Een rustig begin vind ik nooit wat. Ik weet nog in 1991.. toen hadden ze een onheilspellend intro-muziekje, en dan *BOEM* "Heel Alleen", met zo'n waanzinnige gitaarsolo van Chris Peeters, en daarna meteen "Langzaam Mijn Hoofd" er achter aan. Dát was nog eens een opener..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!
Ja hoor het is gewoon dezelfde setlist!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.
Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.
Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.![]()
Als je de verslagen van diverse dames op het Clouseau forum leest dan zul je zien dat er op het party concert mensen waren die daar anders over dachten.quote:
Bol.com levert snel!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
wij gaan de 11de, nog tips en truuks voor bij het sportpaleis?! qua parkeren of andere dingen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik mag vrijdag (en zaterdag, en de week daarna en daarna.... en de 31e.... )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |