Aan Jou of eerderIk Zie De Hemel. Er zijn betere nummers die m.i. eerder opgepikt worden door de radiozenders. En dat is toch een eerste vereiste om weer in de picture te komen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef Sonja27 het volgende:
Rond 6 juni verschijnt er in Nederland een nieuwe singel: Ik denk aan jou!!!!
Veel fans vinden dit een van hun beste albums terwijl ze er zelf niet ech kapot van zijn!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En tóch he... vind ik "In Every Small Town" een goed album![]()
Ik vind dat iedereen het weer es even uit de kast moet trekken op deze druilerige zaterdagmiddag en moet genieten van "Piece Of Candy", "Caroline", "Worship" en "Live Like Kings"
daar ging ze!quote:
100% juist ! Clouseau van 89-96 was best goed, daarna ging het alleen maar bergaf kwalitatief gezien. Maarja, ze zijn in Vlaanderen weer zo groot als in hun beginperiode, dus wat kan hen dat schelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik was rond 1991 helemaal Clouseau-fan, maar ben deels afgehaakt na "Adrenaline". Vroeger, met Tjen Berghmans (gitaar) en Karel Theys (bas) was Clouseau nog een echte rockband. Luister naar "Heel Alleen", "Langzaam Mijn Hoofd", "Zo Gek" van "Of zo...". Berghmans ging loeihard uit zijn dak op het podium met snijdende gitaarsolo's. De cover van "Meisjes" die ze toen speelden was geweldig.
Heb in die tijd een fiks aantal concerten bezocht, ben ook op de fanclubdag in Hasselt geweest. Meest intrigerende vraag was toen: "Wanneer gaat Kris zijn haar afknippen?"
Daarna werden Bob Savenberg (drums), Theys en Berghmans uit de groep geflikkerd en ging Clouseau meer de pop-kant op, met als voorlopig dieptepunt die dansplaat "En Dans". Ik vond Clouseau beter toen ze nog echt een groep waren, en niet slechts "de broertjes Wauters". Ja, ze maken nog wel aardige nummers, maar ze zijn niet aan mij besteed. Ik heb die DVD van het Sportpaleis, als ik dan die dance-achtige versies zie van "Domino" of "Louise", staan bij mij de haren recht overeind.
Ik heb een stuk of 6 videobanden met zowat elk TV-optreden van Clouseau vanaf 1990 tot ergens 1996... Af en toe verlang ik nog wel es terug naar een feesttent, ergens in 1993, 1994... Toen rockte Clouseau nog. Tegenwoordig.....![]()
het is niet slecht, ze kunnen zeker wel muziek maken.. je bedoelt dat het je smaak niet isquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Vroeger was ik fan. Concert bijgewoond in Thialf in Heerenveen. Tegenwoordig vind ik het eigenlijk maar bizar slechte muziek.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:07 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind de Clouseau van tegenwoordig echt veel beter. En Dans was een geweldig album en VanBinnen was nog net iets beter zelfs. Ze lijken er de laatste jaren veel meer plezier in te hebben en maken gewoon lekkere muziek. Bij de nieuwe DVD zit een live dubbel-CD. Man, wat knalt dat lekker je boxen uit!
Ik heb ze vorig jaar gezien en het was fantastisch fenomenaal goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sonja27 het volgende:
En wie komen er in december allemaal naar het Sportpaleis?
Mensen die niet tegen goede akoestiek kunnen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sonja27 het volgende:
En wie komen er in december allemaal naar het Sportpaleis?
Die gaan naar de Amsterdam Arena!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen goede akoestiek kunnen?
DAARMEE ga ik mijn man content kunnen makenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Sonja27 het volgende:
6 januari 2007 komt er een samenvatting van Clouseau in het Dubbel op TV Eén!
pmquote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef Sammy3000 het volgende:Wil Niet Dat Je Weggaat
Die single is zoooo mooi! En ik ben er al heel lang naar op zoek. Kan 'm maar niet vinden.
Wil Niet Dat Je Weggaat is toch als laatste single uitgebracht van het 1e album. Ik ken de bloedmooie versie die live in de studio is opgenomen.
Wat zou ik die graag nog eens willen horen, zeg!
Klopt. Maar deze ben ik volgens mij nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef Sonja27 het volgende:
Op ebay zijn nog veel singeltjes te vinden!
Ah je wil hem niet gewoon HOREN, je wil hem ook kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:08 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze ben ik volgens mij nog niet tegengekomen.
TENZIJ... Het is toch niet de single met de hoes alsof het van de live-plaat komt:
[afbeelding]
Die laat ik steeds links liggen, namelijk.![]()
is inderdaad een standaard begrafenisnummer in Belgie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef Reemster het volgende:
daaaaaaar gaaaaaaaat zeeeee
is wel mooie muziek
Maat van me schiet altijd in tranen bij ''afscheid van een vriend''
dat werd gedraaid op ze vader ze begrafenis
Volgens mij inmiddels wel... Dacht het gelezen te hebben in zijn boek!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een mooi nummer, net zoals "Hoog in De Heldere Lucht", heeft ongeveer met dezelfde materie te maken, alleen is in dat nummer de persoon (vader van drummer Bob) nog niet overleden.
Ik ben 1 december geweest, samen met twee vrienden! Het was eigenlijk een beetje een impulsief idee om er heen te gaan, we hadden die kaartjes ook al bijna een jaar van tevoren besteld. Maar het was in ieder geval wel heel leuk! Jammer dat ik niet al hun nummers kende, maar de grootste klassiekers deden ze toch wel, met als hoogtepunten Nobelprijs en Daar Gaat Zequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:37 schreef Sonja27 het volgende:
Morgenmiddag!![]()
Verder nog niemand geweest?
Inderdaad zonde! Maar zo zijn meer dingen zonde omdat ze al lang niet meer live gespeeld zijn of weleens vervangen mogen worden. Oker was iig een super verrassing dat ze die eindelijk weer live zongen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:12 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Zonde trouwens dat ze Passie niet deden.
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nu Domino bij Edwin Evers.
Maar het is wel heeeeeel braaf hoor!![]()
misschien oud maar wel veel beter dan al hun recente werk samen !quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
misschien oud maar wel veel beter dan al hun recente werk samen !
Poehquote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Sonja27 het volgende:
Zooo oud! Ze hebben veel recenter werk! Dat was trouwens in het kader van Kris zijn 42e verjaardag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |